- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Každé čelo lokomotivy pojme
energii až 1 MJ"
Že by dokázalo pohltit jen energii samotné lokomotivy "řítící" se jen rychlostí 3,2 km/h?
To asi ne... Nemělo tam být 1GJ?
kazde drahy chteji jezdit za hranice...mit vykony venky...a nase CD "chteji", at nemci jezdi sem??????.........co je to za puchovinu?
Jen škoda, že ji tak obludárně zmalovali. Naše barvy jsou jedna věc, ale ten míč s přifotošopovanou kondenzační čarou, to je děs a běs. :-)
Nechapu proc, kdyby uz konecne byly dokonceny lokomotivy Skoda rady 109 E, tak bychom sem nemuseli vozit sragory jako Pendolino a Taurus. Mame na to si jak lokomotivy III. generace tak elektricke jednotky vyrobit sami, tak proc je kupujeme/chceme aby sem dojizdely odjinud?
Ta lokomotiva priveze vlak Nemeckych drah bez nutnosti preprahavani na hranich - uspora casu pro cestujici - je to normalni na draze, ze na ni mohou vlaky a lokomotivy jinech drah - samozrejme za prislusny poplatek za pouziti koleji.
CD s nakup teto lokomotivy neplanuje. Co si koupi jini plne soukromi dopravci je veci pouze jich a drazdniho uradu co jim pusti na nase koleje.
Pendolino je uplne jiny druh - vlaku diky naklapeni muze jezdit v zatackach rychleji nez vlak bez nej a taky luxusnejsi nez vetsina vagonu jinech vlaku.
Mozna budu znit jako blbec, ale prijde mi rychlost 230km/h dost malo na to ze to ma bejt nejrychlejsi lokomotiva.
Co treba takove TGW to neni lokomotiva ?
Musím pochválit článek, moc se povedl. Jinak k těm lokomotivám, už aby tady jezdily.
Může tady jezdit co chce, ale drážní úřad nepovolí rychlost vyšší než 160 km/h a to ještě jenom na vybraných úsecích, protože prostě na vyšší rychlosti nemáme tratě. Na většině tratí se jezdí 80 až 120 km/h. Proto bych se tedy neradoval, že to kromě ušetření 10 minut na přeprah lokomotivy na hranicích přinese zlepšení.
Jinak pochvala za článek.
On taky hlavní důvod, proč to sem bude jezdit (kromě propagace OeBB a Siemense, samozřejmě) je prostý dlouhodobý nedostatek vícesystémových lokomotiv, vystupňovaný ještě oddělením Carga. Ale nějakou omáčkou se to musí obalit.
Hele, asi sem blbej, ale nějka mi uniká, kde že vlastně ta lokomotiva má motor. Na tom schématu je to samej transformátor, měnič, odporník atd ale motor nějak nevidím....
"ČD usilují o to, aby Taurusy zajížděly z Rakouska od prosince mohly až do Prahy a Ostravy."
Ja videli, aby sel a u ledna rozumela...