- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento pořad je typickou ukázkou, jak naši soudruzi v Americe objevují Ameriku...
Předpis V15/I je pro ně asi sci-fi a něco jako ochranné pásmo pro vysokotlaká potrubí to je zase španělská vesnice...
A z takovéhleho národa si máme brát příklad?
Mě spálila zadní brzdu 100kg manželka na el. kolobežce (české) , ale mám tam funkční i přední a klesání teprv začínalo! Jinak jsem byl bez večeře (večeří). No profikům by se to stát nemělo! To si spočítaj váhu a přidaj 10% jistoty a vyrazej na trať?
Jsou prostě zákony matky přírody a ty se okecat nedaj (i když Sokol by si asi poradil).
To "městečko", jak bylo v dokumentu San Bernardino označováno, má 200000 obyvatel a je tedy velké jako Hradec Králové a Pardubice dohromady.
To jen na okraj.
Hledal jsem na Google Earth kde se ta tregedie stala a nějak to misto nemůžu najit. Pomůže někdo?
Temer totozna nehoda se udala v r. 1917 u Modane ve Francii, kdy ve cca 120 km/h rychlosti vyletl z koleji vlak vezouci francouzske vojaky z Italie a rozsekal se o skalu... obeti bylo kolem 550.
http://www.youtube.com/watch?v=DtpCJqSxqBM
http://www.youtube.com/watch?v=vQzA5vhLCiE&feature=related
Překvapilo mě, že v soupravě dvou lokomotiv svítila tažená lokomotiva bílím světlem. Nemá být červené?
Docela mě zaráží bezpečnost provozu na amerických železnicích. Úředník nemá údaje o hmotnosti, tak hmotnost prostě odhadne... co je to za magora?!!! Navíc hned několika lokomotivám nefungovaly brzdy. Lidi u nás nadávají na ČD, ale tam by se něco podobného stát nemohlo. Když někdo neuvede hmotnost nákladu, tak ten náklad prostě nikam nejede, než se informace doplní. A žádnej fíra si nedovolí vyjet ze stanice, pokud nemá platnou prověrku brzd. Ale to jsou holt Američani. Vždycky se stane nějakej průšvih a oni objeví bezpečnostní zásady, který v Evropě fungují už 100 let.
Asi pred 3 tydny jsem jel Praha - Vsetin vlakem a tam pro zmenu brzdil vlak i jinde nez mel. Des. Na kazdem nadrazi kolem neho behali, za neco tahali, sycelo to. Pak jsme se tezce rozjeli a vsechno piskalo. A kdyz nahodou lokomotiva prestala tahnout, tak sebou cely vlak skubnul. Tomu rikam, bezpecna jizda. Meli by si z nas amici vzit priklad. ;-)
Já nechápu, proč vytváří tak dlouhé vlaky, když k provozu takového vlaku potřebují 4-6 lokomotiv. Nebylo by lepší poslat třeba 3 vlaky menší?
V čem je finta?
Muzu jen odhadovat. Mensi naroky na velikost posadky. Mensi administrativni naroky v souvislosti s hustotou provozu. Pokud jedou dva velke vlaky proti sobe, tak se da lehce rict, kde se maji vyhnout. Pokud by jely tri a tri z kazde strany, tak uz to bude narocnejsi na logistiku, potrebujes vic lidi pro dispecink, atd. (Samozrejme ne pro sest vlaku, ale v pripade, ze kazdy dlouhy roztrhas na male) Asi se vetsim objemem snizuji naklady (pokud teda cely objem neskonci v troskach)