- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Který h...o popisuje fotky ? To tam chodí na melouch nějakej 13 letej Joska ?
krásnej design toho rekonstruovanýho, ta maska, to je paráda:)
Myšlení tehdejších vládců bylo takové: páteří dopravy v Praze bude metro,po postavení trasy D se zruší i tramvaje. Nafta je levná proto zrušíme trolejbusy a dopravu budeme řešit autobusy.Jak to dopadlo ukázaly povodně 2002!
Někde vrátily trolejbusy,i místo návratu tramvají jako v Ústí nad Labem nebo Chomutově.Jinde je soužití trolejbusy - tramvaje jako v Brně nebo Plzni.Jenom Praha stále nechce pochopit,že na sídliště např.Jižní Město,Bohnice a pod. patří spíše trolejbusy než hlučné a smrduté a autobusy.
Proti te spouste nakladaku co tam jezdi toho autobusy tolik nepridaji a jsou flexibilnejsi pro pripad nutnosti object ulici uzavranou napriklad kvuli zavazne dopravni nehode ci prasklemu vedeni plynu.
Nešlo by něco udělat s popiskama fotek? Na čumáku troleybusu TATRA jako prase, a v popisku sosi o škodofce...
Je to ostuda jako prase, že si dopravní podniky nenechaly 1-2 vozy do muzea. Přitom je stačilo strčit na parkoviště a přikrýt plachtou.
Protože tehdy nikdo o nějakým budoucím muzeu MHD vůbec nepřemýšlel a do tehdejšího Technickýho muzea se trolejbusy nejspíš nehodily.
To by tedy znamenalo, že trolejbusy typu Škoda 9Tr už posilovač řízení měly, protože po Teplicích je v 70. a 80. letech řídily převážně ženský. A určitě nejen v Teplicích, ale i v jiných městech s trolejbusovou sítí...