- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
letel sem se singapore airlines do sydney a zpet pres singapore a podle me je to nejlepsi letecka spolecnost, fakt luxus ikdyz to byla jen obycejna trida.
Nadvahu jsme mel docela hafo a stacilo se jen usmat a nci se nemusle priplacet..jen pro prdstavu sem mel: 90litrovy batoh(30kg), oversize zavazadlo (2m surf v obalu+nejake veci..cca 12kg) a pak batoh do letadla cca 10kg) a to sme si na sebe musle jeste vzit to nejtezsi obleceni
Singapur jsem neletěl, ale poštěstilo se mi letět s Emirates a to teprv zjistíte jaký je to rozdíl od evropských a amerických aerolinek. Letušky přesně jak z reklamy, servis totéž, jídla dokonalá a nekonečné množství chodů, místa v economy v B777 skvělý...let byl Dubai - Sydney. Vše za jedna.
poletim s Emiraty za dva tydny, take B777, bude to zajimave porovnani.
na nas si NIKDO neprijde..my zme boli vsady a ne vydechnuti casu nezbude..jenom porad v tech aeroplanech mezi Australii - Japonskem-USA a hlavne v 1. tride!!
muzeme se pochlubit kde se nejlip "clasta" i kde "napapa" my jsme SVETOVI a UMIME AMERICKY
Mám pocit, že článek by mohl vzniknout i bez účasti redaktora, pouze z materiálů, které jsou k dispozici na internetu (ale možná by se při pozorné přípravě neobjevila ta chyba s první linkou.) Pokud už redakce platí takový drahý výlet, očekávala bych opravdu kvalitnější zpracování než otřepané fráze a známé technické údaje. A hlavně kvalitní fotografie z paluby a ne ze školení letušek (Možná nám pan redaktor dokonce poskytne další reportáž o školení letušek SA, když fotografie vydává za svoje). Každá letecká společnost jistě novinářům umožní pořízení kvalitních fotografií nebo jim je dodá. Je to koneckonců reklama a letecké společnosti takové lety i rády hradí. I když oceňuji snahu o mystery shopping, tedy o chování personálu neovlivněné přítomností novináře.
Ještě malé upozornění pane redaktore, "vaše" fotografie se opravdu velmi nápadně podobají těmto http://bp2.blogger.com/_IiWf8u5z6NI/RxYS8nngPAI/AAAAAAAAAzU/iwBeDGCRXQs/s1600-h/a380-3.jpg
http://www.zdnet.com.au/story_media/339283273/photos-airbus-a380-takes-off_17.jpg
Je vidět, že jste vyloženě profesionál a člověk na svém místě...
Díky za bohatou diskusi a omlouvám se za chybu, na kterou jste mne upozornili. A 380 skutečně začal létat nejprve na trase Singapur - Sydney a to loni koncem října.
... proč by se v letadle nemohlo fotit?????
máte tam faktickou chybu - A380 začala létat první Singapore- Sydney (jesě na konci 2007) až teprve poté do Londýna.
Vzdyt to tam ma: Jako první na světě ho loni v říjnu nasadila letecká společnost Singapore Airlines na trase Singapur – Sydney – Singapur. TEĎ už létá i do Londýna a do Tokia.
... ja mam na cesty do Asie luxusni zkusenost s Cathay Pacific - slusna letadla, fajn personal, vyborne jidlo...
... a na trase do Statu na zapadni pobrezi se zase nejlip chlasta se Swissairem z Curychu.
Tak A380 jsem ještě nevyzkoušel, ale nedávno jsem si prubnul A340-600 od Lufthansy, a taky to nebylo marný... Celkem prostor na nohy, uspořádání 2-5-2, a co je teda super věc jsou osobní displeje... Jak mohli lidi těch 10 hodin přežít v dobách s jednou obrazovkou na čelní stěně, to fakt netuším... :)
Já jsem ho zkusil před cca měsícem na trase LHR-SIN a byl jsem velmi překvapen. Co se týče prostoru v eco tak ten rozestup mezi sedačkami není nic moc, ale dá se to přežít. Já jsem měl pro sebe ty sedačky 3, takže jsem se vyspal, ale při mých 196cm to nebylo zase tak úchvatné.
Co je ale největší rozdíl je hluk v letadle, protože to na mě dělalo dojem že po vzletu snad někdo vypnul motory :-). B747 je horší (zvláště ve druhém patře) než B777. A380 je daleko tišší než B777. Byl jsem vzadu dole, jediné co bylo negativní byl výhled ven protože vzdálenost mezi vnitřním a vnějším oknem je snad 30 cm a tak se nedá koukat do strany.
Jinak Singapurci maj fakt nejlepší servis, i to jídlo v eco bylo fakt super.
Co mi mrzí je to, že z Prahy nemáme žádné spojení do Asie, lítám tam velmi často a ani to co nabízí ČSA do TPE mě nezaujalo, protože odstup sedaček je minimální a business stojí 90k, což je nesmyslná částka.