- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na fotkách mě docela zaujalo, že špalek pro zajištění tramvaje před pádem je až za kloubem. Pokud by tedy tramvaj sklouzla ze zvedáku, čelo na člověka pod tramvají stejně dopadne. Zůstane ve vzduchu jen kloub. Jaký má takové jištění smysl?
Jinak pěkná reportáž ze cvičení.
Ty čepy jsou zajímavá vychytávka. Mají něco obdobného i jiné modely tram nebo jenom kostitřas Porsche?
jeden z důležitých požadavků na design a konstrukci nových aut je, aby se po nárazu člověk nedostal pod vůz, ale přeletěl přes kapotu nebo bokem, což je pro něj mnohem bezpečnější. přední část tramvaje naznačuje, že po nárazu člověk nepoletí nikam jinam než pod ni. takže je to krám, jehož konstruktéři se ani nepokusili vyřešit tento dnes již samozřejmý požadavek.
No ty seš ale jouda. Docela bych byl zvědav na tvar karoserie tramvaje (autobusu/náklaďáku), u kterého by chodec přeletěl přes kapotu. To snad už jedině připojit protisněhovou radlici.
Co má co dispečer jezdit po městě? Má sedět na zadku na dispečinku A že po dojezdu na místo zavolá hasiče? Děláte si z nás
Klasika... Nevsiml sis, ze jsou u havarky vzdycky prvni mamlasi z DP a pak az zachranka?
Tipicky bulvární titulek, který nemá nic společného s realitou...
Klasika, tohle iDnes i DNES provozuje uz nekolik let
ale členové tý komise, co chtěli schválit přednost chodců před tramvajema
me kdyby takhle nekdo natacel tak si ho podam-nema narok bez souhlasu!novinari,jste hyeny
Asi jsi nepochopil, že se jedna o cvičení. V rámci cvičení asi nepoužili živého (ani mrtvého) člověka, ale pouze jen figurínu...
Zazil jsem neco podobneho v realu s tim rozdilem, ze vlak srazil na nadrazi zenu.Asi nad ni byli vsichni svati ze to byl cityfrog a rozjizdel se.
No byl jsem prvni co byl u ni ale uprime...poslednich 5 kroku jsem zpomalil z behu a v hlave mi projelo "jestli nebude v jednom kuse...."Byla, ale kdyz dneska prijizdi tramvaj do zastavky mam divny pocit.
Nechtel bych zazit nekoho pod tramvaji.
Takže jestli jsem pochopil ten postup, tak se nejdřív čeká na někoho z dispečinku, aby přijel a rozhodl, jestli se mají volat hasiči a záchranka ? Neměli by je raději volat hned?