- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na jaře jsem jel Hikari, Kamome a jinými vláčky, ty jely o pár km/h rychleji, čím se tady chlubí??? jen tam nemrzlo, bylo tak 25C.....
Je to jen obyčejný expres.
Do kategorie Super mu chybí 200 km/hod.
Topolánek s radarem jde do háje a konečně mají novináři povoleno psát o tom, co se děje v tom "bolševickém" Rusku :-))))))
Oni smeli psat o Rusku ale jen takove veci jako ze se tam hladuje a bydli v zemljankach. Presne tak jak pred 1989 psali o Zapade.
Jenom...
Vzhledem k poctu kilometru v Rusku a cene na jeden kilometr je to spis jen podpora rozvoje regionů...
jak může psát technicky zaměřené články člověk, který neumí ani anglicky, ani nemá povědomí o hodnotě peněz (viz těch 400 biliónů euro) a ještě být za to placený. Myslel jsem že něco takového je možné jen za komunismu.
To bude kontrast
moskovskyj vokzal neni bordel, stejne tak lenningradskyj vokzal v moskve.
navic takhle dve mesta jsou vykladni skrini ruska.
Že si redakce za celou dobu nebyla schopna opravit Jižní Novgorod na Nižní, to o ní něco vypovídá. Zcela zbytečné jsou také anglické transkripce v závorkách u seřaďovacích nádraží -- k čemu to? No a revoluce v ruské železniční dopravě? Co je na tom revolučního? Prostě vedle hromady plackartnych a kupejnych pojede párkrát denně po kousku ruské země i tohle. Uvítal bych spíš revoluci ve svědomitosti redaktorů idnes.
To prisli inzenyri za carem a zeptali se ho, jak maji byt v Rusku koleje daleko od sebe. Car se jich zeptal, jak jsou daleko od sebe v Evrope. Oni mu rekli, ze 143 a pul centimetru. Car jim rekl: "Tak to udělejte 143 centimetrů a chuj!"
no, 9 cm chuj, nevim, nevim. Docela bida, kamo.
A Češí s pindolínem se můžou jen smutně dívat
Tento vlak vyzaduje specialni vysokorychlsotni trat- to znamena jen minimalni olbouky a tudiz sehnat koridor nnei vubec jednoduche - narozdil od naseho pendolina, nebot je to naklapejci vlak tak projede i po standartnich.