- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
praga v3s je najlepšie auto na svete a nie tote nove krámi PRAGA V3S 4ewer
Jen pro informaci redaktora - kdyby jste sjeli s tím autem ze svahu, nemuselo by se vám toho moc stát. Maximálně by jste se potloukli. Ale po pádu do otevřeného reaktoru by jste sešel ze světa poměrně ošklivou smrtí.
Po pár nehodách přijde na to, že oprava se pouhým odšroubováním poškozeného dílu dá udělat jen výjimečně...
Moc mu přeju aby se průmysl v čechách začal konečně věnovat výrobě a ne rozkrádání
V dnešní přetechnizované době je skutečně problém postavit vozidlo, které by konkurovalo celému světu, ale já věřím, že nová TATRA bude špičkovým vozidlem a přeji celému TATROVÁCKÉMU podniku maximální úspěch a schopnost vyrobit tolik kvalitních vozidel pro celý svět a oživit tak svbětové jméno TATRY - Děkuji Vám tatrováci a mnoho štěstí.
a az vyjedou na ceksy silnice, tak okolo bude pluk vojaku odhanejici cikany se sroubovaky, ktery pujdou po lehky koristi... v cechach neco neprivarit je podle me velky problem ;)
v polovine videa je prejezd pres hlubokou reku....docela maso
- Děkujem -
některé fotografie poskytují dostatek materiálu pro čínské plagiátory!!!
PS. je to sice pěkné, ale vzhledem k tomu že číňani jsou schopní udělat kopii čehokoliv na základě jenom fotografie,
poskytli jste dostatek materiálu k Li-you Tatra
Ty si ale ocas Z Fotografií ti to bude někdo kopíravat, jo? Nemyslíš, že je mnohem jednodušší a efektivnější si to auto kdyžtak koupit a rozebrat do posledního šroubku, než koukat na fotografiích jen na nepodstatný obal?
Myslim že porovnávat Pragu V3S a Tatru 810 dost dobře nejde už vzhledem k posunu v bojové taktice která se během let zásadně proměnila viz války Izraele s okolními státy od roku 1948 až do dneška kdy na počátku stačilo pár ukradených kulometů Bren a poválečné zbytky tanků až do dnešních dnů kdy Merkava je jeden z nejlepších tanků světa a prakticky každý voják má svou zbraň obohacenou o zaměřovač, kolimátor a taktickou svítilnu nemluvě o dalším vybavení. Jediné co pokládám za skutečnou chybu je skutečnost že v případě poruchy je vozidlo zralé na odtah místo toho aby šlo nějak opravit a alespoň šnečí rychlostí se dostalo do dílen. Ruku na srdce - V3S jde v 99% případů opravit za použití cca 6klíčů + siky + hasák + kladivo + kombinačky + 5 metrů izolovaného drátu + 3 metry pevného drátu + 2 izolačky + 1 konzerva ze silnějšího plechu ( hovězí ve vlastní štěvě) + to co je na autu (postranice, závlačky atd.) do stavu kdy jste s ní schopni zajet do nejbližší dílny ji opraví do hodiny.
Po cca hodině v dílně ji máte ve stavu kdy se klidně můžete pustit bez obav do terénu s plným nákladem. A to je věc která se obávám že nových vozech prostě již z pincipu nejde. O tom jak dokázali za 2. světové lidi improvizovat jsou napsány celé knihy, ale jak zaimprovozovat když se poškodí řídící jednotka či vstřikovací čerpadlo ještě fakt nikdo nenapsal. Možná i proto že to nejde a možná právě proto by vozidla armády měly být navržena tak aby na takovýchto komponentách nebyla závislá. Motor principielně sám o sobě tyto kraviny nepotřebuje, to jsou jen výmysly které umí zvýšit výkon, kroutící moment atd ale vlastně jsou navíc. Budu raději když bude těch pár armádních vozů vypouštět větší emise ale nebudou závislé na kvalitě paliva, na kvalitě čerpadla turba, obejdou se bez elektroniky a budou jezdit i v případě většího poškození než naopak.
Co je na kabině vojenské T815-7 tak zvláštního že umožňuje přepravu letadlem C130 Hercules ?
Má kabinu posazenou mnohem níže, takže se nemusí odmontovat a sklopit jako u jiných tatrovek.