Diskuze

Dokáže obletět čtvrtku Zeměkoule. Největší dopravní letadlo v ČR startuje

Boeing 767 – 300 ER pojme 253 cestujících a přepraví je až na vzdálenost 11 000 kilometrů. Pořídila si jej firma Travel Service. V Česku větší letadlo zatím nikdy nelétalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

schima

8. 12. 2008 16:15
Velikost

Nechci rejpat, ale tohle "V Česku větší letadlo zatím nikdy nelétalo." pravda nebude. Už na první pohled bych si troufl tvrdit, že 747 je větší, no a ta už na Ruzyni párkrát byla, a pokud by byla řeč třeba o nákladních letadlech, tak je to úplně mimo mísu :-)

0 0
možnosti

krakra

8. 12. 2008 23:26
Re: Velikost

Je to myšleno, letadlo u nás v ČR vlastněné.

0 0
možnosti

Brusik

8. 12. 2008 15:57
Ekologicka dan

Koukam, ze to stihli vcas :-P Pristi rok by se asi prohli, nevim, zda to ma alespon Euro II ;-D

0 0
možnosti

krakra

8. 12. 2008 12:15
Co s tím

Nejsem si jist zda Travel Service najde uplatnění pro takovéto letadlo v době krize.

Ale to není samozřejmě můj problém, předpokládám že management TravelServisu ví co dělá.

0 0
možnosti

karel

7. 12. 2008 0:29
Kraksna

co si travel service s takovou starou kraksnou pocne???8-o

0 0
možnosti

PetrQ

6. 12. 2008 18:58
Rozplývat se nad olítanou 767...

...je stejně úsměvné a trapné jako kdybysme žasli nad VW Passatem předchozí generace.  

0 0
možnosti

meteon

6. 12. 2008 16:06
Staré letadlo

Nic proti Travel Service, ale letadlo z roku 1991 je už zastaralé. Dnešní "létající počítače" (říká se jim taky "datové toky") typu Airbus 319–380 mají úplně jiný flight management a komfort jak posádky, tak cestujících. Žijeme v digitální době, ale 767 je z předchozí éry letectví.

0 0
možnosti

letmech

6. 12. 2008 18:29
Re: Staré letadlo

Pán bude asi odborník, jestli pak víte, od kdy se vyrábí A320 family? ŽE každý typ letadla se vyvíjí, takže jeden z Vašich " datových toků" s nízkým výrobním číslem bude morálně zastaralý proti poslední B767, že pax entertaiment je věcí společnosti a ne výrobce letadel, že většina pilotů, kteří létali jak na Abusech tak na Boeingách dávají přednost těm druhým. A jenom mimochodem, u letadel dělám dokonce obou výrobců, hodně létám a jako většina mých kolegů preferuji, coby cestující ta předchozí letadla.

Přezdívku datový tok jsem nikdy neslyšel, ani v češtině ani v jiném jazyce.

Když něčemu nerozumím, šoupu nohama.:-)  

0 0
možnosti

rychloslimejs

6. 12. 2008 15:17
vcera jsem si prohlizel zravy v mobilu

a bylo tam, ze nejvetsi dopravni letadlo startuje... tak jsem se schvalne podiva jeste sem a nepletu se, titulek byl dle reakci prispivatelu zrejme opraven... takhle to dopada, kdyz nejaky trouba zacne pracovat jako redaktor iDNESu a pise o necem, cemu nerozumi a pak dostane zavadejici text od PR agentury Travelservisu...

0 0
možnosti

rychloslimejs

6. 12. 2008 15:02
vcera jsem si prohlizel zravy v mobilu

a bylo tam, ze nejvetsi dopravni letadlo startuje... tak jsem se schvalne podiva jeste sem a nepletu se, titulek byl dle reakci prispivatelu zrejme opraven... takhle to dopada, kdyz nejaky trouba zacne pracovat jako redaktor iDNESu a pise o necem, cemu nerozumi a pak dostane zavadejici text od PR agentury Travelservisu...

0 0
možnosti

rychloslimejs

6. 12. 2008 14:58
vcera jsem si prohlizel zravy v mobilu

a bylo tam, ze nejvetsi dopravni letadlo startuje... tak jsem se schvalne podiva jeste sem a nepletu se, titulek byl dle reakci prispivatelu zrejme opraven... takhle to dopada, kdyz nejaky trouba zacne pracovat jako redaktor iDNESu a pise o necem, cemu nerozumi a pak dostane zavadejici text od PR agentury Travelservisu...

0 0
možnosti

m725

6. 12. 2008 13:12
???

Reklama? Hele, nemají bejt náhodou reklamní články nějak viditelně označený, tak jak je to v novinách? Chápu, že se snažíte dostat lidi pomocí objektivu digitálního kompaktu na místa, kam normálně nemůžou, ale je to nutný dělat zrovna takhle?

0 0
možnosti