- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no to je F tipne ale nejak me uteklo co se za tu dobu zmenilo??? krome toho ze to prestava fungovat tak asi nic. Vozy jsou horsi, interval delsi lidi vice a vsichni jsou nas.... tak tedy nevim zda to ma cernobile smysl kdyz to vidim kazdy den barevne a osobne.
Proc nema prvni souprava na 1.jizde vpredu Mko a na dalsich uz ho ma? Zda se mne zvlastni, ze by ho mela jen z jedne strany. Opravdu to jsou fotky stejnych vozu ze stejneho dne?
Neměl by popisek u prvího snímku znít "historicky" Soudruh ..... je jedním ze strojvedoucích .... "?
"Soudruh František Koudelka patřil do sedmičky prvních strojvedoucích-instruktorů pražského metra."
nestačí :-))
udělají se "Newtonovy kroužky"
Snínky jsou z roku 1974 ale přesto je na tabulích znázorňujících průběh trasy už vyznačen přestup na linku A, který byla uvedena do provozu až v roce 1978.
Naprosto stejne fotky a temer ty same texty ("autor" jen prohazel nekolik slovicek) jsou k videni jiz v kvetnovem DP Kontaktu - periodiku vydavanem primo dopravnim podnikem.
doporučuji Vaši ctěné pozornosti obrázek na plechové bedně vpravo :-D
Nádherný piktogramy Dozorčí, Kočárek atd. To už se dneska nevidí, aby design pronikal do veřejnýho života tak dobře.
Tedy až na ten stavební el.rozvaděč na Budějovické s jistou malůvlou
To je postřeh, ani jsem si toho nevšiml :-)
Jinak opět chválím článek o pražském metru, jen tak dál...
Ještě by to chtělo nějaké zajímavé články o budování železničních spojení v Praze ve 20. století.