- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Datové schránky jsou skvělý kšeft pro Microsoft. Schránky mají být pro podnikatele zdarma. Skutečnost je však taková, že pokud někdo používá OS Mac (aby se vyhnul Microsoftu a jeho bezpečnostním balíčkům a virům), tak si musí OS Microsoft pořídit nebo datové schránky používat na jiném počítači. Řešení pomocí jiného počítače mi poslala jako odpověď technická podpora. Neumíte to někdo řešit jinak než radí technická podpora?
školení na datové schránky najdete na http://www.hotel-akademie-nahac.cz/28-odborne-skoleni-datove-schranky.html
Zasadni je, ze povinnost se tyka pravnickych osob ZAPSANYCH V OBCHODNIM REJSTRIKU coz truhlari z vesnice ve vetsine pripadu nebudou.
truhlář z vesnice je buďto OSVČ nebo firma a ta je v obchodním rejstříku...
Pracuji jako vývojář a síťový administrátor již řadu let a co se týká tohoto projektu, nahlížel bych na celou věc velmi opatrně.Už samotná doba vývoje a plánování této hurá akce je zárukou mnoha problémů. Z hlediska bezpečnosti a kvality celého projektu radím všem, aby zvážili nutnost používání schránky do doby, než bude celý projekt zvládnut co do kvality i spolehlivosti, sám jsem zvědav především na jeho zabezpečení,kterému se budu věnovat.mkm
Celé ministerstvo vnitra to vidí jako Hurvínek válku, ale že měli doposud s podobnými projekty vždycky problémy,to nevidí. A česká pošta,ta bude všeho akorát využívat ve svůj prospěch.Je tady totiž několik důležitých věcí:
Povinnost právnických osob mít tuto schránku-Proč? Od čeho je pošta a státní instituce,že nejsou schopny doručit adresátovi obsílku?Už teď si mne Telefonica ruce,jak jim stoupne zisk za zřízení ADSL připojení apod.,protože jak víme, s jiným připojením na mnoha místech je problém a lidé budou nuceni zřizovat si pevné linky jen kvůli připojení na net.A že lidé již nebudou muset čekat ve frontách na poště-nesmysl.Pošta funguje takovým stylem,že tam budou fronty vždy a ještě nám nyní stoupnou fronty na Checkpointech,protože mnoho lidí nebude mít finance pro zřízení internetu a budou muset docházet na tato místa a to ještě min. 1x za deset dní.Ať jde vnitro někam
mam radost bydlím dlouhodobě v zahraničí a pro doporučeny dopis jsem musel
jezdit 500 km o sobotach bylo to finacne a casove velmi narocne timto se komunikace velmi ulehčí
Jsem zvědav, až Vám schránku někdo hekne-to bude paráda
jak už píšou lidi níž, doopravdický ostrý provoz začíná až 1. 11. 09. umožňuje to novelizovaný zákon jako nejzašší hranici, kterou využije 90% úřadů. a to z toho důvodu, že díky novelám dostaly pozdě SW a teprve se zkouší zkušební provoz, který ukazuje, že jsou občas drobné zádrhele a chyby v SW, které se musí ještě odladit.
patřím pod jedno ministerstvo a všechny úřady spadající pod něj začnou ostrý provoz až 1. 11
Jaké doklady potřebuju jako jednatel srocka pro zrizení schranky na Check Pointu? Nikde jsem se to nedočetl.
s.r.o je přeci právnická osoba, čili předpokládám, že datová schránka bude zřízena bez žádosti, ze zákona, a obdržíte rovnou poštou obálku s přístupovými kódy...
"Heslo je poměrně komplikované...", popsal konzultant systému datových schránek Dušan Forejt.
No pokud jediné zabezpečení je, že přidělené heslo je KOMPLIKOVANÉ, (takže má dokonce čtyři znaky ;)) tak to beru všema deseti!
A nechtěl tím říct že to jedno společné heslo pro všechny je komplikované, takže až se budu ptát sousedky jak že to bylo tak si nevzpomene?
V současnosti kombinace "jméno" a "heslo" na internetu vůbec nemá žádnou váhu. 90 procent počítačů je kdykoliv napadnutelná tak, že k němu má přístup průměrně zkušený hacker a slavná jména a hesla si kdykoliv vytáhne ze správných souborů v počítači. Osobně tvrdím, že co není digitálně podepsáno certifikátem nebo šifrovaným řetězcem z externího zdroje mimo PC, je použitelné pro služby typu anonymní Email na Seznamu.