- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://blogs.warwick.ac.uk/images/richardwinskill/2005/08/12/spaghetti_junction.jpg
nevím, jak to bylo v článku myšleno že jde most přejít. Jezdím okolo každý den a určitě to nevypadá, že by se dal přejít, vždy nějaký ten kousek chybí.
Estakáda je relativně ok. Vady na kráse tam jsou, ale nebudou mít vliv na funkčnost. Třeba to, že dvě části mostu stavěly různé firmy, domluvili si zřejmě konvenci ohledně šířky a výšky mostu, ale už ne profil a musel se dělat jakýsi adaptér. Kde vidím skutečný problém je až tunel z Komořan na Točnou, ten je ve směru k Vltavě poddimenzovaný, chybí tam třetí pruh. Vzhledem k 99% realizaci budoucí MÚK Komořany je to dost fatální problém. Třetí pruh by mohl fungovat jako odbočovací, ale nebude. Na místo toho se bude odbočovat (a na mostě napojovat) mezi kamiony. Delší brzdnou dráhu kamionu rozjetého z kopce známe všichni z Barrandova, tady navíc v tunelu. Tady si na sebe ti co MÚK Komořany schválí berou zodpovědnost za možná budoucí jatka
Cely projekt je jen obdobou projektu ze 40let, tehdy stacili dva pruhy a zastavene oblasti byli mnohem dale od okruhu a cely okruh byl prakticky za mestem. Dnes uz to je vlastne jakasi obdoba mestskeho okruhu, jen kousek dal.
Tam mravenci lezci po kamenci. A okolo zahrady šla matka Vency... :)
Včera jsem pod ní projížděl (u Radotína) a musím říci, že přejít se asi dá. Ale jen v jednom jízdním směru. ze směru pohledu "od Radotína" je vidět, že ještě několik úseků chybí...
Ale je to opravdu fascinující stavba. Až když si člověk všimne, jak malinké na tom mostě vypadají kamiony a mobilní jeřáby, dojde mu skutečná velikost....
až na to , že ten most se rozhodně přejít nedá aniž by se nelétalo...denně pod ním, jezdím vlakem, takže vím, že v každém směru chybí dokončit několik polí mezi pylony..takže vůbec nevím voco tu yhojte běží:..??? nicméně to bude most jak prase vo tom žádná
souhlas, po vcerejsim precteni clanku jsem na to taky rano koukal. s mostem jako prase taky souhlas!
úžasná stavba ,fascinující,obdivuji ty lidi kteří toto navrhnou a ty co to realizují.
se tu s kolegáčkem už půl hoďiny, takovejch změn průserů jsme na stavbě ještě nezažili.. a to kdyby i-novináři viděli analfabetní zahraniční dělníky pobíhající zmateně po stavbě, centimetry sem a centimetry tam, proč myslíte, že se na týhle stavbě podílí všichni "velký hráči" Skanska, Strabag, Bögl & Krýsl? Hlavně že sme už na mostovky vyrazili datumy, jakože máme hotovo cháchááá
Jestli si můžu tipnout, proč se na tom podílí víc velkých firem, tak bych to viděl na rozsah stavby... máš nějakou jinou teorii, chytrolíne?
Nesnáším tenhle pragocentrismus nejdřív at dokončí dalnici do Ostravy a at si tam pražaci delaji co chtějí
Praha ale je centrum. A Przasky obchvat "postihne" urcite vice lidi nez D47.