Diskuze

V ulicích Prahy a Ostravy jezdí dva nové typy tramvají. Bez cestujících

Dvě nové nízkopodlažní tramvaje od tuzemských výrobců vyjely na koleje. Bez cestujících projíždí Ostravou dvoučlánkové Vario LF2+ a v Praze stoprocentně nízkopodlažní tříčlánková Škoda 15T.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

9. 8. 2009 16:34
Na blití

už je mi z tohohle státu a vlády na blití... Vám ne ?

0 0
možnosti
RS

Vanguard

11. 8. 2009 17:15
Re: Na blití

Protože kupují nové tramvaje?

0 0
možnosti

Host

9. 8. 2009 16:33
ZASE ?

Zase nové tramvaje ? Zase další čápoviny na skládku ? Hlavně že stát nemá peníze, hlavně že sme prodali všechny prosperující podniky do zahraničí (auta, sklářství, boty, aj.) a teď eště chce stát přestat dotovat Akademii věd. To je nejjednoduší, nezvládáme vlastní zemi, tak ji rozprodáme cizincům. [>-]RvEURv

0 0
možnosti

Host

10. 8. 2009 15:01
Re: ZASE ?

opravdu hodně hloupý diskuzní příspěvek

0 0
možnosti

Host

7. 8. 2009 14:32
prostor

sezení bokem nebo po směru me nechava chladnym, ale byl jsem v soku, kdyz jsem jel tou tehdy novou porsche tramvají (přesný typ neznám). Bokem sedící šestice má za zády ještě dobrých 25 cm k oknu. naproti samozřejmě totéž, takže využitý prostor pasažéry je zůžen o neuvěřitelných cca 50cm. Výsledkem je, že sedící kopou stojící (ti nemají kam uhnout, protože jsou opřeni o sebe zády) a ti zase šlapou na nohy sedícím. Nedejbože, když chce někdo vystupovat. Není to ani kompenzováno velkými plošinami pro stojící nebo kočárky, psi a pod. jak bych očekával. Jedinou plošinou je poměrně malý prostor kolem dveří.

Nevím, na čem jiném ještě u tramvaje záleží pokud ne na řešení interiéru. Jak to, že staré tramvaje tak stísněné nejsou? Mají méně msíst k sezení? OK tak proč u toho nezůstat? Nejsou to přeci dálkové dopravní prostředky, možnost pohybu uvnitř je klíčová.

0 0
možnosti

Host

11. 8. 2009 17:59
Re: prostor

Hodne lidi si zase rado v tramvaji sedne !!!

A dalkova vozidla to obcas pomalu jsou - doby jizdy v nich obcas dosahuje i vice nez 30 min - Praha proste neni vesnice a vetsnou predevsim z cenovych duvodu se bydli na okraji a zcela bezne bez metra (musi se na nej minimalne tramvaji ci i autobusem).

0 0
možnosti

Host

6. 8. 2009 14:56
Sezení bokem

je vhodné pro metro, které se plynule rozjíždí i zastavuje. Tramvaj neustále zrychluje a prudce brzdí a pro cestující je zde sezení bokem nejen nepříjemné, ale i nebezpečné.

ad T 14 a nové Vario

0 0
možnosti
TB

SuSE

6. 8. 2009 16:43
Re: Sezení bokem

nevidim v tom rozilu, metro i tramvaj co cca 2 minuty prudce brzdi a pak se prudce rozjizdi. btw. ty podelne sedacky se nam zacinaji rozmahat prave posledni 1/2rok i v nove porizovanych busech, coz bylo jeste donedavna tabu.

0 0
možnosti

Host

6. 8. 2009 13:36
Na pohled hezké, ale nepraktické

Z Prahy znám ty vozy Porsche. Zvenku nejsou ošklivé, i když to je tím, že jsou nové. Oproti starým - brousí víc koleje, což v Praze vadí. Hlavně - je tam méně místa k sezení, případně mezi sedícími řadami se člověk proplétá, místo volného průchodu. Tj. užitná hodnota mizerna - jak jízdní vlastnosti, tak pro cestující.

Ty z Ostravy mi přijdou lepší, ale nevím. Jenže tady asi nesejde na praktičnosti. V Praze o dopravě rozhoduje pan Šteiner, co si po 15 letech od absolvování sš dodělal dokonce maturitu, už ve vysoké politické funkci (jiné než vysoké funkce neměl, hned po nedodělané škole). Takže Praha je pr oněkteré lidi zlatý důl, být na radnici je stokrát lepší než šéfovat vládě. Nezlobí žádná opozice, novináři, i stěmi socany se dobře Pavel dohodne. Ty vozy stojí oborvské peníze, takže provize i v malém procentu dá nepředstavitelně vysoké částky i pro vysokého politika. Pro lidi se pak udělá nějaká maškaráda kolem zkoušek, ale ty nerozhodují o tom, co se koupí.

0 0
možnosti
VR

daBmV

6. 8. 2009 16:17
Re: Na pohled hezké, ale nepraktické

az na to, ze tohle nejsou Porsche. to jsou uplne nove vozy (aspon ta prazska). v te nove jste ani nejel a uprimne pochybuju, podle toho, co pisete, ze jste ji aspon videl. i kdyz na idnesu byl celkem obsahly clanek s fotkama.

0 0
možnosti
TB

SuSE

6. 8. 2009 12:27
nerozumim,

proc dpp musi neustale objevovat usacko a neprevezne nejake hotove reseni na urovni. Ty nase eletriky vypadaji opet jak nepovedeny redesign bratru 30 let starych old schoolovych modelu z ery bolsevika. Je to jenom kvuli podpore tuzemskeho prumyslu? Tak jako cechodraznici musi kupovat vyhradne poruchove Elephanty a jine shity z vagonky studenky? Ta prazska architektura uz dostala zabrat > nez dost, je cas ne***it ji uz dale!

0 0
možnosti
LTOW

Li Tin O Wevidle

6. 8. 2009 10:10
Vario vs. Porsche

Šaliny Vario, co jezdí v Brně jsou sice v interiéru dobře vymyšlené a mají prý natáčecí podvozky, ale piští to v nich, řahtá a chrčí tak, že se raději svezu tichoučkou Porsche. Na Porsche považuji za největší slabinu pouze jedno plnohodnotné místo pro kočárky, i když by se těch míst dalo při troše přemýšlení zařídit min. 4 (jako v Anitře - taje je v tomto výborná!). A samozřejmě sezení bokem je pro Brno úlet, ale to je zděděný z Prahy, kde to evidentně taky vadilo...

0 0
možnosti

Host

6. 8. 2009 11:05
Re: Vario vs. Porsche

Vario je něco příšerného, vypadá to jako rekonstruovaná T3.

0 0
možnosti

Host

6. 8. 2009 9:15
40 minut na aktualizaci SW

Hmmmm. Dřív stačilo vzít šroubovák a vyměnit žárovku. ;-D

0 0
možnosti
JP

Rosťa Jančar - Technet.cz

6. 8. 2009 9:33
Re: 40 minut na aktualizaci SW

Mno, jednalo se o úpravu okamžiku, kdy se světlo rozsvítí, samotné nahrání software do palubního PC trvalo minutu i se zapojením příslušných kabelů a jejich vytáhnutím, ověření správné činnosti další minuttka, ale... byli to technici Pragoimexu a ti si museli dojednat připojení k internetu v pro ně cizí kanceláři a to ve firmách není vůbec jednoduchá věc...

0 0
možnosti

Host

6. 8. 2009 7:22
Hlavně...

Hlavně ať to neni šmejd jako Porsche...

0 0
možnosti
MC

cunas

6. 8. 2009 3:02
Hezkyyyyy

Pekne tramvajky , at je tech peknych travajek co nejvice [>-]R^:-):-)

0 0
možnosti