- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase nové tramvaje ? Zase další čápoviny na skládku ? Hlavně že stát nemá peníze, hlavně že sme prodali všechny prosperující podniky do zahraničí (auta, sklářství, boty, aj.) a teď eště chce stát přestat dotovat Akademii věd. To je nejjednoduší, nezvládáme vlastní zemi, tak ji rozprodáme cizincům.
sezení bokem nebo po směru me nechava chladnym, ale byl jsem v soku, kdyz jsem jel tou tehdy novou porsche tramvají (přesný typ neznám). Bokem sedící šestice má za zády ještě dobrých 25 cm k oknu. naproti samozřejmě totéž, takže využitý prostor pasažéry je zůžen o neuvěřitelných cca 50cm. Výsledkem je, že sedící kopou stojící (ti nemají kam uhnout, protože jsou opřeni o sebe zády) a ti zase šlapou na nohy sedícím. Nedejbože, když chce někdo vystupovat. Není to ani kompenzováno velkými plošinami pro stojící nebo kočárky, psi a pod. jak bych očekával. Jedinou plošinou je poměrně malý prostor kolem dveří.
Nevím, na čem jiném ještě u tramvaje záleží pokud ne na řešení interiéru. Jak to, že staré tramvaje tak stísněné nejsou? Mají méně msíst k sezení? OK tak proč u toho nezůstat? Nejsou to přeci dálkové dopravní prostředky, možnost pohybu uvnitř je klíčová.
Hodne lidi si zase rado v tramvaji sedne !!!
A dalkova vozidla to obcas pomalu jsou - doby jizdy v nich obcas dosahuje i vice nez 30 min - Praha proste neni vesnice a vetsnou predevsim z cenovych duvodu se bydli na okraji a zcela bezne bez metra (musi se na nej minimalne tramvaji ci i autobusem).
je vhodné pro metro, které se plynule rozjíždí i zastavuje. Tramvaj neustále zrychluje a prudce brzdí a pro cestující je zde sezení bokem nejen nepříjemné, ale i nebezpečné.
ad T 14 a nové Vario
nevidim v tom rozilu, metro i tramvaj co cca 2 minuty prudce brzdi a pak se prudce rozjizdi. btw. ty podelne sedacky se nam zacinaji rozmahat prave posledni 1/2rok i v nove porizovanych busech, coz bylo jeste donedavna tabu.
Z Prahy znám ty vozy Porsche. Zvenku nejsou ošklivé, i když to je tím, že jsou nové. Oproti starým - brousí víc koleje, což v Praze vadí. Hlavně - je tam méně místa k sezení, případně mezi sedícími řadami se člověk proplétá, místo volného průchodu. Tj. užitná hodnota mizerna - jak jízdní vlastnosti, tak pro cestující.
Ty z Ostravy mi přijdou lepší, ale nevím. Jenže tady asi nesejde na praktičnosti. V Praze o dopravě rozhoduje pan Šteiner, co si po 15 letech od absolvování sš dodělal dokonce maturitu, už ve vysoké politické funkci (jiné než vysoké funkce neměl, hned po nedodělané škole). Takže Praha je pr oněkteré lidi zlatý důl, být na radnici je stokrát lepší než šéfovat vládě. Nezlobí žádná opozice, novináři, i stěmi socany se dobře Pavel dohodne. Ty vozy stojí oborvské peníze, takže provize i v malém procentu dá nepředstavitelně vysoké částky i pro vysokého politika. Pro lidi se pak udělá nějaká maškaráda kolem zkoušek, ale ty nerozhodují o tom, co se koupí.
az na to, ze tohle nejsou Porsche. to jsou uplne nove vozy (aspon ta prazska). v te nove jste ani nejel a uprimne pochybuju, podle toho, co pisete, ze jste ji aspon videl. i kdyz na idnesu byl celkem obsahly clanek s fotkama.
proc dpp musi neustale objevovat usacko a neprevezne nejake hotove reseni na urovni. Ty nase eletriky vypadaji opet jak nepovedeny redesign bratru 30 let starych old schoolovych modelu z ery bolsevika. Je to jenom kvuli podpore tuzemskeho prumyslu? Tak jako cechodraznici musi kupovat vyhradne poruchove Elephanty a jine shity z vagonky studenky? Ta prazska architektura uz dostala zabrat > nez dost, je cas ne***it ji uz dale!
- http://www.francienaprani.cz/images/Tram.jpg / - http://www.lightrailnow.org/images/or2-lrt-tram-strres-curve-20040327c_n-z-adam.jpg
- http://www.niceazur.co.uk/Tram%20at%20%20Place%20Garibaldi.JPG / - http://www.greecetravel.com/photos/athens/everyday-athens/PhotoAlbum1/athens-tram.jpg
- http://www.elephantandcastle.org.uk/uploads/Tram%20shotweb.jpg / - http://www.kinglyheirs.com/NewYorkStateRailroads/images/TramInStation.jpg
- http://www.croatia.org/crown/content_images/2008/Cro_Tram/Cro_tram2_640.jpg / - http://www.edinburghguide.com/files/images/tram_mock_up.600x450.jpg
atdatd.
Šaliny Vario, co jezdí v Brně jsou sice v interiéru dobře vymyšlené a mají prý natáčecí podvozky, ale piští to v nich, řahtá a chrčí tak, že se raději svezu tichoučkou Porsche. Na Porsche považuji za největší slabinu pouze jedno plnohodnotné místo pro kočárky, i když by se těch míst dalo při troše přemýšlení zařídit min. 4 (jako v Anitře - taje je v tomto výborná!). A samozřejmě sezení bokem je pro Brno úlet, ale to je zděděný z Prahy, kde to evidentně taky vadilo...
Vario je něco příšerného, vypadá to jako rekonstruovaná T3.
Hmmmm. Dřív stačilo vzít šroubovák a vyměnit žárovku.
Mno, jednalo se o úpravu okamžiku, kdy se světlo rozsvítí, samotné nahrání software do palubního PC trvalo minutu i se zapojením příslušných kabelů a jejich vytáhnutím, ověření správné činnosti další minuttka, ale... byli to technici Pragoimexu a ti si museli dojednat připojení k internetu v pro ně cizí kanceláři a to ve firmách není vůbec jednoduchá věc...
Pekne tramvajky , at je tech peknych travajek co nejvice