- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To ze to "nekdo odhalil", akorat podporuje reklamu. Obzvlaste, kdyz ve vsech clancich kazdy napise, ze za to muze Microsoft a ne "jedna nejmenovana firma".
To je teprve nerizena reklama zdarma.
Na Technetu jsem cekal, ze to bude lepsi.
prekvapilo by me, kdyby odvysilala neco, co je pravda
Pojem "virální".Nedělá si z nás náhodou někdo srandu a Vy mu to žerete?
Mě osobně na tom nic virálního nepřijde, protože skok do bazénku má pro mě těžko nějakou souvislost s propagovaným výrobkem. Jako příklad virální reklamy si představuju třeba kampaň na Gears of War 2.
Firmy, které nabízí realizaci virálního marketingu, slibují svým klientům především nižší náklady než při využití klasických reklamních nástrojů. Povede se to, ale pouze u úspěšných kampaní
Tohle mi přijde jako klasická tautologie. K podobnému tvrzení nemusím být odborník.
No v tomhle případě šlo o úspěšnost virálního efektu - tedy to, že ono video nebo vychytávku si lidé budou šířit sami. Uznávám, že je to vyjádřené poněkud nejednoznačně, nicméně - Úspěšná(samovolně šířená) virální kampaň za 50 000 osloví daleko víc lidí než kampaň za 50 000 klasická.
Jak myslíte, že reportáže typu Borec na konec vznikají? Nějaký stážista má za úkol najít něco na youtube, v mailu atp. Často jsou to hodně vousatý věci, ale co, účel světí prostředky.
A hlavně, když jsou někde nějaké závody ve skocích na motorce, tak je to jednoznačný vítěz...