Diskuze

Televize Nova se nechala nachytat na vtipné virální video Microsoftu

Měl to být borec na konec televizních zpráv, ale vyklubala se z toho vtipná reklama na Microsoft Office a studentskou soutěž Imagine Cup. Nova nevědomky odvysílala část takzvaného virálního reklamního videa společnosti Microsoft.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

17. 8. 2009 5:50
s

hmmm a dal?;-O

0 0
možnosti

Host

15. 8. 2009 23:27
michal

tytlbach toje borec na kone    čnik Rv

0 0
možnosti

Host

15. 8. 2009 23:18
nova

tv nova  jednoznačně palec hodně dolu

0 0
možnosti

Host

14. 8. 2009 9:31
Thole akorat podporuje reklamu

To ze to "nekdo odhalil", akorat podporuje reklamu. Obzvlaste, kdyz ve vsech clancich kazdy napise, ze za to muze Microsoft a ne "jedna nejmenovana firma".

To je teprve nerizena reklama zdarma.Rv

Na Technetu jsem cekal, ze to bude lepsi.

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 13:56
ze nova odvysilala nejakou kravinu me neprekvapuje

prekvapilo by me, kdyby odvysilala neco, co je pravda

0 0
možnosti

vlmach

13. 8. 2009 12:50
vtipné virální video

Pojem "virální".Nedělá si z nás náhodou někdo srandu a Vy mu to žerete?

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 10:12
.

Mě osobně na tom nic virálního nepřijde, protože skok do bazénku má pro mě těžko nějakou souvislost s propagovaným výrobkem. Jako příklad virální reklamy si představuju třeba kampaň na Gears of War 2.

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 10:10
Ten marketingový odborník Brázda je taky borec

Firmy, které nabízí realizaci virálního marketingu, slibují svým klientům především nižší náklady než při využití klasických reklamních nástrojů. Povede se to, ale pouze u úspěšných kampaní

Tohle mi přijde jako klasická tautologie. K podobnému tvrzení nemusím být odborník.

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 12:02
Re: Ten marketingový odborník Brázda je taky borec

No v tomhle případě šlo o úspěšnost virálního efektu - tedy to, že ono video nebo vychytávku si lidé budou šířit sami. Uznávám, že je to vyjádřené poněkud nejednoznačně, nicméně - Úspěšná(samovolně šířená) virální kampaň za 50 000 osloví daleko víc lidí než kampaň za 50 000 klasická.;-)

0 0
možnosti

rowman_

13. 8. 2009 10:09
no nazdar

to je spojeni - hofNova a Mrkvosoft 8-oRv

0 0
možnosti

sirc

13. 8. 2009 0:26
N@va

Jak myslíte, že reportáže typu Borec na konec vznikají? Nějaký stážista má za úkol najít něco na youtube, v mailu atp. Často jsou to hodně vousatý věci, ale co, účel světí prostředky.

0 0
možnosti

cassul

13. 8. 2009 7:50
Re: N@va

A hlavně, když jsou někde nějaké závody ve skocích na motorce, tak je to jednoznačný vítěz...

0 0
možnosti