Diskuze

Tramvaj z už neexistující továrny ČKD se dostala na koleje v Brně až po 15 letech

Vyrobili ji už v roce 1993, na koleje však mohla vyjet až loni. Továrna ČKD v Praze, která tramvaj postavila, už léta neexistuje. Úpravy, kterými tramvaj musela projít, aby směla na koleje, trvaly 15 let. Brněnský dopravní podnik je druhým a zřejmě i posledním provozovatelem nízkopodlažních tramvají RT6N1 na světě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Komisar

11. 1. 2010 17:45
tramvaje

tramvaje zrusit...

0 0
možnosti

Host

8. 1. 2010 1:11
Astra

Ještě že se Plzeň tenkrát prozíravě rozhodla, že si vyrobí svoje vlastní Astry :-):-)R^R^R^

0 0
možnosti

Host

7. 1. 2010 14:31
Sedadla

Ááá. Koukám na fotky a vidím, že sedadla navrhoval také debil, jako v Porsche...

0 0
možnosti

Host

7. 1. 2010 17:32
Re: Sedadla

Jestli myslíš ta sedadala proti sobě po směru jízdy, tak si o tom nejdřív něco přečti, abys nebyl za debila ty sám...

0 0
možnosti

Host

7. 1. 2010 0:22
Sezení proti sobě

Jakákoliv šalina, ve které se sedí proti sobě je v Brně paskvil. Dosud je cestování MHD v Brně tak populární, že se nikdy nestane, aby ulička mezi sedadly zůstala neobsazená a pro stojícího i sedící je to dost nepříjemné takto cestovat. Naštěstí se v Brně schyluje na lepší časy (všemožná snaha odradit lidi od sardinkovitého, pardon hromadného cestování).

0 0
možnosti
H

htkth

7. 1. 2010 0:12
cdo jim tak dlouho trvalo???

vzít to do ruky, teda pardon do úst paní Pohanová, tak jezdí druhý den po dodání, alespoň podle její hu........... úst,!!

0 0
možnosti

Host

6. 1. 2010 20:46
nezáviďte pražáci

kdybyste neměli pavlíka bémů - mohl ste mít šaliny všecky nové a možná i pozlacené...za tu miliardu bych jich do alelujááá ;-D

0 0
možnosti

Host

6. 1. 2010 21:06
Re: nezáviďte pražáci

A co vám máme závidět vidláci? ;-D

0 0
možnosti

Host

6. 1. 2010 19:33
Skvela salina

Muzu uspesne rict ze prostorova konstrukce je daleko lepsi nez nove Porsche modely :)

0 0
možnosti
N

nesher

6. 1. 2010 19:57
Re: Skvela salina

Tak skvělá zase není, ostatně trvalo 16 let než ji dostali do provozuschopného stavu. Osobně jsem spíše zvědavý na Škodu 15T, to by mohla být po velmi dlouhé době první česká tramvaj srovnatelná s nejlepšími modely Siemens, Alstom nebo Bomabardier.

0 0
možnosti
A

Host

6. 1. 2010 18:59
šalina

Líbí se mi, že jsou pojmenované. Je to sice jen malý detail, ale aspoň je vidět, že když si je DPMB vymazlilo, tak to dají najevo :-) už jsem se svezla z nádraží v "Klárce" ;-D

0 0
možnosti

Host

6. 1. 2010 20:47
Re: šalina

Ty jsi jela v Klárce ? To já zase jednu Klárku ojíždím - a nejen na nádraží ;-)

0 0
možnosti

Host

6. 1. 2010 18:51
Chybné datum uvedení do provozu

To, že tyto tramvaje začaly v Brně jezdit až v roce 2009 je nesmysl. Někdy v letech 2004 - 2005 jsem se s ní několikrát svezl cestou do školy. Jezdila pravidelně na lince číslo 13 z Juliánova do Králova pole - Technické muzeum.

0 0
možnosti
MK

MKzB

6. 1. 2010 21:33
Re: Chybné datum uvedení do provozu

Máš pravdu. Tehdy to bylo v rámci jednoho z pokusů o zprovoznění. Během schvalovacího procesu se jezdí taky s lidmi. Schvalovací proces RT6N1 je dlouhá historie.

0 0
možnosti

Host

6. 1. 2010 18:21
Jedu do Brna se svezt

Dekuji autorovi za clanek a hlavne lidem z DPMB, ze dokazali RT6N rozpohybovat  :))

0 0
možnosti