- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sakra já chtěl na tom videu vidět ten skluz a tam je fakt prd vidět.. Dobrý možná tak jako reklamní video před vysíláním, ale ne po...
by mě opravdu zajímalo,kdy někdo veme v úvahu přepočet liber a kilogramů paliva na vědomost,toto není ojedinělý výskyt chyby v leteckém průmyslu.
Snažím se marně pochopit fakt,že kapitán+kopilot bere řekněme 120 000 K (přepočteno na české) plat za tak malý.-)) risk se životy cestujících
Byl to první Boeing 767, který měl v dokumentaci kg/ litr.
Kanada zrovna přecházela na metrický systém. Což samozřejmě není omluva, pouze vysvětlení.
je to poslední odstavec
http://www.planes.cz/cs/clanky/145/
nebo stejný článek, ale posledních 5 odstavců zde
Dík za odkaz, to jak odlitali byl snad eště větší mazec, než to přistání.
v dane situaci i uvitali. Rozhodne jim komplikovaly zivot.
Pane Kasiku nemate kocovinu, tohle se vubec nepodoba clankum od vas. Tolik nepresnosti a opomenutych faktu jsem ve vasich clancich jeste nevidel.
A napsat ze B767 pomalu klouzala je primo troufalost. Vzhledem ke svym obrim motorum neni ani moc aerodynamicka a tudiz klesala docela rychle, na 20 km ztratila asi 1,5 km vysky, behem zhruba 2 minut.
Je toho fakt hodne co je v clanku nepresne, ani se mi to nechce rozepisovat, takze uz dodam jen to, ze v Cechach se pojem dragster vzil pro neco zcela jineho, nez je obycejna motokara.
Podrobnosti http://www.lkpr.info/takeoff/nehody/ch6.htm
Na takovou kravu je to supr klouzavost, kterou by od ni laik rozhodne necekal.
když si člověk uvědomí, že se tady nejvíc pošklebují ti, co v životě neměli knipl v ruce.
Ja mam v ruce casto sveho Lubose. A to hned nekolikrat denne.
V článku mi chybí docela podstatná věc a to že se při nehodě samotné nikomu nic nestalo.
Jasne je jedno vybuch paliva a smrt v plamenech jim nehrozila
pořad o lipské zoo (SWR) a ukazují, jak samičce hroznýše královského zbytněl konec trupu. Tak mě napadá, že by si to někdo mohl poslechnout, ofotografovat a napsat o tom článek. Třeba do nově založené rubriky "BioNet".
Sice to není tak napínavé jako zřícování letadel, ale lidé, co nemají TV a nebo pořad prošvihli a nebo neumí cizí jazyky by to jistě uvítali. A pro low cost žurnalistu jednoduché: scénář a obsah ba i ilustrace jsou hotové, žádné rešerše potřeba, nač něco vymýšlet původního!
A pokračování příště je zajištěné: to bude o utržené směrovce norského letadla(rozkmitala se závaží a současně byl špatně připevněn rezervní generátor a do to ještě použity neoriginální čepy).
jak jim muze dojit palivo ? Snad to maji vypocitany kolik poaliva je potreba pro danou cestu ?
A to se dovite v tom dile na konci :-D Pripadne v clanku, ktery jste necetl.