- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v 3300 za to vzal a o 500m níž to měl v horizonku, pak není divu, že se urvalo co mohlo a pasažéři se mohli zbláznit. Nač spěchat, když pod ním bylo ještě 2800m. Proč tomu náklonu křidélky autopilot nezvládl je ostuda a piloti tomu dodali
Jasne. Chvili pred tim absoloval nekolik manevru, pri kterych ztratil skoro 9000 vyskovych metru a ted mel vsechno vsadit na to, ze ten posledni manevr vyjde a on uz vysku nebude potrebovat?
Ale jedna věc mi není jasná. Proč autopilot neovládá směrovku? Nač pak je? A proč se ze spirály nedostal křidélky? I bez směrovky to musí jít. Běžně bych to dělal oběma
... dokud to autopilot řídil, bojoval ...
... problémy staly, když za to vzal číňánek ...
... ze spirály to nedostal křidélky proto, že o žádné nevěděl ...
Hodne pilotu neduveruje pristrojum a proto je u velkych letadel instalovan jeste treti,maly u.horizont, pro pripady kdy se prvni dva neshoduji ! Cela tahle patalie byla zpusobena prave neduverou v pristroje !! Navic moderni umele horizonty jiz nejsou mechanicke (gyroskopicke), ale elektronicke a tim spolehlivejsi. Misto setrvacniku tam rotuje svetelny nebo laserovy paprsek.
a překvapuje mě, že když se těm pilotům cokoli stane (třeba chcípne motor), tak si začnou číst nějaký knížky, aby zjistili co maji dělat? Je to vůbec možný? Já měl za to, že to by měli umět. Co v těch simulátorech dělaj? Asi tam hrajou Counterstrike.
Treba je to tim, ze litaji na vice typech i od ruznych vyrobcu a kazdy muze mit trochu jiny postup, jak neco resit. Druha vec je, ze kdyz se neco podela, tak pres veskery trenink bude clovek nervozni a muze na neco zapomenout. Kdyz ma v papirech rozepsane jednotlive body co je potreba udelat, tak je vetsi sance, ze na nic nezapomenout.
a překvapuje mě, že když se těm pilotům cokoli stane (třeba chcípne motor), tak si začnou číst nějaký knížky, aby zjistili co maji dělat? Je to vůbec možný? Já měl za to, že to by měli umět. Co v těch simulátorech dělaj? Asi tam hrajou Counterstrike.
oni to v tom dokumentu fakt takhle přeložili, uzly, míle, kilometry, kdo by to řešil :D
Podívejte se do článku, je to tam vysvětleno: jde o indikovanou vzdušnou rychlost. Takže chyba v mílích nebo uzlech není, chyba je v tom, že neřekli, že nešlo o rychlost vůči zemi nebo o "pravou vzdušnou rychlost").
Upozorňuji, že obrázek o pádu letadla Boeing 747 SP China Airlines, je špatně převzat, protože není uvedena licence a autor. Bylo by vhodné toto napravit. Tedy uvést licenci obrázku s odkazem na její plné znění a dále autora.
Dal jsem si pozor, nebojte, zdroj včetně odkazu a autorovy přezdívky je uveden (po rozkliknutí). To je podle mých informací v pořádku.
Seriál - Piloti tchajwanských aerolinií dokázali zabránit téměř jisté katastrofě, když vybrali nekontrolovaný pád Boeingu 747.
podle volačky jasně China Airlines.
Hezký článek, díky za něj. Pouze "maličkost" : " Inspektoři tedy musely čerpat " - ti inspektoři museli. Nebo to měly být inspektorky? No, je to trošku ostuda.
Snazis se dobre ! Kdyz uz nemas ani nazor ani argument, porad se jeste muzes stourat v gramatice !