- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Firma se na to prostě vyflákla! Naneštěstí NTSB nemá žádnou pravomoc
doporučení jakkoliv vymáhat!
Tak jsem se pobavil. Přesný obrázek post sovětské gubernie. Stádečko "expertů" tady bl.ijí jednu větší hloupost než druhou. A takto to vypadá ve všem.
jak odborný personál mají žabožrouti na letištích, že nezavřel vrata proto, že neuměl přečíst anglicky psaný nápis.
On je zavřel(páku stlačil), ale nezkontroloval je přes "díru" ve dveřích.Přiznejme si že to je ale výsměch od výrobce.
Ano presne tak, take jsem ten serial a zrovna i tento dil videl. Mozna, ze se zde nekdy dockame i prepisu nejakeho dilu Krakonose a Trautmberka
Proč tam nedaly dveře zasouvací? Ušetřili by tím místo a mohly by být i jakoby vevnitř ne?
chtěli uvnítř ušetřit místo, proto se dveře otvíraly ven
mel celou radu svetovych oceneni a DC-10tky naletaly za dobu sve existence vic nez 25 milionu hodin. Stavel se v Long Beach (California) Douglas Aircraft Co (nyni Boeing commercial airplanes) Vyroba zacala v r.1968 a prvni dodavky od r.1971. Vyroba (386 kusu) bezela do r.1989 s jednim kusem. 60ks bylo vyrobeno v provedeni KC-10 tanker/cargo pro USAF.Vyrabelo se sest provedeni DC-10 a to pro 250 a 380 pasazeru.
Letoun byl staven na max 4000 mil (6436km) GE motory CF6-6 kazdy na 17,444kg.
Prvni let byl 29 cervence 1970 o rok pozdeji dostal certifikaci od FAA. Letouny slouzily hlavne v AA a UA (obe USA).
Velmi jednoduchy kokpit je zde:
http://www.skycontrol.net/UserFiles/Image/FSHardSoftware_img/200706/200706just-flight-dc10-2.jpg
Nic ve zlém, ale asi máš hokej v jednotkách. Kdyby sis to po sobě přečetl, možná bys na to přišel, ale hádám, že nám nechceš tvrdit, že to letadlo má maximální životnost 4000 mil jak uvádíš . A to o těch motorech si mám vysvětlit jak. jako že mají tah 17,444 kg? Nebo že váží 17,444kg? No blbost je obojí, že?
trefili až na počtvrté. Předchozí tři verze padaly jako hrušky a to prosím už při běžném komerčním provozu.
Detailisto, taková kosmetická drobnost jako radiusy na okýnkách a šíření trhlin... Holt výzkum si žádá oběti.
Snadno a rychle: Vytahnou se skoro 40 let stare nehody jednoho typu letadla, mimochodem velmi uspesneho a bezpecneho na tehdejsi dobu i vyspeleho a pokusi se ctenarum predvest odstrasujici dopravni letoun DC-10.
To, ze turecka aerolinka neposlala nikdy letoun do servisu k dulezite oprave - se nebere.
Je to upoutavka na porad, ktery byl prave ten den vecer vysilan v TV - proto to tu je.
Tak vazna konstrukcni vada ktera se na 100% odstranila na vsech americkych aerolinkach, nestala Turkum za to, aby ji opravili. Zrejme jeli podle stareho sovetskeho hesla "Nas mnogo".
Douglas DC10 ktery VYRABEL kdysi Mc.Donnel Douglas byl skvely letoun ktery naletal tisice a tisice hodin.Po nem prisly MD-10 a MD11 ja v tom rad letal. Byly to tiche a prostorne masiny..
Novy Boeing Dreamliner je letoun nove generace. Velmi skvely,usporny,rychly a ta spravna velikost. Zajem o ne je uzasny. Skoda ze s nim ma Boeing ma zpozdeni. Na rozdil od Airbusu vsak nedostava ZADNE dotace od vlady, jen vladou placene zakazky na na vojenske letouny a zarizeni.
Vojenske letouny McDonnel byly velmi dobre ~ proc? Protoze stary pan Mc Donnel denne inspektoval jak vse jde. Douglas byl fajn az kdyz se sloucil s McDonnelem.
BTW ~ Kdyz jsem pracoval pro Federální letecký úřad, jsme meli letadlo Convair 580 ktere melo take problem se zavazadlovymi dvermi. Asi 6 krat se nam otevrely kolem 2000m, a proto ted na levo neslysim.