- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
indikaci přetížení má každý výtah. Sice asi neměří s přesností 1%, ale i tak...
A zajímalo by mě, kde se pasažéři při odbavení váží, ještě jsem neměl tu čest a to jsem lítal i těma lítajícíma autobusama.
Proč ta lítací věc nemá na každý výškovce, směrovce, křidýlku, a všech ostatních hejbátkách v dorazovejch polohách koncák, kterej by pilotovi umožnil nezávisle eště na zemi se přesvědčit, že je řízení funkční v plným rozsahu?
Senkjů za odpověď...
jsme ty konstrukčně nevyvinuté sušinky museli při přesunech po vlastních vždycky podpírat, neunesli ani velkou polní a jenom zdržovali. Ve válce by exli jako první.
Taky jsme takové měli, byla s nimi jenom otrava, nic nevydrželi...
že hubeňourům vadí tlusťoši. Já třeba taky nechci platit anorektičkám léčení, měly by si je ale platit samy? A co hubení ochlastové a feťáci? Proč mají léčení ze společných peněz? Měli by platit za zdravotní pojištění přece víc než ostatní... Jsou taky lidi, co prostě mají hormonální problémy a jsou tlustí a nemohou za to. Ale nevěděl jsem, že hubeňouři mají tolik komplexů...
libi se mi ta fama udrzovana uz spoutu let, ze za to, ze je nekdo tlusty, nemuze sam, ale jeho hormony, za to,ze je clovek tlusty, muze jen a jen to ze ji vice nez spotrebuje.konec a pro stouraly: kdo ma problem se stitnou zlazou nebo hormonalni terapii, porad neni tlusty jako prase, kdyz neji vic nez spotrebuje, jen neni hubeny.opravdu netusim, proc mam platit ja za letenku stejne jako nekdo, kdo vazi dvakrat tolik, zde jsou naklady na prepravu evidentne rozdilne, narozdil od ne tak evidentnich rozdilu v lecbe anorexie, tlustoty, fetaka,vime?
Tak nevím, opět plno kydů od ťěch co by dokument nejradši s odhalením vraha na konci. Mě se tyto články líbí a beru je jako pozitivní připomenutí, že v TV půjde zas něco kvůli čemu bude stát si tu televizi zapnout.
K samotné události - ten podvozek mě taky napadnul a zřejmě by i situaci vyřešil, a to především aerodynamickým bržděním pod bodem těžiště a tím překlépěním, ale v situaci, která se běžně necvičí a nikdo ji nezažil (resp. nepřežil) by takto asi reagoval 1 z 1000, jestli vůbec.
Ale zaráží mě ještě jedno, co v seriálu vůbec nezaznělo: To nebylo pilotům divný, že je v neutrálním letu řídící páka v nepřirozené (vepředu) pozici? Žádný další vnitřní trimer krom napínáků ve směrovce tam alespoň podle popisu nebyl - i kdyby byl, tak by byl zřejmě v krajní pozici, což by jim mělo být podezřelé dvojnásob.
A nakonec - to jako v USA na leteckýho mechanika vezmou každýho a pak ho za provozu naučej co má dělat? WOW, to zcela mění můj pohled na cestování letadlem.
Ne kazdy hned zna dokonale letadlo, ktere opravuje a tak se uci od zkusenejsich behm oprav pod jejich dohledem - kdyby ten zkusenejsi to delal jak ma tak by se nic nestalo.
partnerský pořad v ČT je koncipován jako detektivka, kde se přičiny postupně rozkrývají. Je nemilé, když skoro celá pointa je obsažena v titulku a perexu článku. Nešlo by aspoň pro tyto části dodržet pravidla detektivky?
Nedojde při vysunutí podvozku k poklesu rychlosti? Že by se pak dostala pod rychlost, při které je startující letoun schopen dále nabírat výšku nebo se jen udržet ve vzduchu?
přetížení letadla o 3,3 procenta by nemělo hrát zásadní roli. Je otázka, jestli by nějaký osvícený kapitán byl schopen znovu vysunout podvozek a jestli by to mohlo k něčemu být (když díky velkému náklonu došlo ke zpomalení letadla a k dalšímu posunu těžiště). Nejspíše na to už nebyl vůbec žádný čas, poté co došlo k průšvihu ...
O tom vysunutí podvozku jsem také přemýšlel. Ale my máme informace, které piloti neměli. Oni nemohli tušit, že výškovka se nepohybuje v plném rozsahu. Vysunutí podvozku navíc není okamžitá záležitost. Zkrátka bylo málo času skoro na cokoli.
Buď někomu vyhodit zavazadla nebo někoho vyhodit, protože je tlustej...
A nebo odčerpat palivo