Diskuze

Seriál: Zákeřný vzdušný proud přirazil letadlo k zemi, meteorolog měl pauzu

Prudký kolmý závan vzduchu, microburst, srazil letadlo o stovky metrů. Piloti nebyli shodou náhod dostatečně varováni, vletěli do centra bouřky a neměli šanci nehodě zabránit. Vyšetřování a výzkum pomohly najít způsob, jak se podobným záludnostem vyhnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pteryx

27. 4. 2010 23:42
jazyk a technici

Jazykový pocit z článku je trochu neučesaný, vznikl tu dokonce určitý flame-war ... Většinou je to tak, že technicky zaměření lidé mají trochu slabší cit pro estetické a emocionální stránky jazyka, to se nedá nic dělat. Takže DÍKY panu Kasíkovi za zajímavé články, které si jako technik vždycky rád čtu ;-)

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 20:26
Pro redakci Idnes

Jen vzkaz redakci Idnes, ta reklama na Samsung co zakryva pul monitoru kdyz se tenhle clanek snazim precist, a nema nikde X na vypnuti, ta me teda odradila od dalsich navstev vasich stranek. Hodne stesti do budoucnaRv

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 20:31
Re: Pro redakci Idnes

Mozilla Firefox + add-on NoScript = žiadna reklama :-P

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 17:08
řez větru

Hloupý dotaz: neříká se spíše "střih větru" než "řez větru"?

0 0
možnosti

Pavel Kasík - Technet.cz

27. 4. 2010 20:28
Re: řez větru

Není to hloupý dotaz, spletl jsem si nářadí:-)

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 13:57
Doplerovský ?

Jen poznámka , nevím jestli je správně napsáno " doplerovský " pokud vím tak častěji se používá termín " doplerův " radar ...

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 15:09
Re: Doplerovský ?

dvě P, když už

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 13:21
Ve vzduchu je bezpečno

Nikdy neříkejte nikdy. Je to stále nejbezpečnější doprava!

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 21:18
Re: Ve vzduchu je bezpečno

Mnohem bezpecnejsi je od nas do Francie od nas letet nez tam ject autem - zde statistiky hovori jasne - pro letadal !!!

Bere se to tak , ze do Francie proste musite tak jeko tak cestovat.

0 0
možnosti

VlastaH

27. 4. 2010 13:00
Ruce na plynu

Mohl by mi někdo vysvětlit, proč na spoustě záběrů mají ruku na plynu oba piloti? Je to nějaký předpis, nebo jdou ty páky strašně ztuha, nebo proč?8-o

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 14:01
Re: Ruce na plynu

Je to bezpečnostní postup. Tzv. "neletící" pilot je takto okamžitě připraven s "plynem" okamžitě manipulovat v případě indispozice "letícího" pilota.

0 0
možnosti

Plukovnik_Kolonel

27. 4. 2010 8:39
Díky?

"Piloti nebyli díky shodě náhod dostatečně varováni"

"Letadlo vletí do microburstu a díky protivětru začne zpomalovat a stoupat... a dále se propadá."

Ano, co dělat jiného než DĚKOVAT těm událostem, které způsobily smrt tolika lidí? Pro srovnání:

"Piloti nebyli kvůli shodě náhod dostatečně varováni"

"Letadlo vletí do microburstu a v důsledku protivětru začne zpomalovat..."

0 0
možnosti

Pavel Kasík - Technet.cz

27. 4. 2010 10:02
Re: Díky?

Díky!;-D

0 0
možnosti

centrální mozek lidstva

27. 4. 2010 7:50
Letadlem nikdy nepoletím

Zdraví a život je to nejcennější co mám.

0 0
možnosti