- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co jsem se bavil s dvěma řidiči co je testovali tak mají největší hrůzu z řízení. Když se na tramway podíváte tak je revoluční v tom že má nápravu uložřenou úplně vpředu vagonu, a ne jak bylo do teď zvykem až za řidičem. Vysvětlovali mi že s předchozími modely když se vjelo do zatáčky tak nejdřív zmizí koleje a pak jak náprava kdesy vzadu teprve na ně dojede tak pak teprve tramway začne zatáčet. Je to prý pro letitého tramwajáka v tétp nové tramwaji staršně nepřirozené.
Na této tramvaji se mi líbí především sedačky. Vrací se tím do praxe podstatná výhoda prastarých tramvají z 60. let. Sedačky s tvrdým povrchem jsou dobře udržovatelné. U potahů, které byly v posledních letech v módě, nikdy netušíte, zda tam před vámi neseděl pochcaný, posraný a poblitý bezdomovec... Je prostě nejlepší mít sedačky, do kterých se nic nemůže vsáknout. :-) Koneckonců, o nějaké prvotřídní pohodlí přece v městské dopravě nejde. Z těch všech potahů v tramvajích i v metru jde celkem strach, pokud se týká hygieny.
hm...rozhodně hezčí dizajn než Porše...a interiér taky...proč jen ty dřevěný sedačky nemohly bejt už od začátku...vůbec Porše je hodně nepovedená tramvaj.......to sezení je tam vůbec debi*lní..hlavně tam nahoře u řidiče...úzská ulička....uzoučký sedačky....asi nepočítali s tim, kolik je tu tlusť*chů a že se z tý uličky neni o nci snažší než v kině nebo v divadle..
To Porsche má především divné jízdní vlastnosti. Tři podvozky na pět částí celkem logicky vedou k tomu, že se celá tramvaj podivně pohupuje (kolem svislé osy dílů s podvozky). Tohle určitě musí způsobovat obrovské boční namáhání okolků i kolejnic. Vznikají tam mechanické rázy, které u žádného jiného typu tramvaje prostě nejsou.
Už by s tím nakupování toho starýho šrotu mohli přestat a měli by nakoupit konečně pořádný tramvaje.
Nákupem tramvají vysvětlují zdražování od 12,- Kč, teď už stojí 26,- Kč a jezdí tady asi 4 děsivý tramvaje, kterým střídají trasy a myslí si, že jsou lidi tupý a nepoznají to.
Kazdy normalni casty bezny cestujici pouziva predplatni kupony a ty tak rychle nahoru nejdou.
Jde to bez velkých úprav udělat cca pětičlánkové (kapacitnější) a obousměrné?
Chceš někde stavět metro nebo proč?
Chybí srovnání s ostatními výrobci. Jinak pokud nemá tramvaj odpružené obruče joao je to u starých téček, bude stále ničit tramvajový svršek a hlučnost bude větší.
A proč stále tramvaj od Škodovky? = už to tady někdo psal, Pražská MHD si zadalo takové podmínky, které žádná jiná firma na světě nemůže splnit
Kdyby se zachovali normálně, jak se na správce majetku sluší, tak udělají tramvaj stejně velkou jako jsou ty staré, akorát s moderními technologiemi a moderním tvarem.
Potom by místo toho kloubu (jeden kloub na jednu tramvaj, teď ten had má dva klouby) raději namontovali klimatizaci, tak by ještě ušetřili, jak na výrobě (klimatizace je levnější než kloub), tak na spotřebě v provozu, místo přepravování těžkých kloubů by investovali zdroje do pohodlí cestujících - klouby budou muset přepravovat celoročně, ale klimatizaci by jim stačilo zapnout na několik dní v roce.
Takhle by to vypadalo bez tunelářů a zlodějů!!!
To je neuvěřitelný, kdo všechno se zapojuje do diskuse. Argument "klimatizace je levnější než kloub" usiluje na hitparádě mimoňských argumentů o hodně vysokou pozici.
...beznadějně zastaralá a to ještě nevyjela pořádně na koleje.
To nemluvím o nepochopitelné tendenci rušit dveře u řidiče. Všude ve vyspělém světě jsou právě tyto dveře určeny pro nástup lidí s omezenou pohyblivostí, aby je řidič měl pěkně na očích a případně mohl vyskočit a pomoci.
ja to vidim spis naopak... tady na jihozapade nemecka je bezne, ze vepredu jsou dvere pouze do kabiny ridice. Pouze u starych vozu jsou i dvere pro cestujici spolecne s temi pro ridice. Ale v nekterych techto vozech ridic dokonce ani nema kabinu, jenom zaves...
Doteď se mi nejvíc líbily nové tramvaje Alstom v Tenerife na Kanárech, ale tahle je lepší.
Teď aby to zas nezničili vandalové, jak je posledních 20 let zvykem. Předtím 150 roků vandalismus nebyl (vlaky) Ale asi jsem jen marný optimista, protože dnes je divná doba.
to su tie predrazene kusy co bez klimy stoja viac ako klimatizovane viedenske?