Diskuze

Novou tramvají se možná svezete už za měsíc. Teď vozí úředníky a techniky

Z továrny vyjela před dvaceti měsíci a už brázdí ulice Prahy. Zatím stále bez cestujících. Přesto můžete lidi v útrobách nové tramvaje 15T ForCity vidět. Jsou to technici nebo společně zaměstnanci Magistrátu hlavního města Prahy a Drážního úřadu. To je předzvěst, že se blíží den, kdy se svezete i vy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

19. 5. 2010 20:28
Řidič

Co jsem se bavil s dvěma řidiči co je testovali tak mají největší hrůzu z řízení. Když se na tramway podíváte tak je revoluční v tom že má nápravu uložřenou úplně vpředu vagonu, a ne jak bylo do teď zvykem až za řidičem. Vysvětlovali mi že s předchozími modely když se vjelo do zatáčky tak nejdřív zmizí koleje a pak jak náprava kdesy vzadu teprve na ně dojede tak pak teprve tramway začne zatáčet. Je to prý pro letitého tramwajáka v tétp nové tramwaji staršně nepřirozené.

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 14:45
Sedačky

Na této tramvaji se mi líbí především sedačky. Vrací se tím do praxe podstatná výhoda prastarých tramvají z 60. let. Sedačky s tvrdým povrchem jsou dobře udržovatelné. U potahů, které byly v posledních letech v módě, nikdy netušíte, zda tam před vámi neseděl pochcaný, posraný a poblitý bezdomovec... Je prostě nejlepší mít sedačky, do kterých se nic nemůže vsáknout. :-) Koneckonců, o nějaké prvotřídní pohodlí přece v městské dopravě nejde. Z těch všech potahů v tramvajích i v metru jde celkem strach, pokud se týká hygieny.

0 0
možnosti

Host

12. 5. 2010 13:43
Pohodlí

Klidně pryčnu, ale kdyby raději kam složit nohy ;-D.

0 0
možnosti

scenero

5. 5. 2010 16:24
praktičnost.....

hm...rozhodně hezčí dizajn než Porše...a interiér taky...proč jen ty dřevěný sedačky nemohly bejt už od začátku...vůbec Porše je hodně nepovedená tramvaj.......to sezení je tam vůbec debi*lní..hlavně tam nahoře u řidiče...úzská ulička....uzoučký sedačky....asi nepočítali s tim, kolik je tu tlusť*chů a že se z tý uličky neni o nci snažší než v kině nebo v divadle..

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 14:49
Re: praktičnost.....

To Porsche má především divné jízdní vlastnosti. Tři podvozky na pět částí celkem logicky vedou k tomu, že se celá tramvaj podivně pohupuje (kolem svislé osy dílů s podvozky). Tohle určitě musí způsobovat obrovské boční namáhání okolků i kolejnic. Vznikají tam mechanické rázy, které u žádného jiného typu tramvaje prostě nejsou.

0 0
možnosti

Host

5. 5. 2010 11:55
Už by mohli přestat!

Už by s tím nakupování toho starýho šrotu mohli přestat a měli by nakoupit konečně pořádný tramvaje.

Nákupem tramvají vysvětlují zdražování od 12,- Kč, teď už stojí 26,- Kč a jezdí tady asi 4 děsivý tramvaje, kterým střídají trasy a myslí si, že jsou lidi tupý a nepoznají to.

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 2:55
Re: Už by mohli přestat!

Kazdy normalni casty bezny cestujici pouziva predplatni kupony a ty tak rychle nahoru nejdou.

0 0
možnosti

Host

4. 5. 2010 10:32
Jde to udělat pětičlánkové a obousměrné?

Jde to bez velkých úprav udělat cca pětičlánkové (kapacitnější) a obousměrné?

0 0
možnosti

Host

4. 5. 2010 12:42
Re: Jde to udělat pětičlánkové a obousměrné?

Chceš někde stavět metro nebo proč?

0 0
možnosti

computer

4. 5. 2010 9:11
A proč stále tramvaj od Škodovky?

Chybí srovnání s ostatními výrobci. Jinak pokud nemá tramvaj odpružené obruče joao je to u starých téček, bude stále ničit tramvajový svršek a hlučnost bude větší.

0 0
možnosti

Host

4. 5. 2010 9:18
Re: A proč stále tramvaj od Škodovky?

A proč stále tramvaj od Škodovky? = už to tady někdo psal, Pražská MHD si zadalo takové podmínky, které žádná jiná firma na světě nemůže splnit ;-(R^

0 0
možnosti

Host

4. 5. 2010 8:15
Takhle to vypadá, když se tuneluje.

Kdyby se zachovali normálně, jak se na správce majetku sluší, tak udělají tramvaj stejně velkou jako jsou ty staré, akorát s moderními technologiemi a moderním tvarem.

Potom by místo toho kloubu (jeden kloub na jednu tramvaj, teď ten had má dva klouby) raději namontovali klimatizaci, tak by ještě ušetřili, jak na výrobě (klimatizace je levnější než kloub), tak na spotřebě v provozu, místo přepravování těžkých kloubů by investovali zdroje do pohodlí cestujících - klouby budou muset přepravovat celoročně, ale klimatizaci by jim stačilo zapnout na několik dní v roce.

Takhle by to vypadalo bez tunelářů a zlodějů!!!

0 0
možnosti

Host

4. 5. 2010 10:24
Re: Takhle to vypadá, když se tuneluje.

To je neuvěřitelný, kdo všechno se zapojuje do diskuse. Argument "klimatizace je levnější než kloub" usiluje na hitparádě mimoňských argumentů o hodně vysokou pozici. ;-DR^

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 22:29
Ta tramvaj je...

...beznadějně zastaralá a to ještě nevyjela pořádně na koleje.

To nemluvím o nepochopitelné tendenci rušit dveře u řidiče. Všude ve vyspělém světě jsou právě tyto dveře určeny pro nástup lidí s omezenou pohyblivostí, aby je řidič měl pěkně na očích a případně mohl vyskočit a pomoci.

0 0
možnosti

Host

4. 5. 2010 8:51
Re: Ta tramvaj je...

ja to vidim spis naopak... tady na jihozapade nemecka je bezne, ze vepredu jsou dvere pouze do kabiny ridice. Pouze u starych vozu jsou i dvere pro cestujici spolecne s temi pro ridice. Ale v nekterych techto vozech ridic dokonce ani nema kabinu, jenom zaves...

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 20:03
Je pěkná, moc pěkná

Doteď se mi nejvíc líbily nové tramvaje Alstom v Tenerife na Kanárech, ale tahle je lepší.

Teď aby to zas nezničili vandalové, jak je posledních 20 let zvykem. Předtím 150 roků vandalismus nebyl (vlaky) Ale asi jsem jen marný optimista, protože dnes je divná doba.

0 0
možnosti

legnaw

3. 5. 2010 20:00
cha

to su tie predrazene kusy co bez klimy stoja viac ako klimatizovane viedenske?

0 0
možnosti

Z-S

3. 5. 2010 20:29
Re: cha

Klid, my si to muzeme dovolit, nebudeme platit pomoc Recku ;-D

0 0
možnosti