- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to nesmysl, podle mě to neprojede všude a v Praze si nic takového nedovedu představit. Náklady na provoz jsou stejně větší než na tramvaj nebo trolejbus. Bral bych tohle ale v trolejbusové verzi, ovšem v České Republice nemyslitelné.
to by bylo zajímavé srovnání - náklady na údržbu vozů, energii (palivo) a údržbu svršku při stejné roční přepravě cestujících.
podle toho posledniho obrazku by me zajimalo jak na tom vymeni treba vodni pumpu.... :-D demontaz na 2 dny :_D
Sice náklady na proud pro tramvaje jsou daleko menší než na naftu.
Ale náklady na kolejové trasy budou hodně velké a při údržbě a výrobě se spotřebujemožná více nafty.
na údržbu kolejí se platí několik desítek mega. Kam ty prachy jdou. Asi ne na něco ekologického.
leč zbytečně drahé.... jak jinak od Mercedesu
Nejdelsi JEDNOkloubovy autobus na svete. Staci si zajet do Hamburku, Cach nebo Lucemburku, kde bezne jezdi 25-metrove dvoukloubove Van Hool, to je teprve biblicka prisera, ne takovyhle obycejny ikarus.