- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
egypt a podobne sracka miesta su no go. to je pre tych co miluju adrenalin. radsej si priplatim a idem na civilizovane miesto. exotika mi staci v televizii.
Myslim, ze je velky rozdiel letiet s niektorou tradicnou spolocnostou ako Lufthansa, Swiss, British, Air France a nejakou El-Al alebo Botswana airlines. Kriteria na posadku, stroje, kontroly,... by mali byt vsade rovnako prisne. Ale nie su. V tychto krajinach je proste ina pracovna moralka, navyky, zrucnosti. Nad vela vecami sa proste mavne rukou...A to je zle
to mas tak, ked si tolko pasazierov radsej sadne do charteroveho letu, ktory stoji par chechtakov a hoci stroj vyzera, ze sa rozpadne este pred odletom, tak ludia kupuju a kupuju... uz som dvakrat letel so skyeurope v takom lietadle, ze sme rozmyslali, ci den predtym neprekonalo nejaku havariu (niekto by povedal ze "refurbished plane")...
By sem rekl, ze v noci kdyz neni videt ani prd, tak se pilot koukne na umely horizont jestli zataci alebo ne. Jestli to ovsem nebyl jeden z tech rozbitych pristroju.
Trochu mi ten popis připomněl havárie 737 z devadesátých let, kdy se jim zasekávalo to zadní křidélko nebo co. Ty letadla pak šli taky do zatáčky a byly neovladatelný. Pak se na to přišlo, až když se to jednou díky bohu "spravilo samo". Ale třeba si to jenom špatně pamatuji :)
Mám takovej pocit že se ovládání zadní směrovky dostalo do reverzu, ale na to se přece přišlo tak se tam nějaké opatření dělalo...
No když se vzpomenu na Karthago airlines tak se ničemu nedivím.Morálka v těchto zemích je strašná.
patří k nejhorším v mém životě.A vnitrostátní, specielně ze Sharmu, na ty si vzpomenu vždy, když si zrovna myslím, že už nemůže být hůř.