Diskuze

Nová lokomotiva Škoda poprvé vyjela s vlakem na běžnou trať

Začala další etapa zkoušek nové elektrické lokomotivy z Plzně. Testuje se zatím bez cestujících na trati Plzeň - Beroun. Škoda 109E už má za sebou náročné zkoušky na železničním okruhu ve Velimi a po splnění požadavků Drážního úřadu bude následovat zkušební provoz s cestujícími.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Ten_spravedlivý

31. 5. 2010 23:54
CO ta samolepka ČD Cargo

na čumáku při odjezdu z Berouna??? Fůůůj! Styšte se, ČDC na tohle nikdy nedosáhne, nechápu který osel to tam dolepil... Rv:-P

0 0
možnosti

Host

2. 6. 2010 9:14
Re: CO ta samolepka ČD Cargo

Zkušební provoz se zatím odehrává na Cargu, tak proč by si to neoznačili. Je třeba zkusit tu mašinu na všech typech vlaků, aby se ozkoušela. Navíc si teda neuvědomuju, že by třeba v Rakousku někomu vadilo, že Taurus tahá náklady...

BTW, při katastrofálním nedostatku elektrických mašin na českých železnicích se dost možná v běžném provozu dočkají záskoků i u Carga.

0 0
možnosti
S

SVN

30. 5. 2010 11:31
Parametry lokomotivy

jsou výborné, výkon až nadbytečný, aspoň má rezervu a rychlíky zvládne bez obtíží.

Důležitá je spolehlivost v provozu a ta se ukáže časem.

K výkonu 7,2 MW mám pro ty co zde spekulují jestli je to moc nebo málo, toto vysvětlení: Výkon 7,2 MW dokáže využít lokomotiva teprve při rychlosti nad 160 km/h, protože do této rychlosti jí to neumožní velikost tření mezi kolejí a koly (adheze). Obráceně, maximální možnou tažnou silou 4 nápravové lokomotivy 88 tun těžké se rozjíždí do rychlosti 160 km/h.

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 16:22
Trochu offtopic

Před cca. 3 měsíci jsem jel vlakem přes Velký osek a byl tam zaparkovaný poslední kus francouzké techniky (AGV) tažený za dieslovkou. V tomhle bych se nechal povozit po testovacím okruhu;-)

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 15:52
výkon lokomotívy

no neviem,nie som odborník,ale výkon lokomotívy 7.2 MW/Megawattu/ sa mi javí ako priveľký.Čakal by som to v rádoch tisícok kw-okolo 10-15000 kw.Vysvetlite mi to alebo je to preklep?:-/

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 16:08
Re: výkon lokomotívy

To jen proto ze jsi jelito co ve skole nenaucili ze 1MW = 1000 kW . Boze co to sem chodi za lidi...

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 10:54
Nechápu na co máme Pinďolíno

Stačily by takové lokomotivy a nové vagony, rozhodně by se ušetřilo za ten problémovej italskej šmejd, stejně je u nás maximálka 160km/h.

0 0
možnosti
JV

Host

28. 5. 2010 11:22
Re: Nechápu na co máme Pinďolíno

Ono je to trošku složitější... Pendolína mají možnost jet více jak 160 km/h, tuto rychlost mohou využít např. na tratích v Německu, ve chvíli, kdy se podepíše ta správná smlouva - a také se s tím počítá.

A jen tak mimochodem, u převážné většiny nového zařízení se vyskytují nějaké chyby nebo problémy, stejně jako tomu bylo u Pendolina. Nechci rozebírat kdy a kdo je měl odstranit, před vypuštěním na trať, ale chci Ti jen naznačit, aby jsi se zamyslel.

0 0
možnosti
Z

ZRF5H15S704GHBDF63R14TW1QJPER1

28. 5. 2010 10:08
Aje, pravicoví voliči musejí zuřit

že se opět vyhazují peníze za dopravní prostředek pro oranžová individua, místo stavby dálnic.

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 10:49
Re: Aje, pravicoví voliči musejí zuřit

Tím si chtěl říct, že vlakem jezdí jen socky? Uvidíme čím za pár let budeš jezdit až benzín zdrahne tak, že se to nebude vyplácet ani po stránce komfortu.

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 8:11
Homologace v Nemecku

Myslim,ze bude mit zasadni problem se schvalenim v zemich na zapad od nasich hranic -> CD nedostanou to co chteli....

0 0
možnosti

Host

28. 5. 2010 12:25
Re: Homologace v Nemecku

Po technické stránce problém mít nebudou, naše normy jsou srovnatelné s okolními státy. Budou se však objevovat byrokratické a politické překážky, to je jisté.

0 0
možnosti
FS

Brainwashington.

28. 5. 2010 1:30
A, proč musí mít strojvedoucí výhled z lokomotivy

za ty prachy jako z tanku?? 20 ?? nó, asi bylo levnější pro všechny koupit ojeté Taurusy - ČD to vyšlo levněji a Škodu to vyšlo ještě levněji !! ;-DRv

0 0
možnosti