- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letěl jsem s ním z Dubaje do Bangkoku a bylo to úplně v pohodě, nastupování bez problémů, obsluha super. (EMIRATES)
530 cestujících se sice pěkné, ale pokud z A380 uděláte "dobytčák" (jak píší na planes.cz) tzn. celé letadlo pouze economy, získáte neskutečných 880 míst!
Jinak učaroval mi personal entertainment system, který je vybaven USB portem a především umožňuje zobrazení pohledu ze tří kamer (a to včetně startu a přistání!), které jsou umístěny na směrovce ("ocas"), pod pilotní kabinou a tuším u zadního podvozku.
Ale jak píší i další, u mě také zůstává na prvním místě B747-400.
A340 ma dve kamery, jedna miri primo dolu pod letadlo a druha dopredu, takze dava pasazerum videt, jaky maji dopredu rozhled piloti.
Vyborny entertainment system maji Emirates na svem A340 ICE s 600 kanaly. na A380 maji digital widescreen ICE s 1200 kanaly.
hm autore a rozdíl mezi nákladním a dopravním letadlem ? Podle toho co lze najít - je nákladní letadlo to, co bylo vyrobeno primárně pro dopravu nákladu. A jako takové je nákladní letadlo podmnožina množiny dopravních letadel. Tedy největší dopravní letadlo je ANTONOV - 225 a ne tebou uváděné největší osobní letadlo. Ale v rámci vlezřiťkismu napíšeme cokoliv , že ?
Jseš normální? Z a vším vidíš kohosi? Proč by autor měl lézt někomu do Řiťky?
To by me opravdu zajmalo, co teda s tim nakladem ten Antonov dela, kdyz to neni dopravdni letadlo :D
Letel jsem prvnim letadlem co bylo v Evrope (Air France) do NYC, letadlo bylo tyden stare. No dojmy...jako letadla miluju, obzvlaste velka. Po nastupu dovnitr, kde jste pred tim rozrideni na nekolik kategorii a nastup je i v nekolika patrech na terminalu, tak vam uz neprijde nic extra jineho. Proste novy, krasny letadlo. Jiste, multimedialni funkce jsou na spicce a prostor sedacky je taky lepsi. Dojmy z letu, tichost slusna, obsluha horsi. Proc? Protoze letusky nejsou schopni obsluhovat vsechny klienty a tak mate k dispozici bary, takovy rohy, kde si sami naalijete kolu. Jiste, muzete letet jinam, nebo v prvni tride, ale k z vas da za tyto sluzby 50.tic a vice, ze ))). Vzlet a prostani, je jako rozjizdet se se silnym nakladakem. Citite silu, ale ne ze by vas mrazilu az tak moc. Celkove, letel jsem s nim 2x a nutne uz nemusim. Prece jenom, mam nostalgii asi k 747-400, to je nadherne letadlo, jen uz neni nove.
zajimava reportaz.
Z tech velkych jsem nejvickrat letel s B747. S B 777 a A340 jsem letel nekolikrat a mel moznost vyzkouset economy i business u vsech tri. Musi priznat, ze jumbo mi take nejvic sedne. A380 jsem zatim jeste nemel moznost vyzkouset.
strasne bych si pral takove letadlo dostat pod stromek...
Já ani ne, protože by se mi ten stromek nevlezl do obýváku :-)
Letadlo je bezvadne. Jen bude problem jak do nej nasednout a vysednout.Letiste jsou celkem OK, ale letistni budovy,nacpane nesmyslnym rentgenovanim,ocuchavanim, 10x se nekde nekomu prokazujete, 6x cekate ve fronte uz dnes a to nejvetsi je zatim Jumbo pro 400 lidi a je to pekny mazec, 2 hodiny na check-in nestaci uz tam, bude to aspon 4 hodiny,jak je znam. Takze opravdu na domaci linky,tam se ten cas da snizit tak na 1,5 hodiny buzerace pred nastupem.Tohle letadlo ma budoucnost az budou vyvrazdeni terosristi a az bude tolik pracovnich mist na trhu, aby ti nemakacenkove v letistnich budovach, otviraci a zaviraci dveri, placackari u rentgenu a razitkovaci pasu a palubnich listku sli delat neco poradneho.
"...Takze opravdu na domaci linky,tam se ten cas da snizit tak na 1,5 hodiny buzerace pred nastupem...."
Omyl, pokud letas domaci linkou v Cesku, muzes snizit cas na min. 35minut pred odletem. Podminka je, ze jsi udelal prednostni odbaveni a podani zavazadel den predem (extra poplatek) a po prijezdu na letiste jdes rovnou na bezpecnostni kontrolu.
To je mozne take pokud jsi udelal online check-in (otevren 24hod. pred odletem)a mas v ruce tvym pocitacem vytistenou palubni kartu. Po prijezdu na letiste podas zavazadlo u prepazky "Bag drop" a jdes na bezpecnostni kontrolu.
Uvadim minimalni predepsane casy. Samozrejme, v praxi si clovek radsi da nejakou rezervu a vyuzije ten cas na letisti tim., ze si da treba kafe.
Na okraj: domaci useky A380kou v Cesku asi tezkou budes letat.
ze kdyz spadne 800 lidi v nejvetsim letadle sveta, je to daleko vetsi katastrofa, nez kdyz zemre 100 000 lidi poklidne na zastavu srdce. Je to podobne, jako pri katastrofe Concorde. Tam sice nezemrelo tolik lidi, ale za to se letalo nadzvukovou rychlosti. Nejlepe je stavet ultralajty. Tam lide hynou po jednom, leta se nizko a pomalu. To vyda nejvyse na malou zpravicku v mistnim tisku.
Rád bych viděl ultralajt na letu do Ameriky.