Diskuze

Očima řidiče: Podívejte se na nejdelší tramvajové stoupání v Česku

Na tramvajové trati Hlubočepy - Sídliště Barrandov najdete dva tramvajové podjezdy, dvě tramvajové estakády a dvě měnírny či dilatační zařízení umožňující posun kolejnic až o 40 centimetrů. A aby to nebylo málo, je tato trať i nejdelším tramvajovým stoupáním v zemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

11. 7. 2011 12:48
Unikat

Prazaci taky oznaci kazdou pitomost, ktera se v Praze nachazi, za "unikat".

Vzdyt je to uplne normalni, nudna trat. Jako kluk sem kdysi jezdival v Brne salinou na "Kravak". I to bylo zajimavejsi stoupani nez tohle. A vsadil bych se, ze temer kazdy mesto ma neco takovyho.

0 0
možnosti
S

S.P.Q.R.

27. 5. 2011 18:27
trať

Tohle video sem měli dát v době, kdy ta trať byla nově otevřena a ne až teď. A nevím co je na té trati tak zvláštní. Ale asi to bude tím, že mi ta trať už zevšedněla, když po ní každý den jezdím do práce.

0 0
možnosti
LP

offroadmanyak

27. 5. 2011 0:09
nejdelší tramvajové stoupání v Česku?????

Jaká je délka toho stoupání? Myslím, že v Liberci je delší. Tramvaj zde stoupá od nádraží až na konečnou kousek od začátku lanovky na ještěd. Jsou to skoro 4km

0 0
možnosti
LP

offroadmanyak

27. 5. 2011 0:13
Re: nejdelší tramvajové stoupání v Česku?????

Omlouvám se už se to řešílo níže.

0 0
možnosti

Host

26. 5. 2011 21:00
jakej vyhled?

no kdyz uz to tak zrychlili, tak alespon ten vyhled mohl zustat normalne, opravdu za tu 0,9879875sec jsem toho videl prdlajs....;-€

0 0
možnosti
TS

Host

26. 5. 2011 15:31
Cena

Hlavně by měl pan redaktor napsat, kolik stavba té trati stála... Zastávky zcela zbytečně pompézní, v dnešní době napůl zdevastované (vysklená okna, rezavějící lavičky atd.). Navíc přechody přes trať nebezpečné (však to stálo život jednu malou holku). To si na tom pánové z radnice namastili kapsy... Asi jako při stavbě lávky přes ulici "K Barrandovu" (u stejnojmenné tram. zastávky), která stála 30 milionů a projde po ní 5 lidí denně...

A to nemluvím o tom, jakým způsobem tramvaje jezdí ve špičce - často 10 minut nic nejede a pak přijedou 3 tramvaje za sebou zcela narvané...

0 0
možnosti

Host

26. 5. 2011 18:09
Re: Cena

Za zpozdovani tramavaji Barandovska trat nemuze - za to muze ze to jezdi centrem mesta a zpozduji se jinde a to o dost i autobusy.

Pres trat se musi vzdy chodec dobre rozhlednout - tramvaj ma proste ze zakona prednost.

0 0
možnosti
S

Stenlej

26. 5. 2011 13:11
očima

Dyt to stojí u každé vrby.Ale selhat brzdy -tož cajzli by měli v dolině veselo.8-o

0 0
možnosti

Host

26. 5. 2011 13:14
Re: očima

Nestrašte, jezdím tudy skoro denně a mám se rád vcelku nikoliv po kouskách.

0 0
možnosti
N

Host

26. 5. 2011 12:54
Pěkné video.

Pěkná je taky ta obrátka ve Stromovce, obrátka na Karlově (historie) a obrátka na křižovatce nad Bulovkou (historie).

:-)

0 0
možnosti

matkoslav1

26. 5. 2011 12:51
staré časy

Trať postavená v době, kdy se ještě po rekonstrukci dalo na ty stanice koukat. Teď se za stejné peníze položí nové koleje, osadí se zastávka totemem, lavičkou a zbytek zmizí...

0 0
možnosti

Lucass

26. 5. 2011 13:27
Re: staré časy

O jaké rekonstrukci to mluvíte? Tohle byla fungl nová trať...

0 0
možnosti
DF

Dr. Fe(2)

26. 5. 2011 12:39
Ta tramvaj jede něják rychle

Na to video se nedá koukat, jak je to hnusně zrychlený. ;-ORv Nešlo by to udělat trochu rozumněji ? !

0 0
možnosti
N

Host

26. 5. 2011 12:52
Re: Ta tramvaj jede něják rychle

Ty si dlouho nebyl v Praze, viď ?

:-)

0 0
možnosti

Host

26. 5. 2011 12:31
Když to před lety slavnostně otevírali,

říkal jsem, že je to taková horská dráha s rozumným vstupným. Ovšem po letech zdražování MHD už to říkat nemůžu.

0 0
možnosti
RPABZM

Rudý přízrak a bůh z Marsu

26. 5. 2011 13:02
Re: Když to před lety slavnostně otevírali,

R^

0 0
možnosti