- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prazaci taky oznaci kazdou pitomost, ktera se v Praze nachazi, za "unikat".
Vzdyt je to uplne normalni, nudna trat. Jako kluk sem kdysi jezdival v Brne salinou na "Kravak". I to bylo zajimavejsi stoupani nez tohle. A vsadil bych se, ze temer kazdy mesto ma neco takovyho.
Tohle video sem měli dát v době, kdy ta trať byla nově otevřena a ne až teď. A nevím co je na té trati tak zvláštní. Ale asi to bude tím, že mi ta trať už zevšedněla, když po ní každý den jezdím do práce.
Jaká je délka toho stoupání? Myslím, že v Liberci je delší. Tramvaj zde stoupá od nádraží až na konečnou kousek od začátku lanovky na ještěd. Jsou to skoro 4km
Omlouvám se už se to řešílo níže.
no kdyz uz to tak zrychlili, tak alespon ten vyhled mohl zustat normalne, opravdu za tu 0,9879875sec jsem toho videl prdlajs....
Hlavně by měl pan redaktor napsat, kolik stavba té trati stála... Zastávky zcela zbytečně pompézní, v dnešní době napůl zdevastované (vysklená okna, rezavějící lavičky atd.). Navíc přechody přes trať nebezpečné (však to stálo život jednu malou holku). To si na tom pánové z radnice namastili kapsy... Asi jako při stavbě lávky přes ulici "K Barrandovu" (u stejnojmenné tram. zastávky), která stála 30 milionů a projde po ní 5 lidí denně...
A to nemluvím o tom, jakým způsobem tramvaje jezdí ve špičce - často 10 minut nic nejede a pak přijedou 3 tramvaje za sebou zcela narvané...
Za zpozdovani tramavaji Barandovska trat nemuze - za to muze ze to jezdi centrem mesta a zpozduji se jinde a to o dost i autobusy.
Pres trat se musi vzdy chodec dobre rozhlednout - tramvaj ma proste ze zakona prednost.
Dyt to stojí u každé vrby.Ale selhat brzdy -tož cajzli by měli v dolině veselo.
Nestrašte, jezdím tudy skoro denně a mám se rád vcelku nikoliv po kouskách.
Pěkná je taky ta obrátka ve Stromovce, obrátka na Karlově (historie) a obrátka na křižovatce nad Bulovkou (historie).
Trať postavená v době, kdy se ještě po rekonstrukci dalo na ty stanice koukat. Teď se za stejné peníze položí nové koleje, osadí se zastávka totemem, lavičkou a zbytek zmizí...
O jaké rekonstrukci to mluvíte? Tohle byla fungl nová trať...
Na to video se nedá koukat, jak je to hnusně zrychlený. Nešlo by to udělat trochu rozumněji ? !
Ty si dlouho nebyl v Praze, viď ?
říkal jsem, že je to taková horská dráha s rozumným vstupným. Ovšem po letech zdražování MHD už to říkat nemůžu.