- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jednom nejmenovaném městě, kde bydlím, tam maj jako doporučenou restauraci nádražní pajzl... Tam bych si nešel ani koupit lahváče...
Na SCUK se po jedné návštěvě už nemám potřebu vracet. Z mého okolí tam jsou mně naprosto neznámé podniky (což neznamená nic víc, než že je neznám), zatímco poměrně vyhlášené a navštěvované tam nejsou - tedy buď je to ne zrovna povedené PR nebo mají hodnotitelé jiný vkus - z obou důvodů pro mne nepoužitelné.
Takže jako dosud: dám na doporučení známých, jejichž úsudek mohu brát vážně. Samozřejmě se mohu i tak spálit, ale taky to pak mohu s tím dotyčným probrat a třeba se dovím, proč to tak bylo...
chachá prej scuk, chachá na severu uvedený restaurace a takový pajzly, asi kdo víc zaplatí tak toho tam daj.
za kterými se skrývá určitý komerční záměr - uvidíme časem!
ovšem čím víc hlasujících, tak snad tím větší pravděpodobnost v původním slova významu.
Jen aby se z toho nestalo druhé ČSFD.... bez něj si každej druhý čech už ani neuprdne, před tím, než si pustí nějaký film.
Kvalitu určuje spokojený zákazník a na nekvalitu tu máme reklamu, zvláště pak tu řezanou a velkoplošnou. Pozná se to mj. i podle gramatických hrubek na billboardech.
ale generalisovat se to nedá
navíc propagace je pro velké řetězce neustále nabízející týdenní slevové akce NEZBYTNÁ.
lidová šuškanda funguje pomaleji.
Podle mého podobné služby jako je scuk, jsou jen vymyšlené pasti na peníze provazovatelů restaurací atd.. Je to jen čistá reklama, která navíc bude vždy lokálního charakteru a nemůže nikdy postihnout všechny existující restaurace. Reklama také někdy "prodává" služby a zboží nevalné kvality a v těchto případech není naprosto žádná jistota, že v seznamu budou kvalitní restaurace a vždy půjde o subjektivní pohled...
Zadna novinka, takove projekty vznikali jiz v 99, dokonce jsem se na jednom nyni jiz upadajicim projektu podilel, zprvu mel velike ambice, dokud nedoslo na prachy ... czrb (Czech restaurant and bar)
Každému by se líbilo takové PR nedokončeného (obsahově) projektu, hned po spuštění. Ale ne každý je cuketka, takže když nevydržíte usilovně plnit svůj projekt daty a propagovat ho po fórech a blozích, tak máte smůlu.
Ovšem bojím se, že Scuk si tímto spíš uškodí. Kdo se bude na Scuk někdy příště zkoušet podívat, když si bude pamatovat, že tam nic není, nebo aspoň posledně nebylo?
jj, taky jsem tam hledal několik oblíbených prodejen kvalitního hovězího v praze a když jsem je nenašel scuk jsem zavřel a nemám potřebu se k němu vracet. chápu, že autoři chtějí vkládat pouze ověřené podniky, ale v tom případě by spíš než rozesílání reklamy měli budovat obsah.
Zkusil jsem ten SUCK ...ehm... tedy SCUK a zjistil jsem že naplněnost daty je mizivá.Vždyť např. v jihočeském kraji jsou tam 2 slovy DVĚ hospody!
Takže dávám jednoznačně