Diskuze

Lidstvo honí mimozemšťany už desítky let

Půl století hledání a nikdo se neozval. Zdá se, že Blízká setkání třetího druhu jsou v nedohlednu. Studujeme záznamy z našich teleskopů a hledáme v nich mezi balastem náznak inteligence. Vypouštíme meziplanetární sondy s poselstvím pro cizí bytosti a stále nic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

5. 12. 2010 21:00
Život na Zemi

Země je stará 4,5 miliardy let. Už v nejstarších horninách jsou přítomné stopy organického života založené na bílkovinách, DNA a RNA. To znamená, že život na tomto základě  je zde starý téměř 4 miliardy let. Za tuto dobu byly na Zemi mimořádně vhodné podmínky pro vznik jiných forem životy, ale k ničemu takovému nedošlo. Vyskytují se pouze jednoduché anorganické sloučeniny.

Stejně se to má s inteligencí, která si uvědomuje sama sebe a byla by schopná navázat s případnými mimozemšťeny kontakt. Odhaduje se, že na Zemi se v průběhu věků vystřídalo na 50 miliard druhů organisnů. Pouze jeden - člověk - má inteligenci.

Proto bych to s těmi mimozemšťany neviděl tak růžově

0 0
možnosti

Host

6. 12. 2010 23:12
Re: Život na Zemi

jistě, a ty miliardy planet jsou tu jen tak, aby jsme se měli čemu divit, nebo proč? Klasický příklad pavědeckých interpretací, ale stačí použít trochu intuice a je Vám jasné, že život tam venku je..

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2010 15:06
Zerro point

myslet si, že jsme v celém vesmíru sami je sobecké a myslím si, že jakýkoli kontakt s jinou civilizací bude přátelský. Máme před sebou jediný úkol. Splnit jistý inteligenční aspekt nutný k povolení navázání komunikace s mimozemskou inteligencí. Tím aspektem je již dlouho zmiňovaná Volná energie. Myslete si o tom co chcete, jsem člověk v běžném světě, ale nechápu ho. Proč jinak by se o tomto tématu tak mnoho mlžilo? Už i sám velký A.H. za druhé světové se hnal za fenoménem volné energie a když se dnes poohlednete co nabízí současné studie ekologického charaktaru, ať už bydlení či pohonu vozů týka se, je jen další pračkou na prachy pro "inteligenty" kteří žerou peníze a vše co z nich vždycky vypadne je jen nehorázně drahé. ???? Stroje máme od toho aby nám pomáhaly, ale mám pocit, že současná společnost je naprosto v časovém presu, který zničí naprosto vše svobodné v našich srdcích.

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2010 16:37
Re: Zerro point

No, možná se hnal za energií nulového bodu, ale hnal se i za jinými věcmi. Např. věřil, že je Země dutá a že zasáhne střelou protější konec zeměkoule, když prostě vystřelí nahoru.

Ale jinak s Vámi souhlasím.

0 0
možnosti

Host

29. 11. 2010 22:02
nejsme tu jediní, ale nejsou E.T. návštěvy

http://www.youtube.com/watch?v=8A1sPHVrKyc

0 0
možnosti

Host

27. 11. 2010 12:31
tupost

Je to smutné číst takové věci... Protože kdo se aktivně zabývá fenoménem UFO, či se zajímá o Měsíc a tutlání NASA kolem téměř všeho, co jen trochu vybočuje nad rámec všeobecných pouček a školských vědomostí, tak tomu je z tohoto článku do pláče. Nemusíme stavět obří teleskopy nebo vysílat rádiové signály, stačí když někdo vezme kameru a poletí na Měsíc.. Už teď tam můžeme vidět struktury a jasné znaky života. Každý si musí najít pravdu sám, takovéto bludy "expertů", že se máme připravit na to, že jsme sami ve vesmíru jsou urážkou všech rozumně uvažujících lidí.

0 0
možnosti

Host

27. 11. 2010 14:39
Re: tupost

Vzbudil jste mou pozornost. Mohl byste mi ty struktury na Měsíci ukázat?

0 0
možnosti

hnedka_zdrapana

26. 11. 2010 22:24
hmm..

Nechápu, proč si autor myslí, že nějací mimozemšťani jsou nadšení nám dodat veškeré své znalosti? Vždyť i na naší planetě jsou tendence nechat izolované kmeny v Amazonii napospas svému osudu a nijak do nich nezasahovat (a ne jim dodávat technologické návody). Proč si někdo myslí, že když vyspělá civilizace přiletí k nevyspělé, tak se bude dělit o technologie? To spíš je pravdepodobnější, že zabere její území.

0 0
možnosti

loupeživý baron

26. 11. 2010 22:46
Re: hmm..

S první částí souhlas, i když to záleží, jací vlastně ti konkrétní mimozemšťané jsou, jaké vyznávají hodnoty, jak častý je ve vesmíru "inteligentní" život (tedy jestli by nás pokládali za něco nezajímavého či naopak), atd. Vstupy pro analýzu jsou veškeré žádné, proto jsou závěry hodně spekulativní a subjektivní.

K tomu zabrání území - o tom dost pochybuji. Tady uvažuješ z pohledu poměrů na 1 "hustě" obydlené planetě. Ale vesmír je obrovský, je v něm nepřeberné množství soustav, (neobydlených) planet a zdrojů vůbec.

Že by se mimozemšťané trmáceli někam do Sluneční soustavy na obydlenou planetu jménem Země kvůli nějakému záběru území (nebo třeba surovinám), se mi nejeví jako pravděpodobné.

0 0
možnosti

Host

26. 11. 2010 21:33
zivot

Chce se to zamyslet nad pojmem bůh..Lidé musí mít před něčím respekt..něčemu věřit..něčeho se bát..ale co když to nebyl výplod lidské fantazie?Co když je to pravda a ,,bůh,, opravdu existuje?Akorát v jiné podobě, než si většina lidí myslí?Já si myslím, že to je docela pravděpodobné..,,Bůh,, budto neexistuje, anebo je to ,,mimozemšťan..Zatím máme směšnou techniku a inteligenci..ale za par tisic let to bude něco jiného-pokud se tedy nezničíme sami-máme v budoucnu reálnou šanci se s někým setkat..Nechci se mi to počítat, ale ikdybych dal ideálním planetám malé procento, tak vyjdou obrovská čísla, že ve vesmíru není život, alespon na takove urovni, jako my, je absolutní kravina hodná nemyslícího skeptika.

0 0
možnosti

Host

26. 11. 2010 18:34
ó, jak málo víte

:-/:-/:-/

0 0
možnosti

BylJsemTady

24. 11. 2010 21:22
Doufejme, že jsme sami :-)

Mno tak při důvěře v naší vládu, ve vladu USA, Číny a ruska atd... opravdu doufám, že jsme sami, a že nikdy nedojde k tomu, co chtějí četní ufologové - K odtajnění pravdy o Ufo - proč? Protože nestojím o novoroční projev ve stylu: Vážení spoluobčané, mimozemské rasy existují a jsme s nimi v kontaktu. V současné době jsme ve válce s ..... a v současné době prohráváme 8-o (Myslím si, že dřív by nám stejně nic neřekli.) Takže ačkoliv si myslím, že někde život v nějaké formě opravdu je - viz počty planet a šance na vznik života někde ve vesmíru, přesto raději doufám že jsme sami :-)

0 0
možnosti

dwarfeater

26. 11. 2010 12:44
Re: Doufejme, že jsme sami :-)

Spíš doufám, že nás berou jako bezvýznamnou planetu, na které byla většina důležitých surovin vytěžena již před několika tisíci lety, viz. prehistorické doly ve střední Africe apod. Ostatně i my jsme prý byli stvořeni jako otroci pro těžbu a pak nás tu nechali a letěli zase o dům, vlastně planetu dál...

0 0
možnosti

Teleke z Toloko

24. 11. 2010 18:41
40 miliard planet

stejně vzdálených od jejich Slunce jako Země jen v naši galaxii.. ve vesmíru další miliardy galaxiích.. to jsou fakta a čísla.. pořád mi někdo bude tvrdit, že jsme jediná forma života ve vesmíru? ;-D

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 19:44
Re: 40 miliard planet

Samozřejmě, že ano. Vzdálenost od hvězdy je jen jedním z mnoha parametrů pro pravděpodobnost vzniku života. Přidej i ty ostatní, přidej nutnou podmínku blízkosti k Zemi, aby tidstvo život odhalilo, přidej nutnou podmínku výskytu života ve stejný okamžik, jako je nyní život na Zemi a vyjde ti jediné: myšlenky na mimozemský život odhalitelný současným lidstvem jsou jen fantazie.

0 0
možnosti

Ruler

24. 11. 2010 13:44
moje teorie - jsme ve vesmíru sami

z hlediska doby trvání vesmíru je období existence naší "vyspělé civilizace" jako bliknutí blesku fotoaparátu na fotbalovém stadiónu, kde z 50000 diváků několik desítek až stovek fotí (přirovnávám k množství vhodných planet z celkového počtu); pravděpodobnost, že se 2 bliknutí stanou v naprosto stejnou dobu, se limitně blíží nule...

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 16:37
Re: moje teorie - jsme ve vesmíru sami

Nesmysl - zalozeny na chybnych uvahach - hlavne na chybne uvaze doby tvrani vyspele civilizace.

Civilizace jen s 1 miliardou lidi oproti nasim 6 miliard zijci na planete o velikosti a biologii srovantelne s nasi Zemi bude narusovat prostredi mnohonasbne mene a to tak mozna mene - z duvodu dusotaku obnovitelnych zdroju - biomasy - ze proste limitovana takto rozhodne nebude.

Ne kazdy druh inteligentni bytosti musi proste mit jako konicka neustale plodit velke mnozstvi svych potomku - treba je u nich tehotenstvi tak otravna a namahava prace ze to je kazda ochotna postopit nanejvesj 2 x za zivot - vice si tim zivot proste nicit NEHODLA !!!

0 0
možnosti