- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale do +40 to není zrovna extra velká rezerva, u nás se to snad ještě snese.
navržena také s ohledem na plánovaný tunel Praha - Beroun a tak je více odolná a jede i s některými problémy,kdy už jiné stojí
ale jdi ty brebto, tomu prece nemuzes verit
odolnost skrine je podle norem a e podle nejakeho tunelu,
co se tyc jizdy se zavadou - to se snad ani nedela aby loko jela se zavadou (snad jedine ta klim), ale kazdopadne kazdy stroj ma zavdy, se ktremy to jeste jde a se kterymi uz ne
Ten "dizajn" je dán nutností plnit normu TSI. Když se podíváš na modernizovaného Tauruse, bude vypadat velice podobně.
Zkuste vyvinout nějakou technologickou novinku, pak uvidíte jak je to "jednoduché". Není to sranda, dokonce i když je vývoj hotový, tak se konkurence pokouší zablokovat homologaci.
Kde je nějaký vývoj bývají i různé tahanice - mezi Siemensem a Škodovkou, a.p., pak se to projevuje v různých naschválech, v právních sporech, zabavují se lokomotivy, dělají se zakázky co by vyšouply RailJet atd. Jistě by bylo lepší kdyby takové tahanice nemusely být, přesto je dobře, že se u nás něco dělá, že Škodovka pokračuje v tradici výroby lokomotiv.
Záleží na sklonu, rychlosti a také hmotnosti a jízdních odporech těch vagónů.
pardon. http://www.atlaslokomotiv.net
ale kvůli škodovce a jejímu přístupu k Railjetům(po všech těch VŘ, které jim dráhy napsaly na míru) doufám, že jim ČD ty lokomotivy hodí na hlavu.
Přesně tak... Nejlepší je, že se chlubí tím, že to jezdí 230km/h... U Railjetů přesně tohle rozporujou, že to přece není potřeba... a najednou to nevadí, ba naopak je to přednost?
....ba po matičce, se rodí zde...v našem závodě...