Diskuze

Šroubek po šroubku. Jak se rodí nová česká lokomotiva

České dráhy zanedlouho obdrží 20 kusů nových lokomotiv Škoda 109E pro vozbu osobních vlaků. Podívejte se, jak se nová lokomotiva vyrábí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OL

osk

18. 8. 2011 11:02
Nechci sýčkovat

ale do +40 to není zrovna extra velká rezerva, u nás se to snad ještě snese.

0 0
možnosti
JM

jmhad

2. 8. 2011 8:12
údajně byla tahle mašinka

navržena také s ohledem na plánovaný tunel Praha - Beroun a tak je více odolná a jede i s některými problémy,kdy už jiné stojíR^

0 0
možnosti
MH

houba_

2. 8. 2011 12:11
Re: údajně byla tahle mašinka

ale jdi ty brebto, tomu prece nemuzes verit

odolnost skrine je podle norem a e podle nejakeho tunelu,

co se tyc jizdy se zavadou - to se snad ani nedela aby loko jela se zavadou (snad jedine ta klim), ale kazdopadne kazdy stroj ma zavdy, se ktremy to jeste jde a se kterymi uz ne

0 0
možnosti
P

petr.n_22

1. 8. 2011 21:21
Pěkná práce

R^

0 0
možnosti
D

Duke___Nukem

1. 8. 2011 13:29
urcite je dobra a spolehliva,

ale ten dizajn.....:-(

0 0
možnosti
MP

martas38

1. 8. 2011 13:50
Re: urcite je dobra a spolehliva,

Ten "dizajn" je dán nutností plnit normu TSI. Když se podíváš na modernizovaného Tauruse, bude vypadat velice podobně.

0 0
možnosti
OU

1. 8. 2011 12:58
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
P

pteryx

1. 8. 2011 17:28
Re: úžasnej PR článek

Zkuste vyvinout nějakou technologickou novinku, pak uvidíte jak je to "jednoduché". Není to sranda, dokonce i když je vývoj hotový, tak se konkurence pokouší zablokovat homologaci.

0 0
možnosti
P

pteryx

1. 8. 2011 12:54
dík za pěkný článek

Kde je nějaký vývoj bývají i různé tahanice - mezi Siemensem a Škodovkou, a.p., pak se to projevuje v různých naschválech, v právních sporech, zabavují se lokomotivy, dělají se zakázky co by vyšouply RailJet atd.  Jistě by bylo lepší kdyby takové tahanice nemusely být, přesto je dobře, že se u nás něco dělá, že Škodovka pokračuje v tradici výroby lokomotiv.

0 0
možnosti
JZ

Karátek

1. 8. 2011 11:23
Vagóny

Kolik taková velká potvora utáhne vagónů?

0 0
možnosti
S

Stoura

1. 8. 2011 11:36
Re: Vagóny

Záleží na sklonu, rychlosti a také hmotnosti a jízdních odporech těch vagónů.

0 0
možnosti
B

bourgois

1. 8. 2011 11:12
Detaily na další lokomotivy

http://www.atlaslokomotiv.cz

0 0
možnosti
B

bourgois

1. 8. 2011 11:13
Re: Detaily na další lokomotivy

pardon. http://www.atlaslokomotiv.net

0 0
možnosti
PU

Neonym

1. 8. 2011 9:28
Lokomotiva pěkná a dobrá

ale kvůli škodovce a jejímu přístupu k Railjetům(po všech těch VŘ, které jim dráhy napsaly na míru) doufám, že jim ČD ty lokomotivy hodí na hlavu.

2 0
možnosti

CART09

1. 8. 2011 11:59
Re: Lokomotiva pěkná a dobrá

Přesně tak... Nejlepší je, že se chlubí tím, že to jezdí 230km/h... U Railjetů přesně tohle rozporujou, že to přece není potřeba... a najednou to nevadí, ba naopak je to přednost?

0 0
možnosti
MF

bloud-velbloud

1. 8. 2011 7:25
šroubek po šroubku

....ba po matičce, se rodí zde...v našem závodě...

0 0
možnosti
R

Roman36a

1. 8. 2011 7:42
Re: šroubek po šroubku

Hujere, jděte si po svejch!

0 0
možnosti