- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doslo ted ke srazce T6 a porschete a zatimco se T6 uplne prohla a salon byl odtrzen od podvozku, tak porsche vypada jen lehce naborene. Prece jen to nebude tak odflaknuta prace.
No i když to nevydá, tak je prý porrsche na odpis. Jinak jí dost pomohly ty harmoniky.
vcelku kvalitní článek (tedy na server, na kterém je umístěn)... Ale nějak jsem tam nikde nenašel tu avizovanou "nenávist"
To zase titulkář v redakci nečetl pořádně článek, ke kterému napsal titulek...
Dřevěná sedadla - jedním slovem tragédie. Jsou VYPOUKLÁ, takže na nich člověk sedí jak vosa na bombonu. Jet na nich víc jak 10 minut je za trest. Navíc při každém brždění a rozjíždění člověk div nespadne, fakt super ve 21. století. Slovo ergonomie asi ve slovníku jejich konstruktéra nebylo.
Obávám se že bezdomovce to stejně neodradí - si tam dotáhnou nějaký smradlavý hardy v zimě na vypodložení zadku, takže to bude ještě větší chuťovka ... :-(
Tak ještě je tu možnost, že v anketě, na základě které byla dřevěná sedadla vybrána, přehlasoval škodolibý zbytek republiky Pražáky
na pražské MHD. Tak já za sebe určitě některá paka na místě řidiče. Někteří řidiči jsou vážně psychicky nemocní jedinci, co nemají na místě řidiče co dělat. Třeba včera když jsem jel tramvají ráno do práce, tak náš řidič opomněl zastavit na červenou. Tímto velice děkuji řidiči autobusu, který jel napříč křižovatkou na zelenou, a když viděl toho blba tramvajáka, že se řítí 50, tak na to včas dupnul.
Nebo jiný příklad: bus 125 na jižní spojce pravidelně 1-2 metry za osobákem v 80 km/h rychlosti...
použití uhláku v nové roli? Jakože před 15T se s ním nosilo uhlí? Určitě podvozky vybočují? To asi ne, že? Skluz hlídala už KT8, to je cca dvacet let starej stroj.
Ale jinak dobrý.
Ne, děkuji. Před měsícem jsem to asi po sedmi letech zkusil a opravdu ne. Klimatizace nejspíš nefungovala a navíc spolucestující nelibě zapáchali. Byl to dost drsný zážitek.
Jak je možný, že tam není klimatizace. VKdyž je venku vedro, je tram naprosto nevěětratelná, raději jsem přestoupil do jiné ....Zajímavé, je, že v Poslku ten samý vůz klimu má...Proč nm to město nezaplatilo taky?
Protože Bém nalil prachy radši do Tunel B(L)anky. Hlavně volte ODS :-(
Ten omezovač je oddělen od tempomatu, nebo prostě řidič nastaví rychlost a elektronika se postará o vše ostatní? Ví to někdo?
Řidič jen nastaví rychlost a o zbytek se postará elektronika. Tempomat/omezovač není však schopen udržet rychlost, kterou vůz právě jede. Rychlost se nastavuje výběrem hodnot na displeji.
těšil jsem se, že se konečně dočkáme nových nepolstrovaných. Ano, to dřevo je krásně hladké a omývá se jistě dobře, jenže díky tvaru se při brždění musím chytat, abych nesjel pod sedadlo před sebou. Škoda, že nezvítězila třetí, plastová varianta, ta měla tvar podobně jako lamináty z původních T3...
Jenže s těmi původními měla tloustnoucí populace problém. A plastové nečistitelné chlupy bych nechtěl. Jepší by bylo ty dřevěné víc tvarovat.