Diskuze

Jak se rodí metro, které by v budoucnu mohlo jezdit i v Praze

Nahlédli jsme pod pokličku jindy tajného vývoje soupravy metra Inspiro. Jednou by mohla jezdit i v pražském podzemí, které bude potřebovat nové vozy pro plánovanou trasu D i náhradu za dosluhující vlaky na trasách A a B.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 6. 2011 21:19
Hm,

a co tím chtěl básník říci? Oslavný článek co bude a ještě není? Rekonstrukce starých vozů po mechanické stránce vydrží klidně dalších 20 let. To jen dopravní podnik nechal vozy zrekonstruovat aniž se staral jak to bude dále s údržbou. Stejné jako v případě dodávek od Siemense. Prostě banánová republika. A teď dopravní podniky platí za údržbu Śkodovce a Siemensu jako mourovaté. Zpackaná dodávka a nikdo za nic nemůže. Když si město pořídí vozy pro Metro, tak se jinde stará jak je to s údržbou. Ale Praha je na tom jinak. A když vozy a firmy na Technetu  pane Jančar nebudete opěvovat, tak žádné informace nebudete mít a  ani si už neškrtnete.

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2011 0:24
Re: Hm,

"o jen dopravní podnik nechal vozy zrekonstruovat aniž se staral jak to bude dále s údržbou. "

Kazdy vuz ma proste svuj pocet km do generalni rekonstrukce a pak musi byt podle nezavisleho drazniho uradu bud provedena generalni oprava ci rovnou uz modernizace a nebo je proste vyzaren.

Az tomu zajizdy uleti kolo a proto vykoleji se smrtelnymi urazy - tak takovy chytraci jako vy by meli jit do vezeni rovnou za vrazdu - oni proster vedeli jakou to ma POVOLENOU ZIVOTNOST a umyslne to riskovali.

"Stejné jako v případě dodávek od Siemense. "

Zde se pocita s jednou GO ci spise modernizaci - pro planovanou 30 letou zivotnost.

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2011 20:09
bohužel tohle u nás nikdy jezdit nebude

Bohužel tohle u nás nikdy jezdit nebude,protože to sem naši šmelináři nepustěj! Radši budeme jezdit předraženejma zastaralejma křápama s jízdníma vlastnostma žebřiňáku a kulturou cestování jak v Indii, než moderní technikou západního standardu, že? Je to známka že ČR patří do Střední Evropy pouze geograficky-politicky patří spíše někam do Afriky!

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2011 0:30
Re: bohužel tohle u nás nikdy jezdit nebude

"předraženejma"

Mozna tak ve vasi hlave.

0 0
možnosti

Aqua

27. 6. 2011 18:46
To ty 81-71M

teda moc nevydržej... když šlo jednou celkem dobře využít jejich skříň a podvozky, proč by to časem nešlo znova a tentokrát pořádně? :)

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2011 0:29
Re: To ty 81-71M

Protoze i ten podvozek ma svoji zivotnost a pak by se musel prinejmensim vyrobit novy - a provoz vlaku kontroluje drazdni urad.

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2011 18:21
Jak přčekvapivé....

že v Polsku veřejnou zakázku vyhrála zahraniční firma v konsorciu s polskou firmou.. 8-o . to by se u nás stát nemohlo...

0 0
možnosti

pteryx

27. 6. 2011 16:46
Siemens

No doufejme že neudělají kola z příliš tvrdé oceli, aby to nedopadlo jak ty jejich ic-čka. Upřímně řečeno, ten jejich "úžasný" design se mi vůbec nelíbí, to byl asi někdo pořádně zfetovanej ...

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2011 15:42
Celkový nadhled

Techet přinesl velmi zajímavý článek o pražském metru. Já se přidám a doplním zde odkaz, kde si člověk udělá lepší přehled o tom, jak se v podzemí jezdí ve světe.

Vystřihnu i pár perliček:

Nejdelší perón se nachází v Chicagu. Nástupiště stanice podzemní dráhy State Street Center v obchodním centru Chicaga »The Stop« je dlouhé 1066 metrů.

Co se týče počtu stanic, pomyslný žebříček vede metro v New Yorku. Tamější podzemní dráha jich má celkem 469.

Nejvytíženějším metrem světa je tokijská podzemní dráha, která ročně přepraví 3,2 miliardy lidí, pražské ´jen´ 531 milionů lidí.

0 0
možnosti

schima

27. 6. 2011 15:31
Škoda

Nechci obhajovat Škoda Transport. ale v oné soutěži jejich nabídka špatná nebyla. Pokud bych měl vzít jejich návrh pro Prahu, šel bych do toho

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2011 14:48
Siemens - to bude "paráda"

Ti chudáci si koupí první vlak za slušnou cenu a následně každý další šroubek "s certifikátem" za cenu "méně obvyklou". Nakonec budou přispívat na chod tohoto molochu částkou, ze které se jim protočí panenky - vše s řádnými razítky, certifikáty a tunami zbytečné dokumentace - inu uživit takovou firmu něco stojí.

0 0
možnosti

Host

18. 7. 2011 10:30
Re: Siemens - to bude "paráda"

Tak tohle tvrzení nemá žádné opodstatnění - protože nemáte žádné srovnání! Za posledních deset let tady neproběhl žádný poctivý tendr na drážní vozidla ( ať už městská nebo vlaky ). Naše v obou smyslech slova drahá Škoda Transportation potažmo neviditelná ruka vlastníků z Appian Group už má zdejší trh a jeho parodie na výběrová řízení dobře "zmáknuté." Z logiky věci vyplývá, že monopolista asi nebude v dané oblasti cenově nejpříznivější, že...

0 0
možnosti

AsistentprofParkinsona

27. 6. 2011 14:04
Vlak bez mašinfíry ????

jak maj kluci ošetřený sebevrahy ??Rv

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2011 14:28
Re: Vlak bez mašinfíry ????

napriklad tak, ze na nastupisti je stena, v ni jsou dvere ktere presne odpovidaji dverim metra a otviraji se jen kdyz je vlak ve stanici.

0 0
možnosti