- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proti zneužívání těch roztomilých opiček hnusnými reklamními agenturami. Greenpeace či Děti Země by měly zasáhnout a důrazně protestovat, případně se někde přivázat - co když se ukáže, že jsme opicím podobnější víc, než si myslíme? Ha?
nie každá "opica" reaguje rovnako. Napr angličania by za odhalený členok v 15.st. upaľovali. Ich súčasní potomkovia v USA majú v mnohých štátoch zákony zakazujúce inú polohu ako "misionársku", ale stále snívajú o "úžasnom sexe". Kde si ho vyskúšali? Alebo je to súčasťou kampane? Do reklamy na zlý jogurt dám sex - pár dementov sa isto chytí, no to či ostanú verní len kvôli reklame je sporné. Zvieratká, nezaoberajúce sa sexom ako úžasnou zábavou a témou pre všetky spoločenské aktivity, ale len ako rozmnožovacím aktom, asi reklama neohúri. A silno pochybujem, že im bude chutiť niečo s reklamou, keď majú lepší čuch aj chuť. Zas sa prejavuje ľudské ego, hodnotiace na základe svojich pokrivených hodnôt okolité deje. Kedysi dávno S. Freud povedal, že onanovanie je prirodzené, lebo ľudské končatiny v uvoľnenom stave smerujú ku genitáliám... ...ale opiciam až po kolená... (mimochodom to bol človek trpiaci viacerými sexuálnymi úchylkami a asi práve preto je stále tak "moderné" jeho myslenie).
K tomu ani nemám co dodat. Naprostý souhlas.
Já na ty jazýčky reaguji, i když už jsem viděl a řekl bych že i zažil lepší polibek.
Momentálně se však chci vyjádřit k tomu, že pokud by zvířata na sex měli lákat milující se živí lidé, což by podle mne také fungovalo, nesmí se zapomenout na dokonalejší čich a možná i mimosmyslové vnímání těchto tvorů...
Prostě, když by jen nějaká, sebekrásnější holka, pouze vzdychala a kroutila se tak, že by ho ani nemohla v sobě udržet, tak by z toho měli spíše a jen legraci, oprávněnou.
Lidi se nikdy nerozhodují racionálně! Pracoval jsem dlouhé roky v marketingu a nyní mám vlastní obchodní korporaci - pokud někdo propaguje výhodnost a cenu, která se vyplatí, tak buď zkrachuje nebo se drží nad vodou tak tak. Pokud ovšem někdo propaguje naprosto iracionální důvody, tak vydělává jako blázen :-) Nedávno jsem to vyzkoušel v praxi při školení nové marketingové konzultantky, protože ve škole jí řekli "něco jiného" - propagoval jsem produkt a používal racionální důvody, byl to absolutní propadák, nezaplatily se ani náklady na propagaci :-(. Pak jsem ten produkt o 20% zdražil, nepoužil jsem ANI JEDEN racionální důvod a nahradil je iracionálními a vizuálními materiály evokujícími sex - během DVOU DNŮ bylo totálně vyprodáno a dokonce někteří zákazníci byli ochotni zaplatit 3x tolik, když jim prodám produkt místo někomu jinému :-). Takže asi toliko k lidské racionalitě. Skutečně racionálně uvažují promile populace - není náhodou, že 1% lidstva vlastní 97% veškerého majetku!
buď kecáš, nebo prodáváš parfémy
Zkoumají, proč lidi nespoří na stáří? Mě by spíš zajímalo, proč o to spoření někdo tak vehementně stojí. Řekla bych, že už teď si někdo mne ruce nad budoucími zisky z úspor ubožáků. Já do žádných pojišťoven rozhodně nejdu po tom, co mi předvedla Kooperativa se životním spořením. Její agent mě před asi 8 lety přesvědčoval, že mi zvýnosní peníze až na 400 tisíc. Mluvil mi o tom doma 2 hodiny, kreslil grafy a dělal výpočty. A taky že není problém kdykoli spoření pozastavit, když člověk přijde o práci. Po 8 letech jsem přišla o práci a skutečně neměla ani korunu na to dál přispívat.
Tak jsem přestala platit, chodili mi ale upomínky, tak jsem tam došla a najdenou jsem zjistila, že nejsem pojištěná skoro na nic, na smrt, že se žádné výnosy nekonají, že mi dají přesně a jen tu částku, co jsem jim tam vložila a to jsou u nich ty peníze na 30 let. A to byli ještě natolik drzí, že mi začli cpát kvůli nevýhodnosti mé pojistky za 300,-Kč měsíčně (protože v národě žebráků na víc mít nikdy nebudu) ať platím 800,-Kč měsíčně. Napsala jsem na generální ředitelství, že nehodlám platit Kooperativě už ani korunu a žádám o redukci, což je takový mrtvý stav. Dostala jsem odpověď ve velmi arogantním tónu.
není něco špatně??? když lidi se musí omezovat kvůli hospodářské krizi ale vědci si dále zkoumají mravence a dělají reklamy pro opice z veřejných penez...z těch penez, které chybí např ve zdravotnictví penzích atd..... já chápu že růst nejde pořád a tohle zmrazení hopsodářství je běžné ale nemělo by se tomu přizpůsobit všechno a ne jen obyčejnej člověk???
co, kdo? jaky obycejny clovek? co s tim maji spolecneho vedecke projekty Yaleovy univerzity? to si musi kverulanti stezovat na hroznou bidu, hlad a utrpeni opravdu vsude? opravdu tak strasne trpite a prizpusobujete se? jak pomuze zruseni tohoto projektu v USA nastartovat nase zdravotnictvi?
Kde zmizla ta vyzivava opica ? Este raz som sa chcel na nej odbavit
Jsem zvědavý, jak dlouho tady vydrží to titulkové foto. Než to někoho děsně pobouří, bude si stěžovat až u vrátného v Mafře a redakce to bude muset vyměnit za něco jiného. Třeba pářící se malpy
Je zajímavé, že to má napomoci ekonomice.. :-D a že se v článku píše o racionálním uvažování člověka směrem k důchodu, financím atp... To je opravdu velmi.......
te je bezprecedentni utok na jejich hlavu statu