Diskuze

Klimatizace v nových tramvajích v Praze nebude, brzdily by pomaleji

Klimatizované tramvaje, které by cestující v parných dnech uvítali, po Praze hned tak jezdit nebudou. Dopravce tedy aspoň slibuje, že se zlepší odvětrávání nejnovějších vozů ForCity. Jen v anketě iDNES.cz se vyjádřilo přes 700 lidí, že klimatizaci ve vozech chtějí. Necelá stovka řekla ne a sedmdesáti je to jedno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

macek79

5. 8. 2011 20:28
DP si dela kozy, neee???

Je mi spatne. DP neustale zvysuje jizdne a to takovym zpusobem, ze uz je skoro vyhodnejsi jezdit autem, ale pohodli pro nas to ne, jen z nas tahat penize, autority v Ceske Republice jsou jen banda zlodeju a korupcniku!!! Prej by brzdila pomaleji....kdyz na Zapade muzou dopravni prostredky tu klimacku mit leta letouci a pritom brzdeni o.k , tak nevidim duvod proc by u nas nove vozy tu klimacku take nemohli mit. Prachy, v tom to je!!! Nejake odvetravani je na h....o, to je nic jineho nez vetrak nebo fen, to znamena sice mozna cerstvy vzduch ale teplota zustane stejna, nesnizi se, bude tam porad tech 30 stupnu, neskutecne, je mi na bliti!!!!;-€

0 0
možnosti

rezerva

22. 7. 2011 15:02
hm, a řidiči do kabiny

by se nevešla? Jako že by tam u něj byla ta bedýnka, klimatizovala by samozřejmě celý vůz.

0 0
možnosti

tokumara

22. 7. 2011 23:41
Re: hm, a řidiči do kabiny

Řidič klimatizovanou kabinu má...

0 0
možnosti

Antonín, topič

22. 7. 2011 11:01
Je to prosté.

Brzdy se poštelujou i u těch šalin, co maj motory místo klimy. Tudíž budou brzdit všecky stejně (míň).

0 0
možnosti

Matifuck

22. 7. 2011 7:56
Klima v tramvaji je zhýralost

U něčeho, co každou minutu až dvě otevře 3 dveře, mi přijde klimatizace jako dost prožraná záležitost. Navíc extrémní vedra jsou tak 2-3 týdny v roce. Bohatě by stačilo mít větší otevírvá okénka, než jsou u některých typů ty miniaturní výklopky. No vzhledem k tomu jakej shit je z (hlediska cestujícího) porsche, tak ten novej škopek snad už horší být nemůže.

0 0
možnosti

rezerva

22. 7. 2011 17:31
Re: Klima v tramvaji je zhýralost

To je ale optimální situace, kdy se ty dveře otevírají každé dvě až tři minuty. Nezřídka se ale stane, že během veder v odpoledních špičkách jsou ty intervaly mnohem delší. Když je zácpa a tak. Ale i tak se do té tramvaje narve lidí až k prasknutí, že.. V tom případě by ta větší okénka asi nebyla na škodu... Škoda. No jo, škoda. Navíc když mohou staré tramvaje, kterým hlavně netěsní dveře, které netěsní vůbec, které nemají tlačítko na dveře, v zimě topit, proč by nemohly mít tydlencty superšaliny forcity klima? Ne? Je teda navíc zvláštní, že DP HMP chtěl provoňovat autobusy, dávat klimatizaci do tramvají, pak zdražil jízdné a ... Skutek jaksi utek

0 0
možnosti

computer

21. 7. 2011 21:45
Hm,

a že to blbě větrá zjistili u objednávky za miliardy až teď? Nejdříve zprzněná hnusná Porsche a nyní i ForCity. Všchny manažery z DP bych vypráskal bičem a hnal před tramvají.

0 0
možnosti

Zirkon

21. 7. 2011 15:01
ale to měřerní teploty si šéfové DO uměli zadat

Už jste někdy viděli, aby  bylo venku  33 a ve  skleníku  32 stupňů !?

Ve  skleníku  bude  vždy  o několik stupňú tepleji ať větráte jak větráte !

Tedy, pokud  nemáte  klimu .

0 0
možnosti

Zirkon

21. 7. 2011 15:02
Re: ale to měřerní teploty si šéfové DO uměli zadat

oprava : šéfové DP

0 0
možnosti

RAT

21. 7. 2011 14:33
to mate za to ...

ze jezdite mastnou tyci! :-P

0 0
možnosti

martin2580

22. 7. 2011 10:07
Re: to mate za to ...

Inteligentni prispevek...

0 0
možnosti

MSG

21. 7. 2011 14:30
každé druhé okno otvírací

"Zjistili jsme, že čerstvý vzduch, který do tramvaje proudí otevřenými okénky, se ztrácí ihned ven sousedním oknem.

A přiváděný vzduch ze stropní ventilace tak není účinný, jak bychom

chtěli. Uzavřením každého druhého okna zajistíme, aby se vzduch zvenku v

tramvaji udržel" - božíčku, neznali tohle už v třicátých letech všichni konstruktéři tramvají, vlaků i autobusů? ?;-D

1 0
možnosti

zlababa.dvur

21. 7. 2011 11:32
zajímavé

tak pražský dopravní podnik tvrdí, že je to technický problém. Přitom v prohlášení z Plzně stálo, že jejich tramvaje dodávané do jiných států klimatizaci namontovanou mají, a Praha si ji prostě neobjednala. Tak jak to je?

1 0
možnosti

Xladi

21. 7. 2011 19:54
Re: zajímavé

Samozřejmě že to jde a do ciziny se to s klimatizací dodává i do Polska které je více na severu ale prostě to neobjednali šéfům je jedno jak cestující cestují, je zajímá aby zaplatili za lístek a to jak se potí jim je jedno oni ve svém služebním voze klimatizaci mají tak o nic nejde. Měla by jim být odstřižena aby si to zkusili jaké to bez ní je.

0 0
možnosti

pravicový zloděj

21. 7. 2011 9:23
V létě se potit a smrdět a v zimě mrznout, to bude úroveň.

Hlavně že to stojí miliardy.;-O RvRvRvRvRvRvRvRv

1 0
možnosti