Diskuze

Podívejte se na první díly nového vlaku pro trasu Praha - Ostrava

Nové vlaky pro české koleje se rodí v továrně Stadler nedaleko Bodamského jezera ve Švýcarsku. Podívejte se na vznik úplně nového "českého" vlaku, který přinese opravdovou konkurenci v osobní železniční dopravě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

TreKronor

9. 9. 2011 18:05
Primestske vlaky pro dalkovy spoj???

Ti, kdo vlakem od Stadlera uz jeli vi, ze poskytuje komfort nove tramvaje. Co si LEO express slibuje od nasazeni takoveho stroje na dalkovou trat, opravdu nechapu. Kdo by chtel se 3 hodiny kodrcat v tramvaji? Ve Svycarsku se tyto vlaky pouzivaji vyhradne pro S-Bahn primestskou dopravu. LEO Express bude chvilkovy hit, ale po case propadak.

0 0
možnosti
ŠT

stefi_ul

13. 9. 2011 10:13
Re: Primestske vlaky pro dalkovy spoj???

Jak to muzes vedet?? Ty si v tom upravenym vlaku byl??? Jiny bude iplne vsechno...Jen system soupravy a skelet zustane.

0 0
možnosti
ZV

Zduřelyj Velkolepyj

8. 9. 2011 23:19
Tak hlavně,

aby se to zvládlo za slušnou rychlost. Osobně považuji Praha-Ostrava za více než 2 hodiny za trestuhodné. Studoval jsem VŠ v Ostravě a cesty z Prahy byly neúnosné. V zimě 15, v létě 50 stupňů ve vagonu, a trvalo to tak dlouho, že člověk už ke konci nevěděl, jak si sednout na sedačce. Ven z vlaku jsem vždy vylezl, a byl jsem rád, že žiju. Vlaky na dlouhé trasy by dnes neměly jezdit menší rychlostí, než 160 km/h a stavět pouze ve velkých stanicích - v tomto případě Praha - Kolín - Pardubice - Olomouc - Ostrava. Maximálně ještě Třebová.

0 0
možnosti
TT

a8nn

9. 9. 2011 13:10
Re: Tak hlavně,

Fyziku jste tam zjevně neměli, jinak by vám došlo, že překonat 350 km pod dvě hodiny při maximální rychlosti 160 km/h je fyzikálně nemožné.

1 0
možnosti
ŠB

Qeebee

7. 9. 2011 17:26
1989?

;-D Jak za komančů, když měl na trh příjít Favorit, ukazovali ho pod dílech, že už to bude, ž to bude a jak to bude moderní ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
D

daddy1

7. 9. 2011 18:36
Re: 1989?

Pri uvedení automobilu Škoda Favorit na trh v roku 1987, dalšie decko čo si nič napamätáRv

0 0
možnosti

johny12

7. 9. 2011 16:40
Srovnání

Nejlepší srovnání je v galerii na fotografii číslo 23 ;-D

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

7. 9. 2011 12:04
Premium třída

Nechybí tam náhodou stolky? To tak má být nebo to grafikovi nikdo neřekl? :)

0 0
možnosti
E

Eliason

7. 9. 2011 15:51
Re: Premium třída

Ano, má to tak být, protože ty stolky budou vyklápěcí, a budou umístěny přímo v sedačce. Příklad za všechny - business třída http://www.youtube.com/watch?v=7f1fmH8HPIw (ale Leo by měl mít ten stolek ještě lepší)

0 0
možnosti
OK

Achille Volfoni

7. 9. 2011 11:58
jo jo....

...to by byl kšeft pro Vagónku ve Studénce...

0 0
možnosti
VP

ravl

7. 9. 2011 19:56
Re: jo jo....

pro Vagónku v Ostravě - Vítkovicích. Tam se dělají osobní vlaky už je to nějakých 10 let.

Nákladní co se pak dělali v Studénce se už dělají někde v Rumunsku.

Jen pro upřesnění ...

0 0
možnosti
AM

vasek001

7. 9. 2011 11:41
casopis LEO?

Leo express, podle nazvu soupravy flirt...rekl bych ze vlastnikem spolecnosti bude firma vydavajici znamy casopis pro pany LEO, nemam pravdu? To budou mozna pro chlapy hodne zajimave vlaky!! ;-);-D

0 0
možnosti
AN

ort

7. 9. 2011 13:37
Re: casopis LEO?

Majitel se jmenuje Leoš, takže je to pojmenováno zřejmě po něm.

0 0
možnosti
P

PrezdivkaJizExistuje

7. 9. 2011 11:25
tři WC

Jenom  tři WC? Na cely vlak?

1 0
možnosti
H_

Homer _2

7. 9. 2011 18:18
Re: tři WC

Ano, je to VLAK, nikoli pivnice. 3 v pohodě postačí...

0 0
možnosti
TH

ydrhsamot

7. 9. 2011 10:39
Už se těším

na Jančurův žlutý expres! ;-)

0 0
možnosti
B

bebíčko

7. 9. 2011 10:20
Krásné,

ale pro regionální dopravu.

2 0
možnosti