- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V zadnem. Ono se to dela trosku jinak, vime?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pr%C5%AFmyslov%C3%A1_%C5%A1pion%C3%A1%C5%BE
Lockheed Martin/Boeing F-22 Raptor. Vývoj začal v roce 1981, první zkušební let prototypu s označením YF-22 proběhl 29.9.1990, další vyrobený kus již s označením F-22 vzlétl 7.9.1997. O vývoj se starala společnost Lockheed Martin, která také vyrábí většinu částí (kostru, trup, zbraňové systémy), zatímco společnost Boeing IDS dodává křídla, ocasní část trupu, avioniku a vybavení pro výcvik a údržbu letounů. Dodávky pro USAF byly zahájeny dodáním prvního kusu 14.1.2003 na základnu Nellis AFB, 15.12.2005 dosáhl Raptor počáteční operační schopnosti a 29.8.2007 byl vyroben již 100. kus. Tak že Rusové zatím jen testujou.Tak že až nasadí ten svůj tak západ bude mít už 6. generaci
http://en.wikipedia.org/wiki/X-47_Pegasus http://en.wikipedia.org/wiki/Phantom_Ray
tak nejdřív plovoucí ovládací prvky, potom digitálně řízené předkřídlo a ve finálé řídící klapky vstupu vzduchu do motorů - chlape vy jste řízlej šeherezádou.
F 22 byla zastavena, protože těch necelejch 200 kusů bohatě stačí, nikdo nic podobného ve službě nemá a dlouho mít nebude. Je to jako s abramsem, 25 let už žádný nevyrobili a pořád je to jeden z nejlepších tanků, maj jich dost a prostě je proženou fabrikou a průběžně zmodernizují při každé opravě poškození z boje či servisu a můžou se věnovat novejm robotickejm "tankům" budoucnosti. to platí i v letectví - třeba technologii predator B nemá taky nikdo
nevím jakých víc senzorů, právě v tom (it) rusi zaostávaj nejvíc, jedině že berete jako plus to co udělá na raptoru jedno čidlo zvládne 6 ruskejch taky, pak jo
F35 stojí necelých 100 milionů těch 235 odpovídá f 22 holt jste to nějak popletl
že je rusko ve vojenské technice na úrovni +- us je nesmysl, ve výzkumu dvojnásobný i když je to ruský přání
Vývoz nerostných surovin tvoří 80% ruského exportu...u takového Gabonu je to 70%.
pěkný stroj ... je vidět že rusové jsou furt špička. Amicí asi mají pěkné vrásky na tváři, docházej jim prachy a okolní svět jim co nevidět technologicky uteče. Prostě proti zbytku světa nemají šanci.
A proto mají v USA takových letadel 180 a Rusové jen 4 prototypy a z toho jen 2 které létají. Vymyslet, vyrobit a zavést do výzbroje je otázka 15 - 20 let. To není jak okopírovat digitálky.
1)T-50 není žádná kopie, ale asi nejpokročilejší aerodynamická koncepce letadla 5 generace, plovoucí ovládací prvky např. ještě nikdo ani nepoužil, navíc na rozdíl od F-22, má T-50 motory ve tvaru obráceného V, což jí umožňuje nouzový let i s 1 motorem. Navíc, zadek je úplně jiný a má dvě vnitřní pumovnice za sebou. Toto řešení taky ještě nebylo použito na této kategorii letadel.
2)Co se týče toho, že vzlétla 20 let po F-22..to je úplná pravda..ale to, že je něco 5. generace, neznamená, že prostě nemůže být T-50 o těch dvacet let pokročilejší než F-22..T-50 je ve všech parametrech stejná nebo lepší než F-22, zatím...
Motory: Už se stávajícími motory má T-50.1 a .2 stejný pomer tah/váha jako F-22... Nový motor izd. 127 má projektovaný tah 170-180 KN, F-22 má tah 2x 156KN!
Navíc, T-50 je o něco lehčí než F22. Podle ruských kontruktérů má mít
izd. 127 i 2x menší tepelnou stopu, ale to může být jen reklamní tah.
óó vy jste opravdu studna moudrosti máte ponětí co jsou plovoucí směrovky a výškovky a jak dlouho se již běžně užívají??, každá dvoumotorová stíhačka lítá i s jedním motorem (us námořní v podstatě v normálním režimu) a ruský motoráři - no to je kapitola sama pro sebe, rozežraný škopky a letadlo je v podstatě nádrž ... opravdu se vám povedlo sem umístit pěkný blábol
Su 27 (35) to je nejhezci stihacka na svete, elegance sama Maji byt v Mosnove na dnech NATO.
Už to tu písali desiatky ludí, že tieto stroje nejsú neviditelné, ani v úvodzovkách, ani v nijakom inom zmysle. Tento názov je zavádzajúci a neviem, čo si mám o inteligencii autora myslket....
Tak si radši nic nemysli, resp. nemysli vůbec ...