- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Změnit design uspořádání sedaček v letadle , jako ve vetřelci .
Sedačky naskládat do velkého kontejneru. V hale do něj nastoupí cestující a potom se celý nasune do letadla.
Osobně jsem ještě nikdy neletěl, ale rozhodě tohle zní zajímavě. :-)
Jen se obavam, ze astofyzik ve svem pokusu nepocital s tim, ze mu "karty" muzou zamichat vsichni s priority track (pdnostni odbaveni, nastup atd) - ti se zlatymi kartami a invalidi, deti cestujici samy atd. Ale hlavne nepocial s tim, ze zdrzuji hlavne sami cestujici - co najdou misto, soupnou prirucni zavazadlo nahoru, pak kabat a sednou si a v tu ranu si vzpomenou ze zapomneli v kapse bryle nebo nevypnuty mobil nebo ... A jdou pro to. Pak se uvelebi a dojde jim, ze si zapomneli vyndat knizku nebo noviny. Zkratka ten cas co svou prd€li blokuji ulicku byva u nekterych veeeelmi dlouhy. PS Vsimli jste si, ze v letadle sedi vzdycky jako prvni ti co maji mistenku do ulicky?
Ano, prioritní odbavení jde jako první, to je jasné, s tím přece systém počítá (viz článek). A systém má právě za úkol minimalizovat tato zdržení - takže i když ke zdržení dojde, má to díky rozprostření menší dopad. No a co se týče té místenky v uličce, to je přece právě ten problém, který nová metoda řeší.
Co se týče technické realizace, stačil by na to "lístečkový systém", podobně jak je to na poště nebo na úřadech. Cestující by strčil letenku do strojku a vyfasoval lísteček. Aspoň by aerolinky včas věděly, kdo zabloudil na letišti.
protoze mam strach z odbavovny. Radsi chodim pesky i kdyz mam silnou fobii z nakupu pohodlnych bot.
na cygány neplatí žádná metoda
Párkrát jsem viděl pokusy o organizovaný nástup do letadla, někdo tam mával cedulí s číslama řad, které mají nastupovat, ale pochopitelně disciplinovanost lidí byla daleko za teorií, takže z toho byla po první minutě klasická dlouhá fronta. To měl ten astrofyzik spíš vymyslet nějakou mechanickou třídičku cestujících, vlezlo by se do turniketu, jako když jde prase na porážku a tam by se to podle čísla sedačky otevřelo buď směrem do letadla, nebo zpět na konec fronty, nebo do nějakého krátkodobě vyčkávacího chlívku
Co mám zkušenost z USA, tak tam velká letadla ládují po sekcích. Možná to nesplňuje všechny teoretické poznatky uveřejněné v článku, ale jakous takous podobu to má.
to nedelaji jen v Americe. Je to napr. bezna praxe u mezinarodnich letu Air New Zealand a australskeho Qantasu.