Diskuze

Konspirace k 11. září rozdělily společnost. Přehled teorií o pádu WTC

Teroristický čin al-Káidy, nebo promyšlená operace USA pod falešnou vlajkou? Zborcení nosníků, nebo řízená demolice? Hrdinové, nebo spiklenci? Americká i světová veřejnost je i jedenáct let po pádu WTC ve víru různých konspiračních teorií. Přinášíme jejich opakovaný přehled.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

John Pitralon

14. 9. 2012 14:23
Válka, kterou nevidíte - česká verze

"The War You Don't See" - další z řady mistrovských dokumentů novináře a režiséra Johna Pilgera volně navazuje na jeho předchozí snímek "The War on Democracy". Pilger zde zpovídá představitele nejmocnějších médií, armády či nezávislé novináře včetně například Juliana Assange (WikiLeaks).

-

Závěr? Sdělovací prostředky kryjí a mnohdy i podporují ty nejhrůznější zločiny v historii lidstva.

Válka, kterou nevidíte (česká verze):

http://www.youtube.com/watch?v=u6tNXk9aB6k

3 0
možnosti

ivik675

14. 9. 2012 14:18
LONDÝN 7/7

Často se zapomíná na události v Londýně, které také připomínají 11. září, jen v menším. Například:

-Rok před útokem se nacvičoval teroristický útok, kdy ve dvou stanicích metra a v jednom autobuse vybuche bomba. A světe div se, přesně tak se to i stalo. Navíc ten den opět náhodou probíhalo protiteroristické cvičení, takže všichni záchranáři už byli příhodně na místě.

-V jedněch místních novinách byl uveřejněn rozhovor s jedním zraněným v nemocnici, který byl ve vagónu metra poblíž místa výbuchu. Uvedl, že podlaha kolem otvoru po výbuch byla ohnuta směrem nahoru, čili nálož musela být zespodu vagónu (a ne v baťůžku, takže jí tam nemohl umístit nikdo z těch tří kluků). Článek byl následně stažen a byl dosažitelný jen v internetovém archívu.

-Podle informací v médiích byli tři zločinci na útěku zastřeleni toho dne v londýnských docích. Je možné, nelze to ale doložit, že šlo o ony údajné teroristy, kteří zjistili, že na ně tajné služby nastražily past a chtěli vzít roha.

2 0
možnosti

ivik678

15. 9. 2012 11:13
Re: LONDÝN 7/7

Pardon, oprava (už je to pár let):

Byly to tři stanice metra a jeden autobus, jak při cvičení v roce 2004, tak v reálu 7/7/2005. O to větší náhoda. O protiteroristickém cvičení v roce 2004 vysílala BBC tv pořad.

Na všech čtyřech místech "náhodou" zrovna nefungovaly bezpečnostní kamery.

V TV ten den proběhla informace, dokonce i u nás, že v Docích byly protiteroristickou jednotkou zastřeleni tři teroristé (ti z metra) na útěku. Jak mohli sebevražední atentátníci s výbušninami v batohu být po proběhnuvších sebevražedných atentátech zastřeleni na úplně jiném místě? Tato zpráva už se však poté nikdy neobjevila.

Podle oficiální zprávy měli tři údajní teroristé nastoupit do vlaku metra v 7.40. Je však také oficiálně potvrzeno, že tento vlak vůbec nejel (byl zrušen), dokonce ani ten následující. Tato shoda okolností zřejmě vedla k tomu, že tři kluci nedojeli tam, kam měli včas, a bomby mezitím vybouchly i bez nich. Když zjistili, že nejde o cvičení, ale skutečnou akci, dali se na útěk.

0 0
možnosti

ivik674

14. 9. 2012 13:42
Rukopis tajných služeb

1. V dubnu 2000 přijde Muhamad Atta na ministerstvo zemědělství se žádostí o půjčku na práškovací letadlo. Přitom se intenzivně vyptává na Pentagon, Bílý dům a bezpečnostní opatření ve WTC (na ministerstvu zemědělství!). Zdůrazňuje také své jméno a vazby na Al-Kaidu a Usámu Bin Ládina (!!!) Ani ten nejhloupější terorista na světě by se takhle nechoval. Úřednice si ho však na základě toho zapamatovala a po útocích kontaktovala média. (viz Wikipedia, heslo Muhamad Atta)

2. Na letišti pracovníci FBI našli auto zanechané údajnými únosci letadel, ve kterém se (samozřejmě!) našel a) korán a b) letecký manuál. Manuál už asi měli tak dobře naštudovaný, že ho dál nepotřebovali. A v FBI měli hned jasno.

3. Ačkoli se z letadel narazivších do věží nezachovalo takřka nic, rozhodně ne těla pasažérů, pas Muhamada Atty se našel nepoškozený na chodníku a hned tam byl také nalezen.

A našly by se další perly.

2 0
možnosti

faceONmars

14. 9. 2012 10:00
citace od aarona russa

„Proč si myslíte, že došlo k 9/11 a od té doby se nic nestalo? Myslíte si, že naše bezpečnost je o tolik lepší, že ti co spáchali 9/11, nemohou zmáknout další letadlo? Ale jděte, to je absurdní. 9/11 bylo provedeno lidmi v naší vlasní vládě a bankovním systému, aby udrželi strach Američanů a aby se tito podřídili čemukoliv, co chce vláda udělat.“

0 0
možnosti

Stoura

14. 9. 2012 11:21
Re: citace od aarona russa

Jak to že se nic nestalo?

A co ten terorista s hořícíma spodkama?

Co útoky ve Španělsku? Brevik? Několik vystřílených škol?

Jinak s letadlem to asi skutečně budou mít těžší. Za prvé bezpečnostní opatření dost ztíží výcvik i nástup větší skupiny a za druhé cestující se nebudou bát zlikvidovat únosce i za cenu vlastního života. Protože při sebevražedném letu by je tak jako tak čekala smrt.

1 0
možnosti

Leinad

13. 9. 2012 15:23
Série nepravděpodobných jevů

Celkem pochybuji o tom, že letadlo letící mimo trasu nikomu nechybí a nikdo na něj nereaguje, ani nad obydlenou oblastí. Trošku divné je, že po pádu jedné věže nebyla druhá věž evakuovaná.

Nezná se mi, že by žádná tajná služba nevěděla o útoku takového rozsahu předem, zvlášť když letadlo startovalo z území USA a únosce byl podle z jedné teorií taky delší dobu v USA.

Otázkou je, jak až vysoko byl nějaký insider - všichni na úrovni podplaceného řídícího letového provozu, který si nevšimne letadla mimo, nebo někdo někde výš.

0 0
možnosti

Guestt

13. 9. 2012 15:49
Re: Série nepravděpodobných jevů

Doufam ze tenhle komentar je jenom nepovedeny vtip. :)

1 0
možnosti

Antonin, topič

13. 9. 2012 14:21
Je to jasné.

Kdo nevěří 9/11 Commission reportu, to je prostě tmářský morous a hotovo.

Je přeci zhola nemožné, aby za tím stály, či tomu přihlížely, nějaké struktury z USA - to by se přece jasně prozradilo, protože by to vyžadovalo strašně moc času, prostředků a lidí, kteří by se určitě prokecli někde v hospodě.

Z toho jasně vyplývá, že třicet téček má celý USA na háku, když maj slušnou motivaci a nůž na koberce! Je to potvrzeno, z vypadených pasů i z listin, nalezených ve vypůjčených automobilech, sebevražednými atentátníky pečlivě vrácených do půjčoven.;-)

3 0
možnosti

avatar30

13. 9. 2012 14:24
Re: Je to jasné.

Ne, jde jen o to, ze konspiracni teorie jsou mnohem vic pritazene za vlasy nez teorie oficialni. To je ta cela sranda ;)

1 0
možnosti

Pravdavítězí

13. 9. 2012 9:50
Konspirace - Země,zpětné inženýrství Mars.

Telepatie a astrální putování, využívá mnoho armád světa a nikdo vám o tom říkat nebude. Je to pečlivě střežené tajemství. Dnes je tato schopnost přivedena na velice vysokou úroveň. Pokud vás to zajímá, doporučuji přečíst si knihu od majora Davida Morehouse s názvem „Psychická válka". Je dostupná i v češtině a je to jeho životní příběh z doby, kdy působil u této jednotky. Není jediný kdo po odchodu z armády, dál využívá své schopnosti. David dnes vyučuje další lidi. Můžete se podívat na jeho stránky a získat další informace. Je to zde: http://davidmorehouse.com/ Pokud se to budete chtít učit, najdete i u nás hodně literatury a i vynikajících učitelů. Je to moc zajímavá věc a možná se budete divit, co máte každý z vás v sobě za schopnosti.

0 0
možnosti

John Pitralon

13. 9. 2012 10:10
Re: Konspirace - Země,zpětné inženýrství Mars.

:-)

0 0
možnosti

John Pitralon

13. 9. 2012 9:11
Ano, oficiální konspirační teorie rozdělila společnost...

Asi tak - teroristické skupině Al-Kaidy se podařilo na území USA vycvičit sebevražedné piloty, kteří dvěma údery zničili Dvojčata a v Pentagonu prorazili skrz 3 prstence až do prostoru Defense Intelligence Agency, kde zanechali obrovskou symetrickou díru. Jako malý bonus zaznamenala Al-Kaida ještě totálně zlikvidovanou strategickou budovu WTC 7 (v 17:20).

-

Už jen tím máme sérii nepravděpodobných událostí, která je někde na úrovni špatné bondovky (třeba z pohledu náročnosti navigace, pilotáže a nutnosti se vypořádat se standardními postupy při odchylce z plánované trasy). Někde jsme až na úrovni crazy-komedie (průraz C-ringu Pentagonu). A při detailním pohledu na záležitosti jako je roztavená ocel, nanotermit, dynamika a kompletnost kolapsů, rozesílání antraxu (viz Dr. Bruce Ivins), zahájení "války proti terorismu" a kamuflování vyšetřování, tak se dá lehce dojít k závěru, že oficiální verze je tak trochu lež a akce byla provedena zevnitř podle vzoru operace Northwoods.

0 0
možnosti

John Pitralon

13. 9. 2012 9:15
.... dokončení

Problém je jen v tom, že média stále opakují vládní verzi a tím připomínáním ji upevňují. Tak asi proto je společnost rozdělena v názoru, co si o tom myslet.

Dokumentace průrazu v C-Ringu Pentagonu:

http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/punchout.html

http://www.youtube.com/watch?v=xVcPe6lVJsM

http://www.youtube.com/watch?v=L3RaJHltYUY

0 0
možnosti

Pravdavítězí

13. 9. 2012 8:53
Je možné že by mohla poselství kruhů v obilí souviset....

...s konspirací k 11.září,která rozdělila společnost?Věřte, že tam venku je dobro.To je zásadní informace,kterou nám předala vaše budoucnost v minulosti na polích v Anglii.Aby jste nezničili svou civilizaci,tak jako právě my.

0 0
možnosti

Pravdavítězí

13. 9. 2012 9:09
Re: Je možné že by mohla poselství kruhů v obilí souviset....

....Veškeré neznámé jevy zde nejsou proto, abychom je popírali. Jsou zde, abychom nalezli smysluplnou odpověď. Není podstatné jakými způsoby obrazce na Zemi vznikají a kdo je vytváří – důležité je pochopit účel jejich vzniku a poselství, jež nám přinášejí. :-)http://gspot.bloger.cz/co-nechapam/symboly:-) Parapsychologie.S pozdravem všem zastáncům konspirační teorie posíláme sbohem.

0 0
možnosti

faceONmars

13. 9. 2012 8:40
Je toho tolik...

Mě prostě udivuje, že lidi věřej radši pár vládním činitelům, než odborníkům s praxí... Proč se X stovek pilotů (nejen v USA) podelsalo pod petici "pilotsforthetruth9/11" nebo tak nějak...  to samé "firefightersforthetruth9/11" a "architectsandengineersforthetruth9/11"... Zrovna tak nikomu nepřijde ani trochu divný proč se v new yorku nenašli černé skříňky, ale zato se našel na chodníku pas jednoho z teroristů... Hodně lidí ani neví o tom, že ve WTC dole v přízemí něco bouchlo několik vteřin před nárazem prvního letadla a že to vysklilo všechna okna... Zrovna tak se moc nemluví o roztaveném železe v troskách... Je toho tolik... Nemluvě o tom, že tajná služba bude mít pravděpodobně dost nekonvenční prostředky, jak celou akci provést, aby to vypadalo na teroristy... Prostě nikdo tad nemá absolutní právo nazývat "konspirátory" cvoky... A výpověď Aarona Russa, jak tady poukazoval příspěvek přede mnou, je toho prostě tolik, že zastávat oficiální teorii mi přijde hloupé...

1 0
možnosti

John Pitralon

13. 9. 2012 9:34
Re: Je toho tolik...

Přesně, předtím než začne mainstream očerňovat, měl by se seznámit s názory odborníků, kteří se vyslovili proti oficiální verzi.

Pilots for 9/11 truth: http://www.pilotsfor911truth.org

http://www.youtube.com/watch?v=1iToxQVq-Lg

http://www.patriotsquestion911.com

0 0
možnosti