- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pouziti takoveho mnozstvi kompozitu (pres 50% iirc) na draku neceho co se ma chovat jako faradayova klec... no nevim nevim jak to bude nebo nebude premavat? dalsi zasadni nevyhodou nekovu a jejich derivatu je ze nevykazuji tzv. fatigue cracks ktere u kovovych muzeme odhalit, sledovat jejich postup a v pripade potreby komponentu vymenit nebo stroj vyradit z provozu... u kompozitu dochazi "pouze" k deformaci vlaken ktera se da jen velmi spatne pozorovat, kterou nelze nijak merit (jelikoz u techto materialu neexistuje pevna mez mezi plastickou a elastickou deformaci) a tudiz pozname problem az kdyz dojde k disintegraci - coz u nosniku kridla je docela problem.
ale pozitivem nam bud uspora paliva tudiz mene CO2 a taky vice vlhkosti v klimatizaci, protoze jak znamo nekovy nereznou (jen hnijou)
jo a jeste bych rad vedel jak soudruzi z USofA vyresili problem ze ikdyz na palube vznikne jen mensi pohar ktery automatika dokaze uhasit sama taxe stejne vsichni otravej nez pilot stihne sestoupat protoze kompozity pri horeni vylucuji jedovate plyny
Zítra si jiný stát splní svůj sen, tedy pokud se vše zadaří dle plánu. Čína vypustí na oběžnou dráhu první 10-tunový modul své orbitální stanice.
Z ampliónu v letadle se ozývá medový hlas letušky:
"Vážení cestující, vítáme vás v nejnovějším, největším a nejrychlejším letadle. Právě letíme nad Tichým oceánem ve výšce 60 000 stop.
V prvním patře letadla můžete navštívit restauraci, ve druhém bazén, ve třetím saunu... Vše je z hlediska zabezpečení na 3x jištěno, takže v žádném případě nemůže dojít k jakékoli poruše chrch uše chrch uše chrch uše chrch uše chrch uše chrch uše..."
odbornikum z EU jsme v USA konecne mohli dodat prvni 787 ze 4 letym spozdeni.Hlavne Italove dodali pekne casti letadla ktere byli 25m/m mimo tolerance.Proste globalizace v tomto pripade nepracuje.
A to to neumíte dopasovat kladivem? Styďte se, takoví odborníci.
že byl první kus předán zákazníkovi. takže bych dnes o tom čekal článek. A ne tento naprosto obecný a "o ničem".
Je třeba hledat jinde v serioznějších zdrojích. FLIGHT má jako vždy perfektní informace: http://www.flightglobal.com/Features/787-handover/.