Diskuze

Redaktoři Technetu: Čtete nás rádi? Hlasujte pro iDNES.cz

Hlasování v anketě Křišťálová lupa se blíží do finále. Čtete články na iDNES.cz rádi? Těšíte se na nové recenze a reportáže Technetu? Hlasujte pro iDNES.cz, i váš hlas může rozhodnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

acetylator

25. 10. 2011 14:09
Jestli vas nekdo cte rad? Delate si legraci?

Jestli vas cteme radi? No nevim. Ja rozhodne ne. Aniz bych chtel urazet, ale takhle nudny, nezajimavy a naprosto amatersky server (ostatne jako vsechno co je pod iDnes) by se hledal tezko. Hlavne kdyz to srovnate s jinymi (nemyslim ceskymi) weby. Zabrednu sem jen kdyz se opravdu nudim a uz nemam co cist a nic uz mne nenapada. Nebo kdyz se chci podivat, co za paskvily tady zase vysly abych se trochu zasmal (to plati opet pro cele iDnes). Nejaka Lupa mne (a myslim ze v dnesni dobe jiz nikoho) nezajima, prijde mne to jak hodnoceni bank, ktere si rozdavaji kazdy rok sami a pak to pisou na billboardech. Rekneme si uprimne, je to naprosto bezvyznamna vec. Asi takto.

0 0
možnosti
FK

filipak

21. 10. 2011 17:34
k cemu je vlastne ta kristalova lupa???

po zjisteni o co se jedna a ze ma urcita a jasna pravidla..napr. porno nesmi stranka nabizet, ale odkaz na porno stranky uz je ok  [vyrazeni ulozto,nevyrazeni seznam.cz] si myslim ze jde jen o to jak nekdo vydela penize na zisku z reklam...tudiz je tato anketa bez zastoupeni vsech zcela zbytecna...jde preci o popularitu vseobecnou ne? a nebo se snad oranizatori boji postavit za pripadnou vyhru porno stranek...jak se podobny pripad stal jiz v ankete nejlepsi houba,kde vyhrala lysohlavka ale redakci byla neuznana...ze by server idnes se stydel za sve ctenare??? TRAPNE

0 0
možnosti
PKT

Pavel Kasík - Technet.cz

24. 10. 2011 17:05
Re: k cemu je vlastne ta kristalova lupa???

Nevím, proč sem mícháte houbovou anketu, ale pokud myslíte tu na hobby.idnes.cz, tak tam lysohlávka vyhrála, nevidím nic o tom, že by byla "neuznána". A jinak je v pravidlech téměř každé podobné soutěže, že pořadatel může vyřadit bez udání důvodu, pochopte, že u soutěže není nějaký "správný" nebo "právě vymahatelný" nárok, je to prostě soutěž, legrace. Pokud pořadatel někoho vyřadí neoprávněně, poškozuje jen sám sebe.

0 0
možnosti
H

Highdriver

21. 10. 2011 9:40
Hlasovat pro idnes? Moje odpověď v odkazu níže:

http://www.youtube.com/watch?v=1MLry6Cn_D4 :)

0 0
možnosti
NX

net.Xtreme X

20. 10. 2011 8:04
Technet je ok

Asi nejlepší část idnesu, občas nějaký článek ujede, Čermáka jsem dlouho neviděl a redaktoři se občas ani nebojí pustit do diskuze či přiznat chybu a něco v článku opravit...bohužel zbytek iDNES s cenzurou, často nesmyslnou, chybami v článcích, manipulacemi, nesmyslnými titulky si lupu nezaslouží.

0 0
možnosti
D

doktor_chocholousek

20. 10. 2011 10:54
Re: Technet je ok

iDNES, s vyjímkou technetu, uplatňuje demokracii ala Severní Kora. Nebo-li co se nelíbí nebo nehodí, to se smaže.

2 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIX

20. 10. 2011 7:12
čtu Technet,

... ale nedal jsem hlas idnesu do Křišťálové lupy - mám SILNOU AVERZI vůči pánům/paním Kmentovi, Kroupovi, Eichlerovi, Bangovi, Bangové, Boehmové, Dvořákovi, Kovačevičovi, .... a jejich stylu psaní, obsahu jejich psaní nebo způsobu/typu práce..

Takže sorry, u mne vyhrál iHNed.cz.

2 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIX

20. 10. 2011 7:14
Re: čtu Technet,

Kdybyste byli samostatní, pod vlastní hlavičkou, hlas byste dostali. Idnes je bulvární škvár a ne seriosní, příp. nejdůvěryhodnější zpravodajský server na českém internetu.

1 0
možnosti
IH

Labaro

20. 10. 2011 7:08
Hodnotím kladně, že v redakci už není Červák

Jeho články, myslím, hodně snižovaly "celkový dojem" rubriky. Jako vyloženě chybný krok redakce hodnotím, že k jeho článkům byla zrušena diskuze. Čtu rubriku celkem pravidelně a i když se nějaký článek třeba nepovede, bývá o to zajímavější právě diskuze.

0 0
možnosti
D

doktor_chocholousek

20. 10. 2011 5:57
Těžko lze podpořit

server, jež porušuje základní lidské právo: Právo na svobodu projevu. To se týká samozřejmě jiných rubrik než technetu, tam ale pro jistotu není diskuze.

1 0
možnosti
NSTS2

Nahlas se ti směju 2

20. 10. 2011 8:59
Re: Těžko lze podpořit

Nic takového se neděje. Je to soukromý server, jehož vlastník určil pravidla pro jeho fingování. Pokud tobě nevyhovují, nic ti nebrání projevovat své svobodné názory třeba na svém webu...

0 0
možnosti
JM

Jerry7650

20. 10. 2011 0:47
Může mi někdo vysvětlit

smysl té Kříštálové lupy?? Začínám už k tomu mít uplně strašnou averzi, protože to co předvádí nejen iDnes, ale i spousta dalších serverů je strašná masáž... hlasujte, hlasujte, HLASUJTE... Pod každým článek atd....

1 0
možnosti
JV

Jana Turlich

19. 10. 2011 22:06
Dobrá práce

Dobrý den, na iDnes chodim hlavně kvuli technetu. Bohužel, stejně jako většina tady musím říct dvě věci.

1) jste součástí iDnes které se změnilo v bulvár. Zrovna dnešní den to iDnes opět dokazuje, neboť na titulní straně iDnes je jakýsi pan Václac co maže po lidech psí výkaly. A tohle je titulek seriozního deníku?

2) Moc si cením toho že na rozdíl ostatních vašich kolegů, jste pod tímto článkem nechali otevřenou diskuzi.

Ať se daří, jen tak dál, jak sami vidíte je tady hodně čtenářů co vaší práci oceňují.

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

19. 10. 2011 22:18
Re: Dobrá práce

bod 1) - souhlas

bod 2) - souhlas

0 0
možnosti

SCkPFjqnU

19. 10. 2011 22:00
vas je tam pet?

me to prijde jako by ste tam byl jeden. Clanky sou tak na urovni zajmoveho blogu. Cili nic moc. Bud tristne zjednodusuji a nebo jsou dokonce fakticky spatne. Uroven je evidentne poplatna cilovce. Ale zase nadruhou stranu se to da cist. A znam spoustu jeste horsich. Na Kristalovou lupu rozhodne nenavrhnu, ale ne kvuli technetu. Kdyby byl technet sam o sobe na idnes nezavysli, patrne by byl jiny, a lepsi a pak by se o tom dalo uvazovat. Nenavrhnu zejmena kvuli technickemu zpracovani webu. A pak ze tvrzeni nejduveryhodnejsi je vylozene lzive a takovych veci by bylo vic.

0 0
možnosti
PKT

Pavel Kasík - Technet.cz

19. 10. 2011 23:05
Re: vas je tam pet?

Ono se to možná nezdá, ale opravdová redakční práce zdaleka není jen psaní článků. Nechtěl bych být v kůži toho vašeho jednoho člověka :-) Zjednodušení jsou někdy nutná, snažíme se, aby byla opodstatněná a transparentní. Na faktické chyby nás upozorněte, jistě víte, že když se nějaká chyba dostane do vydaného článku (což se stává maximálně třikrát za deset, ehm, hodin), tak reagujeme co nejrychleji a chybu opravíme.

0 0
možnosti