Diskuze

Boeing Dreamliner poprvé okusili cestující. Měli 7 důvodů cítit se výjimečně

Boeing 787 Dreamliner ve středu poprvé svezl cestující na komerčním letu z Tokia do Hongkongu. Letadlo v barvách japonských aerolinek ANA s 264 pasažéry na palubě trasu absolvovalo za čtyři hodiny a osm minut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Supersocka

31. 10. 2011 7:23
"Levné"...

4 miliardy ? Kdy se to proboha může zaplatit ?

Při průměrné ceně letenky 10 tisíc, 200 lety ročně s 200 lidmi na palubě celých 10 let.  Ale to jsou jen tržby, byli-li by náklady přepravce na mzdy a provoz 50%, pak už je to 20 let.

0 0
možnosti
PF

drs

13. 11. 2011 21:43
Re:

Cenu letu neplati ani tak tech 200 lidi v ekonomicke tride za 18-30 tisic (10 to tak mozna na kratke vzdalenosti), ale plati to ti v business a v prvni tride za nakych 80-200 tisic na hlavu.

0 0
možnosti
K

KdysiBedlam

27. 10. 2011 18:10
jj

Ten Japonec rikal, ze 787 je o mnohem mene hlucnejsi nez A380. Taky se chcu timto letadlem proletet. Myslite, ze to CSA koupi?;-D

0 0
možnosti
KN

krystofc

27. 10. 2011 22:45
Re: jj

čsa ne, ale travel má objednaný jeden nebo dva kusy :)

0 0
možnosti
LP

lomax_ul

27. 10. 2011 11:38
Více místa?? - vtipné

Jsem si na seatguru našel že v 787 mají ANA seat pitch 31", seat width 16.5" tak to mi jako více místa nepřijde, spíš jak králíkárna, déle jak hodinu bych v tom sedět nevydržel :( Pro srovnání: ČSA: 32"/18" (což mi přijde jako příjemný standard), luxusní je sezení třebas v Korean B772 34"/18" tam si si můžu i nohy rovně natáhnout...

0 0
možnosti
PC

cerveny

27. 10. 2011 15:41
Re: Více místa?? - vtipné

no ale taky tam vidim 62-63 + 21 pro biz. class, vzhledem k tomu ze si myslim ze tohle letadlo stejne budem nejdriv potkavat na linkach typu franfurt tokio tak mi to prijde podstatnejsi, 88 z klasickyho velkyho letadla to sice neni ale myslim si ze to bude v klidu (a pri moji postave do 180cm to uz stejne nehraje roli)

0 0
možnosti
M

mpes4

26. 10. 2011 22:41
tak nevím...

pro fandy je to asi super, ale pro nás, co lítáme často, je to jenom další "autobus", do kterého musím sednout, aby mě donesl na příslušné místo...

1 0
možnosti
KN

krystofc

27. 10. 2011 22:46
Re: tak nevím...

ach, ty "cesťáci" ;-)

0 0
možnosti
K

katrok

26. 10. 2011 22:19
...

Já jsem nezlomný obdivovatel Jaků, takže tato americká novinka se mnou nic nedělá.

0 0
možnosti
TN

Atomas

27. 10. 2011 8:47
Re: ...

;-DR^

0 0
možnosti
P

pissflapslover

26. 10. 2011 22:06
Hlavne vic mista

nedavno jsem letel do Ameriky v sandvici mezi Indem a Arabem a myslem jsem si ze me vomejou;-)

0 0
možnosti
JF

soc01

26. 10. 2011 22:43
Re: Hlavne vic mista

No nevím. U 787 jsou sendviče v konstrukci taky ve velké míře zahrnuty :)

0 0
možnosti
JP

peepa_47

26. 10. 2011 21:26
nechápu ten tlak

Píšete, že tam bude nižší tlak, takže bude cestujícím připadat jako by byli v 1800 metrech, kde je tlak vyšší než ve 2400 jako u běžného letu

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

26. 10. 2011 22:06
Re: nechápu ten tlak

řeší se níže

0 0
možnosti
MT

Aesculap

26. 10. 2011 21:09
Vylehčená konstrukce?

"Má až o pětinu nižší spotřebu paliva než letadla této kategorie, a to díky vylehčené konstrukci."

Vylehčená konstrukce? Co to jako je? To je nějaký inženýrský terminus technicus? Proč ne prostě odlehčená konstrukce?

0 0
možnosti
D

div

26. 10. 2011 20:05
7 důvodů proč...

Možná měl některý z cestujících 4 důvody, jiný 1 důvod, další 18 atd...  nadpisy typu "5 důvodů pro(č)..." jsou vesměs slaboduché, v některých případech doceela nesmyslné - a o to častěji používané.

0 0
možnosti
RM

Depresivní Robot Marvin

26. 10. 2011 19:45
Kompozity jsou plasty?

Co mají společného kompozitní materiály a plasty. Pokud tomu rozumím, tak kompozitními materiály se nejčastěji označují kompozity hliníku - potomci duralu.

0 0
možnosti
R

Raynor

26. 10. 2011 19:56
Re: Kompozity jsou plasty?

kompozitní materíál rozhodně není hliník! kompozit je obecně vzato materiál ze dvou, nebo více substancí s

rozdílnými vlastnostmi, které dohromady dávají výslednému výrobku nové

vlastnosti, které nemá sama o sobě žádná z jeho součástí. v letectví jsou nejpoužívanější adamitová a uhlíková vlákna....

0 0
možnosti