Diskuze

Letecké katastrofy: Spadli u letiště, ale na záchranu čekali hodiny

Většina leteckých nehod se děje během vzletu a přistání, případně těsně po nich, tedy poblíž letišť. Proto je většinou dost svědků, kteří mohou poslat záchranáře na přesné místo nehody. O životě nebo smrti případných přeživších rozhodují minuty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pteryx

5. 12. 2011 10:16
zdvojnásobení rychlosti klesání

Asi bych jako programátor viděl hlavní chybu v tomto. Počítač má držet řízený proces podle referenční hodnoty, měl by řídit sestup takovým způsobem, aby pokud možno ležel na piloty nastavené "úsečce".

Víte, problém s programováním je v tom, že alespoň šéf programátorů kteří dělají palubní řídicí systém pro letadlo by pokud možno měl umět to letadlo řídit, ba co více, měl by to být zkušený pilot. Jinak nevíte CO naprogramovat a mohou vznikat takovéhle nesmysly.

0 0
možnosti
JW

ripe219

7. 12. 2011 22:39
Re: zdvojnásobení rychlosti klesání

žádný řídící systém nedělá jen banda programátorů ale prochází i mnoha kontrolami a zdlouhavým testováním před nasazením. tohle je chyba systému nasazení takové funkce - programátor programuje úlohu, další teamy se starají o zadání úkolu a další pak o testování samotných funcí a případných kolizí, další pak samotnou funkčností celého systému a hodnot....    programátoři jistě udělali svou práci dobře, někdo zcela jinde ale nedomyslel důsledky nesprávného použití........

0 0
možnosti
R

rydlas

3. 12. 2011 23:57
:-)

Už je to tu zase samej leteckej odborník, koukám... :-)

0 0
možnosti
J

ježo

4. 12. 2011 13:59
Re: :-)

Překvapující u článku o letadlech.

0 0
možnosti
OU

3. 12. 2011 19:19
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MM

mrazik007

3. 12. 2011 19:46
Re: J8 jen nepochopím to hledání...

Havárie se stala v roce 1992, proto nesrovnavejte se situaci dnes v roce 2011.

0 0
možnosti
JJ

janejo

3. 12. 2011 13:33
Nenažranost letecké společnosti na úkor bezpečnosti

"Příčina byla v úzkostlivé snaze společnosti létat načas: "Většina letadel létá ve výšce pod 3 000 metrů rychlostí pod 450 kilometrů za hodinu. Ale my jsme udržovali 650 až do přiblížení na finále. Při takové rychlosti systém vysílal falešné poplachy." Falešné poplachy samozřejmě piloty obtěžují a společnost se proto rozhodla systém do letadel vůbec neinstalovat."

0 0
možnosti
J

ježo

3. 12. 2011 15:31
Re: Nenažranost letecké společnosti na úkor bezpečnosti

Jak se píše, rok1992.Nejsem si jistej ale mám pocit,že letadla v mezinárodním provozu ho musí mít povině.Druhá věc je spolehlivost počítačů.Aibus je tím proslulý.Dokonce jsem slyšel historku jak piloti Boeingu říkali pilotům airbusu,atˇs tím playstesnem uhnou.

0 0
možnosti