Diskuze

OBRAZEM: Nový pantograf mučili mrazem krutějším než zima

Ve speciálním tunelu proběhly zkoušky odolnosti nového českého vlaku RegioPanter vůči rozmarům počasí. Podívejte se na záběry ze zkoušek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ondys12

9. 2. 2012 9:26
A co vlhkost?

Simulace sedícího řidiče vytápěnou dečkou, dobrá, ale co vlhkost v jeho dechu. Nevím jak vy, ale já mám celkem zkušenost i s autem, že dech řidiče do nějaké doby celkem nepříjemně namrzá na předním skle.

A co ostatní cestující, nedýchají, nepotí se?

0 0
možnosti

pteryx

9. 2. 2012 14:10
Re: A co vlhkost?

Jestli je čelní sklo vyhřívané tak mlžení nehrozí, mlžení uvnitř vagónů není důvod řešit. Na vlhkost v interiéru není nutné jezdit do Vídně. Šlo jde o to, jestli se otevřou dveře, jestli jde vlak v takovém počasí "nastartovat" atp.

0 0
možnosti

Dr. Fe (4)

7. 2. 2012 23:05
Mráz krutější než zima ?

Děláte to naschvál nebo jste opravdu po lobotomii ?

0 0
možnosti

Obludni_K

7. 2. 2012 20:10
A pak se nebudou

stačit divit, až mašinka projede mírným sněžením a klekne, ovšem rychlostí řekněme 70 km/h. Protože ono strčit něco do mrazáku anebo vystavit námraze za pohybu, je něco dočista jiného.

0 0
možnosti

Hickss

7. 2. 2012 21:41
Re: A pak se nebudou

Pohyb byl simulován větrem, kterým se foukalo proti jednotce a to až do maximální rychlosti vozidla tzn 160 km/h. Takže nejdřív by bylo asi lepší si o tom něco zjistit a pak až kritizovat.

0 0
možnosti

Nesmazatelny 2.0

7. 2. 2012 14:18
Hmm

Zajímalo by mě, jak dlouho mučili redaktora ýDěs, než vyplodil takový nadpis.

3 0
možnosti

Občan svobodný

7. 2. 2012 13:58
Zajímavý článek

R^

0 0
možnosti

bojimbojim

7. 2. 2012 14:19
Re: Zajímavý článek

Tak to urcite,kdyby jeste v noci nedokreslili udaje.V nejdrive napsali ze - 15 a ted koukam,ze dopsali - 30.Mozna se jim to zdalo malo,tak rychle pritvrdili na -30 :-/.

0 0
možnosti

Charis Matic

7. 2. 2012 13:51
móóóc

hezkej článek pro toho, kterej se po ránu nedočkal cca 5 ranních spojů ČD. Spíš by kokotíci měli začít vymejšlet jak rozmrazit vyhýbky, naučit se spojovat dvě soupravy elefantů, tak aby vyjeli pouze třeba s desetiminutovým zpožděním, případně jak zabezpečit aby jim v -15 nepraskaly koleje..to si myslím, že by přivítala valná většina socek co jsou nuceni užívat nadstandartních služeb našeho skoro monopolního dodavatele kolejových služeb bléééé..aneb blicí šmoulík

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

7. 2. 2012 14:02
Re: móóóc

souhlasím, když jsem ještě jezdil do školy, tak sloníci teprv začínaly, ale čím větší zima tím větší zpoždění. Co si pamatuju, tak polovinu zimy jsem strávil v posteli naprosto nachcípanej a to jenom z věčnýho čekání na peronu :(

0 0
možnosti

Kostěj Nesmrtelný poprvé

7. 2. 2012 13:46
To jim je prd platný

když budou mít zamrzlý výhybky a popraskaný koleje ;-D

0 0
možnosti

109e

7. 2. 2012 13:49
Re: To jim je prd platný

Koukám, že NOVA zase pracovala "profesionálně".

2 0
možnosti

ztrewq

7. 2. 2012 13:28
klimatické komory

sme mali aj v čsr. a nie je to iba o teplotách do -60°C pre armádne vozidlá, ktoré mali fungovať (po mrazivej noci naštartovať), ale aj o funkčnosti pri teplotách nad +40°C a relatívnej vlhkosti xxx.

samozrejmosťou boli simulátory jazdy, kde sa "vec" natriasala ako na korbe vétriesky, simulovanie pádov, ...

0 0
možnosti

Kane v1.2

7. 2. 2012 13:25
fotky hezký, článek zajímavej

ale stejně mi to nedá. Proč některý vlaky zamrznou tak jako tak?

0 0
možnosti

tdvorak

7. 2. 2012 13:16
Pěkné fotky

Díky za článek, fotkama sem se proklikal a líbilo se mi to, přece jen, k takovým věcem se běžně nedostanu. R^

0 0
možnosti