- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Simulace sedícího řidiče vytápěnou dečkou, dobrá, ale co vlhkost v jeho dechu. Nevím jak vy, ale já mám celkem zkušenost i s autem, že dech řidiče do nějaké doby celkem nepříjemně namrzá na předním skle.
A co ostatní cestující, nedýchají, nepotí se?
Jestli je čelní sklo vyhřívané tak mlžení nehrozí, mlžení uvnitř vagónů není důvod řešit. Na vlhkost v interiéru není nutné jezdit do Vídně. Šlo jde o to, jestli se otevřou dveře, jestli jde vlak v takovém počasí "nastartovat" atp.
Děláte to naschvál nebo jste opravdu po lobotomii ?
stačit divit, až mašinka projede mírným sněžením a klekne, ovšem rychlostí řekněme 70 km/h. Protože ono strčit něco do mrazáku anebo vystavit námraze za pohybu, je něco dočista jiného.
Pohyb byl simulován větrem, kterým se foukalo proti jednotce a to až do maximální rychlosti vozidla tzn 160 km/h. Takže nejdřív by bylo asi lepší si o tom něco zjistit a pak až kritizovat.
Zajímalo by mě, jak dlouho mučili redaktora ýDěs, než vyplodil takový nadpis.
Tak to urcite,kdyby jeste v noci nedokreslili udaje.V nejdrive napsali ze - 15 a ted koukam,ze dopsali - 30.Mozna se jim to zdalo malo,tak rychle pritvrdili na -30 .
hezkej článek pro toho, kterej se po ránu nedočkal cca 5 ranních spojů ČD. Spíš by kokotíci měli začít vymejšlet jak rozmrazit vyhýbky, naučit se spojovat dvě soupravy elefantů, tak aby vyjeli pouze třeba s desetiminutovým zpožděním, případně jak zabezpečit aby jim v -15 nepraskaly koleje..to si myslím, že by přivítala valná většina socek co jsou nuceni užívat nadstandartních služeb našeho skoro monopolního dodavatele kolejových služeb bléééé..aneb blicí šmoulík
souhlasím, když jsem ještě jezdil do školy, tak sloníci teprv začínaly, ale čím větší zima tím větší zpoždění. Co si pamatuju, tak polovinu zimy jsem strávil v posteli naprosto nachcípanej a to jenom z věčnýho čekání na peronu :(
když budou mít zamrzlý výhybky a popraskaný koleje
Koukám, že NOVA zase pracovala "profesionálně".
sme mali aj v čsr. a nie je to iba o teplotách do -60°C pre armádne vozidlá, ktoré mali fungovať (po mrazivej noci naštartovať), ale aj o funkčnosti pri teplotách nad +40°C a relatívnej vlhkosti xxx.
samozrejmosťou boli simulátory jazdy, kde sa "vec" natriasala ako na korbe vétriesky, simulovanie pádov, ...
ale stejně mi to nedá. Proč některý vlaky zamrznou tak jako tak?
Díky za článek, fotkama sem se proklikal a líbilo se mi to, přece jen, k takovým věcem se běžně nedostanu.