- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
by to začít jezdit na dřevoplyn, tohohle si nikdo nevšímá
Dokud se to bude vyrábět ze vzácných prvků, je to jenom experiment. Aby baterie konkurovaly spalovacímu motoru je potřeba zvýšit dojezd 5x, zvýšit životnost 5x a snížit cenu 5x. To co předvedli tady je jenom navýšení kapacity tak 2,5x a jenom v laboratoři.
Baterie nekonkurují spalovacímu motoru, ale nádrži na naftu / benzin.
Kolik takových vynálezů asi hnije v US trezorech a zatím je u ledu?? Možná pozdě zjistíme, že se ropa dala použít na lepší věci, než ji pálit v kamnech....
a FVE, případně kombinaci, ale dneska vás zklamu http://enviasystems.com/announcement/. Když si to pořádně prohlídnete, tak zjistíte extrapolací, že po 1500 cyklech jsme někde na 100Wh/kg a to je hodně málo. Pokud je ta závislost lineární a vypadá to, že ano, tak je je to na dvě věci, jak se říká.
hmm, 1500 cyklu... nemelo by to byt neco kolem 450tis km? :) Tak je proste po kazdych 150tis. vymenis, no. Beztak to podle me nemuze jezdit na jedny, nabijeni trva moc dlouho. Neni to na pohaneni kamionu, ale prave tech benzinacku, kterych jezdi po meste tuna, ale obcas s nim potrebujete prejet taky pul republiky. Na druhou stranu, jestli podporujes FVE.. tak to taky hodne vysvetluje :)
když přijedu domů třeba nad ránem s vymlácenou baterkou a za chvíli budu potřebovat zase jet? Takhle natankuju a valím. Jo, ve fabrice když dojde elektovozíku šťáva, přijede druhá ještěrka, vyndá ty vymlácený a dá tam plně nabitý. Jsou dost těžký, tak pak do garáže auto i ještěrku
v těchto bateriích... Sluníčko svítí, větříček fouká, přebytek sviští do baterií, pak se to bude sáčkovat ven...
Pokud baterie stojí víc než levné auto a pokud díky jejich životnosti za ně zaplatíte za kilometr k 10 korunám, tak není žádný rozumný důvod je používat.
Bateri by musely mít cenu maximálně 50 tisíc a dostatečnou životnost, aby se o tom dalo uvažovat.
To se dá zařídit devalvací.
1. Většina motoristů (min. 80%) stejně používá automobil k přepravě do práce, která není vzdálená více než 40km
2. Pokud jede člověk někam dál, každý doktor vám doporučí, abyste si dali po 100 km "zdravotní" přestávku (ta se samozřejmě může spojit s dobitím/výměny baterie)
melete nesmysly, ne kazdy ma auto na ozdobu aby mu stalo v garazi a v nedeli si narazil sirak a jel vyvezt zenu k pribuznym na obed do sousedni vesnice...
Myslite prestavku na 3 hodiny nez se baterie dobije? Prestavka je doporucovana ne po 100km ale po 2 hodinach jizdy, co je na dalnicich 250-300km,, nekde i 400...
Varování: Domovní důvěrníci, nečtěte tento příspěvek, pochází od imprdlistických padouchů!
V pátek přinesl deník Wall Street Journal zprávu, že firma GM na 5 týdnů zastavuje výrobu elektromobilů Volt. Příčina: malý odbyt způsobený vysokou cenou (40 tisíc dolarů). Za ty peníze si lze koupit jedno auto o hodně vyšší třídy než Volt nebo dva Chevrolety Cruze...
Cena za 1 americký gallon (3,8 litrů) v USA někde přesáhla hranici 5 dolarů (95 korun), což naštvalo velké množství amerických motoristů... V některých oblastech USA se stále prodává 1 gallon U.S. za 3 dolary 20. (1 litr = 3,2 : 3,80) Výsledek tohoto dělení vynásobte 19 a vyjde vám cena 1 litru benzinu v USA přepočtená na Kč...
to je takovej problem napsat orientacni cenu... proste donedavna jezdili jako my za komancu a ted jim jdou ceny nahoru. Ale stale jsou pod 20ti korunama za litr.