- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
FLIRT bude vyraben v Siechnicach v Polsku jako vlaky PESA pro Prahu
To je jak nazev lacinyho porna
... jak jen někde vidím "sedadla z frýdku místku" v pozitivním smyslu, tak je mi blivno. Totálně předražená a totálně nepohodlná sedadla z fryčovic budou média pořád dokola omílat a omílat až ovčani této země uvěří že černá je bílá... Tohle nechutné lobby by fakticky mělo být trestné...
Hlavně aby nevymyslel stejnou pitomost jako Jančura a to místenky.Jsou sice zadarmo,ale to pobíhání po peronu a hledání místa,kam si mám sednout mi tu radost z konkurence dokonale znechutilo.
To máš smůlu. Do letadla tě na stojáka taky nevezmou, dobytčáky provozují jen ČD.
Už několikrát jsem tu četl jak maj ČD hnusný vozy atd. Ale tu jde o to že ČD musí vypravit denně přes 7000 vlaků kdežto RJ sotva 10 a Leo to ještě nevím (ale určitě to bude méně jak 15 spojů, nemána to počet souprav). Takže ne všudé lze mít vozy dobrých kvalit, zvlášť když je sprejeři atd poničí. Pak tu byl dotaz jakou trakci má tato souprava: tak odpovídám jen a pouze Stejnosměrnou. A kdyby to bylo jen možné tak by Pendolíno v Rychlosti vyhrálo protože: Leo má konstrukční rychlost jen 190 km/h, kdežto Pendolíno neboli 680 takže vícesystémovka 230km/h.
A určitě to bude předražený. Podle interieru. A zas to tím pádem bude jen pro podnikatele a obyčejnej slušnej člověk utře.
není nad staré kupé ve kterém si jeden mohl i lehnout když nebylo plno
a rozdělat oheň.. bože kde jsou ty časy...
Karel Gott na hrad...ženský by to daly zase do pořádku...
mimoúrovňové oplocené vysocerychlostní tratě (pro 500 km/h).
Ani to nejdražší, nejluxusnější a nejrychlejší auto vás nedoveze z Břeclavi do Prahy za hodinu.
Pokud by se (asi nejlépe vedle dálnic - D1, D2) vybudovaly oplocené vysokorychlostní tratě (pro TGV, šinkanseny ap.), tak by lidi mohli denně dojíždět z Břeclavi, Brna, Bratislavy do Prahy za prací (v Praze by si nemuseli kupovat hnusné předražené byty), ubylo by aut na silnicích (kdo by jimi jezdil, kdyby řidiči jedoucí po dálnicí dvoustovkou viděli, jak kolem nich vlak prosvištěl jako drak).
Z Břeclavi do Prahy by to trvalo jako metrem z Letňan na Dejvickou (ty vlaky pokud by to zvládali za hodinu, by ani nemusely být luxusní, metro taky není žádný luxus - tu hodinu to každý vydrží).
Chápu to jako technickou vymoženost, oprávněně investovanou v zemích s dostatečně dlouhými vzdálenostmi výchozí a koncové stanice. Francie, Německo, Španělsko, Itálie, Finsko, Švédsko, Rusko, Čína,..... V českých dimenzích naprostý nesmysl. Nepotřebujeme žádné další tratě, tím méně pak duplicitní se současnými. MNěl jsem možnost užívat ve značném rozsahu CRH v Číně, ETR v Itálii i Finsku a TGV ve Francii. Zejména v Číně, kde jsou v některých aglomeracích (např. Hanzhou-Honquiao) stanice tak blízko u sebe, jak odpovídá i českým podmínkám, se ukazuje, jak nesmyslná investice by to byla. Tvrzení, že VRT může klidně stavět každých 50km je sice hezké, jenže pak nepřináší proti stávajícímu systému absolutně nic navíc. Návaznost na zahraniční VRT (pouze SRN, nikde jinde není a nebude) rovněž nedává oprávnění k této samoúčelné investici. ČR potřebuje vypráskat vedení ČD a SŽDC a nějakým zázrakem tam dosadit zdravě uvažující schopný management. Nic víc.
logicky by to melo byt Flirt Leo Extáze
Mám otázku, omlouvám se, jestli bude moc hloupá.
Jak vysoká je ta souprava? Je o mnoho nižší než Pendolino? Předpokládám, že výška bude plusmínus stejná. Zaujalo mě totiž, že zavazadlový prostor má být srovnatelný s Pendolinem (tedy nic moc). Jenže pokud bude Flirt nízkopodlažní, což Pendolino není, teoreticky by mezi podlahou a stropem mělo být o nějakých cca 50 cm místa více.
Kde je tedy zakopaný pes? Mají Flirty o 50 cm tlustší střechu nebo budu zavazadla zvedat do výšky 250cm místo dosavadních dvou metrů?
Otázka rozhodně hloupá není. Ale:
1) V článku se píše, že 90% podlahy LE Flirtu je na úrovni nástupiště, ale nevím nevím, ono to může být i jinak. Třeba že 90% podlahy je jen 23 cm nad nástupištěm.
2) Pokud je něco nízkopodlažní, obvykle se to, co bývalo pod podlahou, musí nacpat pod střechu.
jděte už s tím PR někam. Dříve bývalo dobrým mravem takový článek aspoň označit. Fuj ble, tohle nemá s novinařinou nic společného.