- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a vaše kufry v dalším letadle, aby se ušetřil čas........koho čas? ..
Já bych zavedl něco na způsob čínských spacích autobusů i v letadlech... Vůbec by mi nevadilo, kdyby třeba v 747 byla prostřední řada 4 sedadel předělaná na 3 lůžka nad sebou a 1 sedadlo na sezení. Lůžka by mohla být jak na letadlové lodi... Zalehl bych a prospal bych celou cestu. Takhle když někam letím, tak se se svými 185 cm absolutně nevyspím, jsem vždycky rozlámanej, bolí mě záda... je to utrpení. 3 lůžka nad sebe by se do letadla v poho vlezla a zabrala by stejně místa jako sedadla... za tohle bych klidně i připlatil, ale zase by to nesmělo být tolik, aby se to vyšplhalo na cenu business... třeba 1/4 ceny by byla únosná... Samozřejmě je mi jasný, že nejvíc by tomuto bránily pravidla letecké dopravy, zejména ty, týkající se evakuace.... ale i tak, kdyby tohle šlo, byl bych spokojenej jako želva .
Já preferuji okamžitou teleportaci. A myslím, že v roce 2050 bude létání překonanou formou dopravy. A většinou ani nikdo nikam létat nebude, už teď je to zbytečné
To co je videt v teto visualizaci, je pouze prvni trida nebo business.
Zajimalo by mne jak bude vypadat trida pro 'obycejne smrtelniky' ??
Predpokladam, ze tam budou namackani na stojaka, aby se zaplatilo pohodli cestujicich v 1. ci v Business tride.
Existujici materialy pouzivane ke stavbe letadel se promitnou do tradeoff vaha vs prostor, tj rychlost a odpor vzduch vs spotreba, tj ekonomika provozu - a ta je alfou a omegou vseho. Tento problem bude v letecke preprave vzdy, leda ze by vznikl nejaky prevratny zpusob pohonu a uplne nove materialy.
Boeing 747 se v modifikacích vyrábí přes 40 let. Pochybuju, že by zrovna Airbus za dalších 38 let udělal takový pokrok. Navíc skleněná střecha je naprostá hovadina, to ani nemá cenu rozvádět. Všechny ty obrázky jsou typický produkt francouzů: nezáleží, jak to funguje, hlavně že to hezky vypadá. Podle toho francouzský auta taky prd vydrží.
Hlavně je zajímavý, že jejich poslední velkej výtvor, A380, se těmhle představám spíš vzdaluje.
Zůstaňme v klidu, frantíci toho vždycky hafo nakecaj a skutek utek.
No jo, Concorde byl taky jen virtuální výmysl, že?
Zatim to moc nevypada ze by letecke spolecnosti potrebovaly letadla z vetsimy prostory pro cestujici.Spis potrebuji nacpat vic cestujicich do prostoru aby mely nejaky zisk a nemusely zdrazovat letenky.Ty dane na letistich jim delaji problem.Ale v budoucnosti je mozne vsechno.Jinak to vypada zajimave
něco jako když si pustíte vesmírnou odyseu 2001 a srovnáte to s realitou
do reálného dobývání vesmíru je ještě daleko...
V tom letadle chybí ještě průhledná podlaha a je to dokonalé. Za bouřky by letušky rozdaly plinky, protože by se určitě každý pasažér podělal. Takový propad v bouřce v průhledné kabině a půlka cestujících dostane infarkt. Idea, že letadlo je autobus, který akorát lítá, končí. V budoucnu bude let záživnější než Bungee jumping.