- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autore diky, nejen kvalita clanku, ale i fotek je o level jinde, nez je prumerna uroven tady. Diky.
Jen sem tam zmizí kus silnice nebo nějaká budova.
Pokud si to pamatuji správně, tak Eurotunel dokázal razící štít razit rychlostí cca. 250 ft za den, tedy asi 80 metrů, přičemž štít s příslušenstvím byl dlouhý jako dvě fotbalové hřiště. A ty peníze :( Tedy našich 24 metrů není zase tak špatný .. To je pro šťouraly ..
Tunel metra se nepropadl ani jednou. Místo, kde se propadla Evropská - pamětníci ví, že tam byly zasypány meandry "vyschlého" potůčku ... ten se jen tak neztratil, v těch místech může být v navážce hooodně zajímavý ementál
nevíte někdo jestli má tenhle projekt nějaký web s informacemi a pravidelnou fotodokumentací? Něco podobného jako http://www.tunelblanka.cz ??
Dík
Něco je na http://www.metrostav.cz/cz/technologie_tbm , ale tak detailní dokumentaci jako u Blanky asi nedělají.
Opravdu 24m tunelu za den? Opravdu 24 m tunelu vyraženého+ vystrojeného tunelu za den v roce 7/2012?To si někdo dělá srandu.V česku je asi vše možné.Co to je za rychlost?
Já vím, ty a tři tvoji bráchové s krumpáčem dáte i třicet...
.... dnes už asi víte, že nevzlétne, ale i přes tuhle obrovskou ostudu dávám za tenhle článek
Myslíte ten start z pohybujícího se pásu?
Velice bych rád pochválil autora Rostislava Jančara. Vskutku již dlouho jsem nečetl na iDnes tak hodnotný článek. Palec nahoru a jen tak dál. Velice rád si přečtu i další podobné články na rozdíl od pisálků do zpráv.
článek hezký, na můj vkus možná trochu dlouhý. Ale, co mne zajímá a nějak jsem to ve článku nepostřehl, jaká je průměrná rychlost ražby pod Prahou ?
metr za hodinu, v jílu půl metru za hodinu.