- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je to ostuda nasazovat takovýhle vagony až v roce 2012, když všude už jezdí o 2 třídy lepší vozy.. Všichni si chtějí jenom nakrást a mi potom jezdíme v 30let starých vlacích
který inteligent vymýšlel ten interiér... Kupříkladu ten oddíl první třídy. Na co ten stolek potřebuje takovou širokou nohu a jak se leze do té sedačky vedle? Vždyť tam se člověk musí protahovat jak mezi mřížemi... Nemluvě o těch dmntně umístěných madlech u schodů...
Proč tam není obyčejná dakovka? Brzdy Dako mají u nás i na západě větší renomé než výrobky Škoda TS...
Na Elefantech je tuším taky Knorr. Takže hodně dílů na podvozku je asi stejných s Panterem.
Tenhle kousek je "only DC," ale vyrábí se i dvousystémové...
Poslední dobou jezdím občas do Kolovrat s Cityelefantem a říkám si, jaký je to pokrok. Nedrncající koleje ve spojení s klimatizovaným vozem je docela fajn jízda.
Snad koupí ne? Apropós srovnatelné Desiro ML vyjde o 17 milionů levněji.
A na tohle jsi přišel jak? U takových věcí je cena vždy závislá na mnoha faktorech, od velikosti zakázky, vnitřním uspořádáním, vybaveností vlaku (trakční systémy, zabezpečovací systémy,...). Srovnatelná zakázka na ML zatím nikde nebyla, takže tvrdit že je automaticky o 17 milionů levnější je nesmysl.