Diskuze

Tajný manuál Applu: Mac nemá „problémy", používejte slovo „situace“

Zákazníka nikdy netlačte k nákupu, místo toho mu ukažte, že mu rozumíte a máte o něj zájem. Nesmíte s ním nesouhlasit, buďte stále pozitivní. Místo slova "zatuhnout" zkuste "dočasně nereaguje". Server Gizmodo odhaluje, jak probíhá školení pracovníků pyšnících se titulem Apple Genius.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kali-gandaki

31. 10. 2012 9:42
Od té doby,

co jsme přešli na Mac, nepotřebujeme našeho počítačového mága. Počítač se se vším propojuje sám - s faxy, kopírkou, scannerem, wifinou ... Pravda, nepracujeme s žádnými extra aplikacemi a programy, běžný uživatelský standard - textový editor, power point, pošta, synchronizace s mobilem (nikoliv od Apple) ... Zamrzá naprosto výjimečně. Žádná padání, restarty ... Po několika letech provozu drží jako helvétská víra, nic se nekroutí, neláme. Baterie pořád jako nová - bez externího zdroje energie počítač vydrží celý pracovní den.

Mírně mě štvou i-Tunes, ale už je mám ošéfované, takže moc neprudí.

Trochu mi schází malovací programy a úprava fotek, ta byla na PC jednodušší a zadarmo. Naopak s programem pro úpravu videa iMovie vládne spokojenost.

Ale zdůrazňuju, jsem naprosto "běžný uživatel" bez větších ambicí ;-)

0 1
možnosti
VH

VlastaH

26. 10. 2012 17:41
To funguje i mailem

Mám pocit, že i mailová podpora bývá takhle "vyškolená" a že mají rovnou zakázáno napsat, že něco nejde. Koupil jsem kdysi zvukovou kartu SoundBlaster kvůli jakési funkci, ale nepostřehl jsem, že tu funkci má jen interní verze karty a já koupil USB verzi. Jen pro jistotu jsem napsal podpoře, jestli je to opravdu tak, že můj USB model tu funkci nemá. To bylo keců!!! Co všechno mi ta karta umožňuje, jak bych to mohl obejít, bla bla bla...

 Po třech mailech, kdy jsem stále důrazněji opakoval, že chci odpověď ano nebo ne, jsem to vzdal. Za měsíc přišel dotazník, jak jsem byl s podporou spokojen. Tak to jsem si pěkně v té odpovědi zanadával.  A pak, nastojte, mi odepsali že ne, že to fakt ta moje karta neumí...:-P

0 0
možnosti

Helen_Prag

17. 10. 2012 17:36
prodej

Klasická prodejní taktika.

Že je lepší zákazníkovi různé věci sdělovat pozitivněji je ve světě obchodu dávno vyzkoušená věc.

0 0
možnosti
LS

v300

11. 10. 2012 5:46
nic nového

situace místo problém je už jasná věc delší dobu.. Ale čím dál víc tyhle typy nemůžu vystát.. Minulý týden jsem potřeboval zjistit jaká je nejaktuálnější verze softwaru pro můj iPhone, tak jsem šel do nádherného apple storu na Grand Central. Nikdo mi to nebyl ochotnej říct, protože jsem se předem neobjednal a nejbližší možný termín byl až za 50 minut. 3 géniové kolem mě, co samozřejmě věděli odpověď, ale říct mi jí mohli až jak jim káže protokol.. no nic radši jsem si půjčil tablet a našel to na netu..

Nevím jak Vám, ale mě tihle lidi už fakt lezou na nervy, mluví jak stroje a absolutně nemaj žádnou intuici. Vyřídit něco jednoduchého s operátorem je dnes záležitost na celé odpoledne.. Už mám raději ty plechové huby.. Na lince applu je velmi přijemná paní podobná SIRI, takže stačí jen říct co chci a ona to často zařídí líp než jakýkoliv génius.. Horší je když si neví rady a přepojí mě na "génia" to vim, že už se nic víc nedozvim :DD

1 0
možnosti
MS

rebbe

10. 10. 2012 19:45
Apple je špičkový marketing

ale já dávám přednost počítačům, které mohu sám konfigurovat. Zejména potřebuji nejméně 24 palcový displej a různé doplňky, které lze zastrčit do slotů. Apple mě zajímal v dobách, kdy měl CPU Motorola 6800 a konkuroval Commodore PET s CPU 6500. První Mac byl pro mě konec.V

0 0
možnosti
H

honzahoff

8. 10. 2012 22:39
Amerika

Tak nám zase Idnes objevil Ameriku. Že se neříká problém, ale situace, to nás učili v telemarketingu snad první den.

0 0
možnosti
K

Kaddaffi

5. 9. 2012 20:35
Vtipne trapne

Je to opravdu hloupe. Ale vite, ja si pripadam daleko hloupeji, kdyz dam 20-30kkc za nejaky plastovy rozvrzany srot, pro ktery si jeste musim jit stoupnout do fronty do Alzy a za 3 roky se to rozpadne. A ze jsem to uz v zivote udelal. A pak jsem si jednou koupil celohlinikovy Air, ktery sviznosti pri beznem pouzivani nakope prdel moji 4-jadrove pracovni stanici. Tenkrat jsem si rikal, ze je asi neco spatne... ja jsem si to totiz koupil jen jako prenosny lehky komp a ono se na tom da i docela prijemne pracovat. Tak ted nevim, kdo je ovce a pitomec. Ja se citim fajn. A co ti, co frustrovane kopou do Apple ovci?

5 0
možnosti
MI

Martinigue

4. 10. 2012 13:25
Re: Vtipne trapne

Ano, typická příručka ...;-)

0 0
možnosti
JJ

1888

4. 9. 2012 12:13
Je to pouze problem zakazniku

Profici delaji presne to o cem si mysli ze jim to vynasi. Profici delaji presne to co jim zakaznici basti.

0 0
možnosti
R

reloaded_4

4. 9. 2012 8:55
"neočekávaně se uzavře"

Muhehehe pane Kasíku "neočekávaně se uzavře"!

I moje dcera by "unexpectedly quits" přeložila lépe;-D

0 0
možnosti
PKT

Pavel Kasík - Technet.cz

4. 9. 2012 19:42
Re: překlad

Líbilo by se vám lépe "nečekaně se ukončí"? Máte pocit, že to narušuje možnost porozumět textu?

2 0
možnosti
P

pavel-v

3. 9. 2012 21:36
no a zase kachna

To co popisují jako "apple praktiku" je něžná praxe ve všech obchodech, kde mají školené prodavače. Na takovéhle keci jsou školení a věřte, že je pouřívají všichni.

0 0
možnosti
JJ

1888

4. 9. 2012 12:08
Re: no a zase kachna

To mate samozrejmne pravdu. Kazdej dela co muze Je ale treba aby si to dobre uvedomovali jejich zakaznici a jednali ne vlastnim zajmu podle hesla "damned professional" a ne podle hesla "nas priruci nas pan." Profici jakmile uciti odkud vitr vane okamziku bleskove projdou katarzi a budou hovorit jako stara dobra mama.

0 0
možnosti