- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k tomu na co ma soft. Jeho vlastni vyhoda je akorat v tom ze se snadno vejde do skolni brasny.
"Díky rychlosti jej bylo možné využít..."
Aha takže BYLO? TB zavedl jako první Apple teprve v loňských modelech počítačů a monitorů s předpokladem na použití do budoucna a redakce už hovoří v minulém čase...
Krom toho TB do mobilních zařízení nemá absolutně žádný smysl. Co by po něm jako mělo běhat.
nějak to nechápu... protože dráty pro přenos signálu mají nějaký odpor, potřebuji 8.5W? (při optickém vláknu nebylo potřeba --- ale --- optické vlákno problém neřeší, protože je třeba ještě napájení --- aha, tady je uhozená hlavička o hřebíček, problémem není odpor, ale energie pro napájení externího zařízení).
Pro ty pomalejší: Pro zachování stejné rychlosti přenosu dat po vodiči s větším odporem je třeba více energie. Optický kabel nemá odpor žádný. U metalického kabelu odpor narůstá s jeho délkou.
Z toho plyne, že při použité optického kabelu stačí méně energie.
Co se týká napájení, TB ho řeší pouze u metalické (nebo kombinované) varianty (ta je zatím ve vývoji), takže toto rozhraní není primárně určeno k napájení zařízení jako třeba USB.
Tam museli mít za ajeťáka pěkného troubu, když na to přišel až po tom co je nakoupil všem učitelům...
Hlavně že nám dávají za vzor průměr v EU. Ale pak už nás raději porovnávají se skandinávskými zeměmi a asi nebude náhoda, že ne s Velkou Británií.
a nainštalovať tam nejaký kresliaci soft, prvňáčci by si rádi zapatlali po displeji iPadu.
"iPad je užitečný pro rychlé vyhledávání informací studenty data rychle,"
Tady někdo v redakci rychle data asi taky rychle až KVIK, že?
Děkujeme, chybu jsme opravili a omlouváme se za ní.
"Česko zaostává v investicích do informačních a telekomunikačních technologií."
-----
to vidím spíš jako pozitivum. Ve školách se mají studenti učit, a ne se hrát s počítačem.
podle toho smeu rikas hrat si, kdyby se deti jiz napriklad na druhem stupni zs ucili zaklady programovacich jazyku misto zbytecneho balastu typu dej babicky, tak by meli zaklady daleko uzitecnejsich znalosti pro svuj zivot a uplatnili se lepe na specializovanyhc strednich a na trhu prace