- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úplně zničené éro...
Hodnotu to má s původní avionikou, vybavením , sedadly, atd...
tohle je pouťová skořápka... fuuuuj...
a najednou vidím tak na 400 metrů krásného Michela, jak letí z Ostravy
Michael uz neni, umrel
muzu doporucit navstevu leteckeho muzea USAF blizko Indianapolis, uvidite tam temer vsechny stroje, ktere za USA bojovaly (+ par dalsich samozrejme). Co me prekvapilo, ze na obrazcich tyto stroje a veci vypadaji mohutne, ale ve skutecnosti jsou to drobci (B-25, B-17, P-61, B-29, A-10, F-111, Little Boy, Fat Boy). Zda se mi hrozny nepomer mezi stihackou a bomarderem za 2. sv. v., stihacky taky nebyli zadni drobci.
V hangaru tam maji i B-52, B-1, B-2 (maketa), F-22 (maketa), F-117, Dauntless, Zero, Invader, Marauder, Liberator, AirCobry, P-40, Thunderbolt).
Díky, já raději do UK je to blíže - Duxford, Imperial War Museum a Bovington Tank Museum.
A jakej byl vlastně nejsilnější palubní samonabíjecí kanón za WW2? NS-45 v Jak-9K?
Když se s ním piloti naučili lítat, tak to byl stroj s nejmenšíma ztrátama ze všech bombardérů
Článek je o B25 Mitchell a ne o A-26Marauder.
Parádní stroje, zvlášť ty bitevní varianty s tím 75 mm kanonem, to byly teprve ničitelé. Sice jsem si na něj měl možnost "sáhnout" jen v Il-2 Sturmovik, ale tam jsem ho miloval (zvlášť ve verzi B-25J) - spousta obranných kulometů, rychlý, obratný a odolný. Jen vadily ty zranitelné nádrže...
"Spotřebu Silichromu/rok" ..... Opravdu kráááásná mašina!Ten motor musí být úžasný
V době konání dnů NATO jsme jej viděli letět v neděli odpoledne nad Rousínovem, jak letěl od Ostravy směrem na západ. Mysleli jsme, že je to nějaká Dakota, pak jsme jej hodnou chvíli hledali na netu, a on to byl nějaký málo známý B-25 . Na fotkách z dnů NATO aby dlouze pohledal.
Málo známý B-25?? Člověče, že se nestydíte...