- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se nepletu, tak to tlačítko "chci" souvisí s nabídkou dárků pro přátele v den narozenin ne ? Takže ani tak nepůjde o to, si to tam koupit, ale doufat, že mi to někdo z přátel koupí... Od pohledu na tom není nic špatného, vlastně pozitivní pro všechny strany, ALE facebook ani zdaleka nebude mít tak velký úžitek z pár procent při prodejích, jako z toho, že přidá další atributy účtům, pro cílenou reklamu.. Můžete tam mít falešné jméno, bydliště, zájmy, ale odkliknete pár přání a už ví co vám posílat. Takže opět vzroste poptávka po reklamě, tím pádem akcie a to je to oč tu běží :)
Pořád nás bombarduje reklama, nejúčinnější je ta dobře cílená a takhle vlastně uživatelé sami vyplní dotazník o tom co chtějí a ještě za to budou Facebooku vděčni. :D
To, že něco chci, ještě neznamená, že bych si to koupila...
jj, ještě tlačítko "Chci, ale nemám prachy", zprávu by FB rozposlal přátelům a ti by se možná na to složili.
a v čem si se ti dva podobají?
to jsou vědci i autor článku na LSD nebo co?
možná právě články na idnes by měli mít tlačítko "nechci" a "nelíbí" anebo "co je to zas za kravinu?"
stejně nemalá část článků není z dílny idnes, ale přepsaná z jiného serveru
kvalita obsahu za posledních několik let dost upadá
Určitě jste si všiml odkazů v článku. Ty vedou na naše zdroje informací.
Nikdy protože nedávají smysl. Facebook potřebuje vědět co tě zajímá a podle toho cílit reklamu ... víš Pepíku od píva?
ta fotka je dobrá, ale podle google je yoda zelený, viz hned první obrázek, který najde
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/96/CGIYoda.jpg/200px-CGIYoda.jpg
bte ten třetí také stojí za zhlédnutí
http://sranda.kdecoje.cz/obrazek/mistr-yoda.jpg
Každopádně pak už ten červ yodovi zas tak podobný není:-)
když neví jak na to:
<input type="button" value="chci" />